Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 2 - תיקון מנגנון חלונות שהתפקשש


מעבר לפיתרון נפתר ע"י קלולס אבל עם פוטנציאל,

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר פירקת את הדלת, אתה יכול להגיע למנגנון עצמו שכנראה זה עניין של לתת לו 12 וולט בפין המתאים. פרסמתי פה לאחרונה פוסט שמסביר איך לקבל גישה למגוון service manuals של מאזדה מהעשורים האחרונים - חפש אותו, בתקווה יש שם אחד למאזדה 2 גם.

פורסם

רק מעדכן שהצלחתי להוריד את החלון ידנית. פירקתי את המנוע וסובבתי ידנית את המנגנון של המנוע עם מברג.
הזמנתי את החלק של מנגנון הכפתורים ונחליף כשיגיע.

 

הבעיה העיקרית שלי כרגע זה הצמה - שאני פשוט לא מצליח להוציא החוצה שוב פעם :(

מרגיש כאילו הפלסטיק נהרס ואז זו הולכת להיות בעיה כנראה... נראה כבר מה יהיה. אשתדל לעדכן.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • פיתרון
פורסם (נערך)

היי, סליחה על ההקפצה אבל רוצה לעדכן את הפתרון.

 

אמ;לק - החלפתי את החלק וזה הסתדר.

 

אז הזמנתי החלק מאליאקספרס בכ70 שקל, ובזמן הזה חיפשתי איך לפתוח את החלון ידנית. בסוף הפיתרון שלי היה לפרק את המנוע ולסובב את המנגנון ידנית - אז הורדתי את החלון חלקית כדיי שלא יישאר לגמרי פתוח בחנייה.

 

אתמול הזדמן לי ללכת לעשות טסט, שקצת עיצבן את הבוחנים כשלא הצלחתי לשמוע אותם בגלל החלון, אבל עברתי בסופו של דבר.

 

כשחזרתי הביתה, הגיע החלק חחח

 

היום הרכבתי אותו מחדש ועבד מעולה מלבד החלון של הנהג. לא כל כך הבנתי מה ולמה, ורגע לפני ייאוש רציתי לסגור את החלון אז פירקתי שוב את המנוע כדיי לסגור ידנית ולהרים אותו היה בעייתי. אז תוך כדיי אמרתי לעצמי לבדוק אם המנוע עובד בלי קשר לחלון - ועבד!

אז הרכבתי שוב הכל בחזרה ועבד מעולה! :)

 

אז תודה לכל מי שניסה ומקווה שהפתרון יעזור לאחרים בעתיד.

 

עכשיו עוברים לפוסט על החלפת רמ קו לים ;)

עריכה אחרונה על ידי קלולס אבל עם פוטנציאל
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 3
  • חודש מאוחר יותר...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...