Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזדה 3 2009 דור שני בקרת אקלים מפוצלת בעיה


matanff

פוסטים מומלצים

שלום.

עד אתמול המזגן עבד תקין - אם כי בעמידה המזגן הרגיש שלא מקרר מספיק חזק.

ידעתי מהבעלים הקודם שיש דליפה קטנה אז נסעתי למלא גז.

לאחר מילוי הגז המזגן באמת היה הרבה יותר קר ונעים גם בעמידה.

 

היום לאחר כ24 שעות, הפעלתי את המזגן, המדחס נכנס (שומעים קליק כרגיל) - אבל בצד הנהג למרות שמוגדר 15 מעלות ועוצמה מירבית - יוצא אוויר פושר/חמים

בצד נוסע אוויר הרבה פחות חם אפילו מעט קריר.

 

הגברתי את צד הנהג ל29 מעלות והתחיל לצאת אוויר רותח, בצד נוסע עדין קריר.

החזרתי ל15 מעלות וזה השפיע אבל עדין נשאר פושר/חמים.

 

מה יכולה להיות הבעיה? האם יכול להיות קשור למילוי הגז אתמול?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן שהבקרת אקלים מוגדרת על מצב "מפוצל" לנהג ולנוסע, ולכן יש הפרשי טמפרטורות ביניהם.
לחץ על במרכז הגלגלת השמאלית למצב "Auto On" בדומה לתמונה.
וודא שבגלגלת הימנית כבוי מצב "Dual" בדומה לתמונה.
כוון את הטמפרטורה עם הגלגלת השמאלית.

image.png.2e8e35d62b2fbd5e7e1099b239e57536.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, BassDriver כתב:

יתכן שהבקרת אקלים מוגדרת על מצב "מפוצל" לנהג ולנוסע, ולכן יש הפרשי טמפרטורות ביניהם.
לחץ על במרכז הגלגלת השמאלית למצב "Auto On" בדומה לתמונה.
וודא שבגלגלת הימנית כבוי מצב "Dual" בדומה לתמונה.
כוון את הטמפרטורה עם הגלגלת השמאלית.

image.png.2e8e35d62b2fbd5e7e1099b239e57536.png

היי תודה על העצה

אני קצת אחרי השלב של לנסות כל שילוב אפשרי בבקרת האקלים.

 

בוצעה בדיקה של כל מוד ושילוב עוצמות/טמפרטורות שונות

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, matanff כתב:

היום לאחר כ24 שעות, הפעלתי את המזגן, המדחס נכנס (שומעים קליק כרגיל) - אבל בצד הנהג למרות שמוגדר 15 מעלות ועוצמה מירבית - יוצא אוויר פושר/חמים

בצד נוסע אוויר הרבה פחות חם אפילו מעט קריר.

 

הגברתי את צד הנהג ל29 מעלות והתחיל לצאת אוויר רותח, בצד נוסע עדין קריר.

החזרתי ל15 מעלות וזה השפיע אבל עדין נשאר פושר/חמים.

 

מה יכולה להיות הבעיה? האם יכול להיות קשור למילוי הגז אתמול?

 

תופעה המצביעה על חוסר גז. 

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דליפת גז במזגן יכולה להחמיר עם הזמן. מנסיון אישי (גם עם מאזדה) - בפעם הראשונה שהמזגן התחיל להוציא אוויר חם בעמידה, מילאו לי גז, והכל היה טוב ויפה למשך שנתיים. מילאו גז שוב, וזה החזיק כל הדרך עד הבית, וזהו (בשני המקרים הגז מולא כמו שצריך - עם מכונה שרוקנה גז ישן ומילאה גז בכמות הנדרשת). לאחר שראיתי שמילוי הגז כבר לא מחזיק, לקחתי את הרכב למוסך לאיתור ותיקון הנזילה - במקרה שלי זה הסתכם בפחות מ-1000 ש"ח במוסך מורשה יבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...