Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 2008 1600 נוסעת חלש


HEBO

פוסטים מומלצים

שלום

 

יש לנו שני רכבי מאזדה 3 מודל 2008 מנוע 1600

 

הרכב של אמא שלי עם 100,000 אלף קמ

הרכב שלי עם 130,000 אלף קמ

שני הרכבים מטופלים תדיר בזמן

 

איך יכול להיות שהרכב של אמא שלי הרבה הרבה יותר חזק ,מגיב הרבה יותר מהר, זריז, לא מתאמץ, כאילו הוא על הילוך כח בכל 4 ההילוכים

להבדיל משלי , רכב עייף הרבה יותר ,מגיב יותר בדילאיי, כאילו בתחילת נסיעה הוא מתחיל בהילוך 2.

 

מה צריך לבדוק כדי לשפר את ביצועי הכח ברכב שלי?

 

הרכב אפילו לא עובר את ה 160 קמש

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי HEBO
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

א. אני מניח שאתה מנסה לעבור את ה-160 קמ"ש לפעמים, אני מניח גם שאמא שלך לא מנסה את זה, זה מסביר הבדל משמעותי בעייפות של המנוע ועוד כמה מכלולים באוטו שלך.

ב. יתכן גם שזה משהו משני ולא דוקא עייפות מנוע וכדו', אולי נקיון מצערת יכול לעזור, יכול להיות גם ממיר סתום שמשפיע על ביצועי המנוע וצריכת הדלק.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שאתה מתאר בעיה בגיר. במזדות אין הוראת יצרן להחליף נוזל גיר והרבה כאן כותבים על בעיות בתיבות.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרו פה מעליי- ניקיון מצערת יכול בהחלט להועיל.

פלאגים וכוהלים תקינים? אם יש misfire הרכב יהיה חלש יותר.

תכלס חוץ מהגיר יש 3 דברים משמעותיים בהאצה (ז"א שריפת הדלק)- חמצן, חומר בעירה (בנזין) והצתה. אז יכול להיות בעיה בהצתה (פלאגים/כוהל וכו'), בעיה בחמצן (פילטר סתום/מצערת וכו'), או בעיה בדלק (מזרקים סתומים וכו').

 

לא מומחה, עד כמה שאני מבין זה ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחליף פילטר ו פלאגים למותג איכותי או מקורי 

שמן אם לא הוחלף , ניקיון מצערת כמו שאמרו 

וקח את הרכב לנסיעה ארוכה בכביש מהיר , מה שמכונה ״Italian tune up" ובו בעצם המנוע עובד בטמפרטורות גבוהות ושורף את הפיח שמפריע לפעולה , לצד זה שהנוזלים מתחממים וזורמים מהר מה שעוזר לתאוצה בסופו של דבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, chezik כתב:

א. אני מניח שאתה מנסה לעבור את ה-160 קמ"ש לפעמים, אני מניח גם שאמא שלך לא מנסה את זה, זה מסביר הבדל משמעותי בעייפות של המנוע ועוד כמה מכלולים באוטו שלך.

הרכב הזה תוכנן לנסוע במהירות עד 182 קמ"ש. נסיעה במהירות גבוהה צורכת יותר דלק וצמיגים אבל היא לא "מעייפת את המנוע" יותר מפעולה אחרת. 

חפש את התקלה במקום אחר, כמו שהציעו כאן. 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, nissan1211 כתב:

וקח את הרכב לנסיעה ארוכה בכביש מהיר , מה שמכונה ״Italian tune up" ובו בעצם המנוע עובד בטמפרטורות גבוהות ושורף את הפיח שמפריע לפעולה , לצד זה שהנוזלים מתחממים וזורמים מהר מה שעוזר לתאוצה בסופו של דבר

 

נסיעה מהירה בכביש מהיר זה לא Italian tune up, אלא אם אולי פות"ש באמת ייסע ב-160 קמ"ש כפי שהצהיר (לא מומלץ בכביש ציבורי). בשביל לשרוף פיח אתה צריך סל"ד גבוה, לא מהירות גבוהה - בשיוט בסל"ד של 3,000 הפיח לא יישרף. מה שכן ייתחמם ויתנקה הוא הממיר הקטליטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא נוהג 160 

האכב אצלי 4 שנים כשהיה עם 90 אלף קמ

וזה ככה ממתי כשקניתי אותו

וכל היסטוריית הטיפולים שלו זה במורשה "מאזדה פורד"

 

לא ברכב שלי ולא בשל אמא שלי אני נוהג ככה.

זה היה רק לבדיקת השוואה על כל התאור שרשמתי לכם על הבעיה.

 

אצלי הוא לא עובר את ה160

והרכב של אמא שלי מגיע ל180

 

רשמתי שהרכב מטופל אצלי תדיר

 

עכשיו עשיתי שוב פילטר אוויר פילטר שמן שמן מנוע פלגים

ניקוי בית מצערת

ניקוי חיישן כמות אוויר עם ספריי יעודי

בדיקת כוהליים

 

מה יש עוד לבדוק ?

עריכה אחרונה על ידי HEBO
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, chrono כתב:

 

נסיעה מהירה בכביש מהיר זה לא Italian tune up, אלא אם אולי פות"ש באמת ייסע ב-160 קמ"ש כפי שהצהיר (לא מומלץ בכביש ציבורי). בשביל לשרוף פיח אתה צריך סל"ד גבוה, לא מהירות גבוהה - בשיוט בסל"ד של 3,000 הפיח לא יישרף. מה שכן ייתחמם ויתנקה הוא הממיר הקטליטי.

נסיעה ארוכה שתחמם את המנוע לטמפרטורה שבה הפיח יישרף (אגב סביב 320 מעלות בתא הבערה) היא חייבת לקרות בכביש מהיר

לא אמרתי שום דבר על המהירות 

בנוסף אתה שוכח את הפקטור שזה מאזדה 3 עם 4 הילוכים משמע מ100 וצפונה הסלד כבר נמשך על הילוך רביעי לאיזור ה3 אלף ומעלה , וכאמור נסיעה כזו לכמה שעות ברצף בהחלט כן מנקה את המנוע , גם אם לא לגמרי מן הסתם . וכמובן את הממיר שגם הוא משפיע על הביצועים ויכול לפתור את הבעיה שהוא מחפש 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, HEBO כתב:

זה היה רק לבדיקת השוואה על כל התאור שרשמתי לכם על הבעיה.

 

אצלי הוא לא עובר את ה160

והרכב של אמא שלי מגיע ל180

באיזה כבישים אתה עושה את הבדיקות האלה? 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עבדתי בתןר נהג שינוע לפני 10 שנים במאזדה פורד

כל הזמן ההיתי מתפאל איך מאזדה 3 עם מנוע 1600 מגיב כל כך חזק

כל נגיעה במצערת הרכב מגיב חזק

כאילו זה מנוע 2000

 

על סמך הניסיון שלי במאזדה ובנהיגה של מאזדות 3 כמו שלי רכשתי לאמא שלי מאזדה 3 1600

 

התמורה היתה זהה, הרב טס ,מגיב בזמן ,הכל פיקס

על סמך כך רכשתי לעצמי גם מאזדה 3 1600

4 שנים היא אצלי , אבל היא לאומת זאת חלשה הרבה יותר

יותר דילאיי ,עייפה

 

לא יודע כמה מה לבדוק

עשיתי את כל הבדיקות שרשמתם

 

מה פספסנו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, יגיל כתב:

מערכת דלק?

עשית איפוס למצערת אחרי הניקוי?

כן

ניתקתי מינוס 

פירקתי בית מצערת,ניקיתי,במיוחד את הפרפרים

לאחר לחזרת המינוס משחק עם הטורים

עומד פיקס בסרק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...