Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחלתי לעבוד על עגורן צריח


דובצע

פוסטים מומלצים

לפני שעה, דובצע כתב:

אכן טעות

פסטקה של 2 או של 4

חבר אחר קורא לזה רווח כוח

אבל אך קוראים לזה בספרות מקצועית אני לא יודע

זה כמו גלגלת מכפיל כוח לכננת.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 529
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שעתיים, דובצע כתב:

אכן טעות

פסטקה של 2 או של 4

חבר אחר קורא לזה רווח כוח

אבל אך קוראים לזה בספרות מקצועית אני לא יודע

Block and tackle

לפני שעה, ד ו ד כתב:

מעבר ל 4 כבלים נובע מכמה סיבות  והעיקרית להבנתי היא,   הקפדה על טווח תאוצות בטוח של מטען כבד בזמן הנפה.

מכפיל כוח. הסברתי את זה אתמול.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, מרק10 כתב:

צריך לשנות את הכותרת של הפוסט לדבר הבא "התחלתי לעבוד על עגורן צריח במקביל אני עובד גם בקארספורום".

אני באמת מרגיש הכרת תודה לקארספרום 

ושמח להיות בפורום עם אנשים טובים

היום הייתי בחופש שדרשתי

הסדרן ניזכר שהוא צריך אותי והתחיל ״לירקוח לי דיל״ אחרי שכבר הבטיח לי חופש-היום תעבוד ובראשון אני ידאג לך לחופש

אבל כמו שלימדו אותי אני עומד על שלי

למעשה מנופאי הוא בעמדת כוח ותמיד תהיה לו עבודה אז לא לוותר בהתאם

לגבי המנוף חבר מנופאי וותיק אמר לי שבפוטן הצרפתי יש פטנט שהמנוף מחליף בעצמו מ2 כבלים ל4 ולהפך ולא צריך שהפועל למטה ישנה את זה וגם יאנג מאו הסיני משתמש בפטנט הזה. מסתבר שהצרפתים חלוצים בהמון פטנטים גם את המישקולות האחריות הם המציאו ליפני לא הרבה שנים-דרוש מקור ככה לימדו אותנו בקורס אבל לא זוכר מה המקור-אם מישו יוכל לתת מקור אני ישמח

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה תוחלת חיים של עגורן באתר בניה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי על הכי ישן שנת יצור 99

ואפשר להחליף המון חלקים שמתבלים

מתי כבר שווה ממש ליזרוק אותו אני לא יודע

 

ידית ימין קדימה-הורדת כבל אחורה-הרמה  יש מ3 הילוכים עד 6-תלוי בדגם 

ידית שמאל קדימה-הוצאת עגלה. אחורה-הכנסה/ימינה-צידוד לצד ימין-שמאלה-לשמאל

ככה שבידית שמאל יש אפשרות לאלכסון שיעשה למשל גם צידוד לימין וגם הכנסת עגלה-וגם יש הילוכים ואפשרות לקנות הילוכים ככול רגע

זאת אומרת בכול הידיות הוזזה תגיע להילוך 1 עוד הזזה לאותו כיוון הילך 2 וכן הלאה

IMG_8537.jpeg

אז סדר הפעולות להפעלה

א לבטל שיחרור לילה-יש דגמים שהוא אוטומטי מבטל

ב ליפתוח פטריה אדומה של החשמל שהיא ליד ידית ימין-היא נועדה לחרום אם משו אני דופק עליו והיא עוצרת חשמל

ג לילחוץ סטארט - להגיד בקשר בוקר טוב בעל הבית חח ולחכות להוראות

עריכה אחרונה על ידי דובצע
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.5.2024 בשעה 09:22, פינדר כתב:

אם אני זוכר נכון, כשבנו את המגדל העגול של עזריאלי בתל אביב, המנוף היה ממוקם בתוך הבניין.

כשסיימו את הבניה המנוף נשאר שם עוד הרבה זמן והיו דיבורים על זה שרק למנופי אבי יש מנוף מספיק גבוה בשביל להוציא את המנוף מהבניין, והוא מנצל את זה ודורש מחיר מופקע.

לא יודע אם הסיפור נכון ומה נסגר בסוף.

ראיתי פעם (40 שנה אני חושב...) בערוץ 1 את "חידושים והמצאות" ושם הראו כי בבנית רבי קומות בארה"ב כי שלד המנוף הוא פיר המעלית, במקרה כזה יש צורך להסיר את החלק האנכי בלבד. זה נכון גם בארץ?

ד"א, למה כתבת כי עבודת מנופאי היא ל 5-7 שנים? מה קורה אחר כך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין באמת מה קורה במגדלים ענקיים

ואיזה רוחב התורן

למעשה אם המנוף מוריד את החלק למעלה אין סיבה שלא יוריד את המיגדל הרי עושים בו שימוש חוזר

 

הסיבה ל5-7 שנים או שהם ״מינפו״ את עצמם והולכים לעבודות נחשבות. למשל מנהל עבודה 

או שהם שחוקים

עבודה 12 שעות ביום ו8 ביום שישי

יש נסיעות - זה דיי קשוח

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, דובצע כתב:

או שהם שחוקים

עבודה 12 שעות ביום ו8 ביום שישי

יש נסיעות - זה דיי קשוח

ממש מזכיר תקופות בעבודה שלי (הייטק) אבל אני עדיין שם כבר יותר מ 30 שנה😊

 

אבל זה מעניין...

מה אתה חושב באופן אישי? תשאר או תעזוב? עוד 7 שנים סביר שתרוויח בסביבות ה 30 לחודש, תוכל לעזוב ולהסתפק בשליש משכורת עם עבודה לא ממש קלה?

 

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
ניסוח
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, דובצע כתב:

ידית ימין קדימה-הורדת כבל אחורה-הרמה  יש מ3 הילוכים עד 6-תלוי בדגם 

ידית שמאל קדימה-הוצאת עגלה. אחורה-הכנסה/ימינה-צידוד לצד ימין-שמאלה-לשמאל

זה סטאנדרט בכל המנופים או שגם כאן יש קריזות של חברות שונות?

 

 

מנוף יכול להסתובב 360 מעלות כמה פעמים שירצה, או שיש לו טווח תנועה מוגבל בסיבוב?

עריכה אחרונה על ידי Fazer
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Haim_gds כתב:

ממש מזכיר תקופות בעבודה שלי (הייטק) אבל אני עדיין שם כבר יותר מ 30 שנה😊

 

אבל זה מעניין...

מה אתה חושב באופן אישי? תשאר או תעזוב? עוד 7 שנים סביר שתרוויח בסביבות ה 30 לחודש, תוכל לעזוב ולהסתפק בשליש משכורת עם עבודה לא ממש קלה?

 

מוקדם לדעת-בנתיים אני דואג לכמה שיותר איזי וגם לקחת ימי חופש יש לי גם עניין לא להכניס את המאניה דיפרסיה ללחץ חח

תחלס אני חייב לחסוך-בלי זה אני יכנס לבעיה בהמשך לדעתי

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@avargel  מחזיר אותי לילדות שלי, מאות מנופים שבניתי במיכאנו. ומאות שעות על גשר הפיקוד של אוניות בתצפית על עבודת המנופים והקילונים 

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Fazer כתב:

זה סטאנדרט בכל המנופים או שגם כאן יש קריזות של חברות שונות?

 

 

מנוף יכול להסתובב 360 מעלות כמה פעמים שירצה, או שיש לו טווח תנועה מוגבל בסיבוב?

זה סטנדרט. השינויים זה בכפתורים על הידיות-למשל במנוף היום אם אני קם מהכיסא(בטח חיישן כמו של חגורת בטיחות ברכב שמצפצף) אני יצטרך שוב לתת סטאר כדי שהידיות יתקשרו שוב

 

יש מנופים שיש להם 3 סיבובים לכול צד ואז גובל צידוד יעצור את המנוף בשביל הכבל חשמל שמגיע מלמטה

ויש מנופים שחופשי-לא יודע פיזית איך אבל עשו שאין בעיה לכבל חשמל להסתובב

לפני 57 דקות, avargel כתב:

אבא, אני רוצה פוטיין כמו של דובצע

 

 

20240209_131122.jpg

איזה תותחים. אבל אם זה מיוצר בסין זה יותר יאנג מאו

לפני 5 דקות, sperial כתב:

@avargel  מחזיר אותי לילדות שלי, מאות מנופים שבניתי במיכאנו. ומאות שעות על גשר הפיקוד של אוניות בתצפית על עבודת המנופים והקילונים 

לי יש את התמונה הזאת מהילדות

21f7a93b-0cb0-4b7c-973d-d33ae479687b.jpeg

ספריאל שים תמונה. בלי תמונה אין אמונה

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, דובצע כתב:

ספריאל שים תמונה. בלי תמונה אין אמונה

שנייה, הוא קופץ למערה להעתיק את החציבה מהקיר.

 

והאוניות שהוא מדבר עליהן היו פלישתיות.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 13

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...