Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסעת בעיקר בעיר וברוב הזמן לא צריכה יותר משני מקומות.   אני מחפשת רכב ממש קטן במימדים שיהה לי קל לחנות ולהשתחל למקומות צפופים. בא לי להנות מאפשרות לגג נפתח - מה שנקרא קבריולט , לא ? התקציב שלי עד 30-35 אלפי ש"ח.  אנימעדיפה אוטומט למרות שאני מסתדרת גם עם גיר ידני וקלאץ'. 

חשוב לי רכב שגם יהיה אמין ולא עגלה....חשוב לי שהטיפולים יהיו במחיר סביר. 

חשבתי על שתיים- שלוש אפשרויות שעומדות בתקציב - שנים 2009-2013.  אשמח לייעוץ מה עדיף?  

1. פיאט 500C - ראיתי שיש הרוב עם מנוע 1.2 ויש קצת עם מנוע 1.4. יש ידני ויש אוטומט. 

2. אבארת' 500 קבריו - יותר יקרים מה - 500 והבנתי שרק בגיר אוטומט עם טורבו. 

3. סמארט פורטו קבריולט. גיר אוטומט.  

 

מה עדיף? 

 

הנה כמה מודעות שמשכו את תשומת ליבי. 

 

 

Screenshot (1155).png

Screenshot (1156).png

Screenshot (1157).png

פורסם

ה-500 נפוצה יותר, והחלפים זמינים וזולים יחסית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לגבי ה-500, ככל שיצא לי לקרוא, הגיר הרובוטי (אוטומטי) לא מומלץ עקב אמינות נמוכה, עלות תיקון גבוהה ותפקוד לא נעים באופן כללי
ידניות, נדירות למדי.
הסמארט, זה רכב בדיחה לתנועה עירונית, לא הייתי מרגיש בו נוח על כביש מהיר
ושתי האופציות הן לא באמת קבריולט, אלא סוג של open air 

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

 

יצא לי לשכור רכב לפני כמה שנים וקבלתי סמארט, הרכב פשוט היה חלש , 

מהרשימה הייתי בוחר בפיאט 500, מומלץ ידנית בשביל האמינות ועלויות התחזוקה .

לוודא הקפדה על איכות טיפולים. 

 

פורסם (נערך)

מה לגבי 108 active top  או c1 airscape עם גג נפתח? לדעתי אופציה עדיפה. יש מבחר בלוח יד 2 ונכנס בתקציב

 

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

×
×
  • תוכן חדש...