Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מה זאת אומרת "היפוך בחריצים"? כשהיו לי T1R, הם תמיד היו עם החריצים באותו הכיוון בארבעת הפינות, כלומר הם כן כיווניים.

 

עריכה: אבל הם כן סימטריים, אז גם לא עונה לדרישה. אני חושש שעולמי מתהפך עליי - היום בבוקר קמתי בידיעה שהרוב המוחלט של הצמיגים הם אסימטריים וגם כיווניים, וכעת אלך לישון עם דעה הפוכה לחלוטין.

עריכה אחרונה על ידי chrono
פורסם

ואוו איך הסתבכתם עם כל האופציות האלה לעשות החלפה. נהיה לי כאב ראש רק מלדמיין את זה.

בעיני זה נורא פשוט: ברכב הנעה קדמית, הקדמיים עושים את כל העבודה ולכן הם נשחקים הרבה יותר. מאחר ואני מעדיף להחליף סט שלם של 4 אני עושה החלפה כזאת. ימין לימין ושמאל לשמאל. ייתכן שקראתי את זה בספר רכב לפני 30 שנה. זה גם פשוט מבחינת העבודה וגם כיוון הנסיעה המקורי של כל צמיג נשמר.

 

מאוד קל לעשות את העבודה בבית, בתנאי שיש גישה לכלים הנכונים - אם הכוונה לעשות את זה עם כלי נהג שיש ברכב הייתי מוותר, עדיף לשלם 100 שח לפנצ'ריה שיעשו את זה.

לפני שבוע עשיתי החלפה בסט הזה אחרי 10,000 ק"מ. רואים בבירור את השחיקה המוגברת בגלגל הקדמי (זה שיותר מלוכלך מבלמים כמובן).

עוד 10,000 ק"מ אחליף שוב ונראה עוד כמה זמן אמשיך עם הסט הזה.

 

PXL_20240105_065727794.jpg

GPOPXL_20240105_071257313.jpg

GPOPXL_20240105_071250364.jpg

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...