Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי סיליקון שחור אבל אם זה מה שצריך אני מוכן ללכת לקנות

 

אתה בטוח שכדאי לי לפרק את כל הרמקול? אני מקווה שאני בכלל יצליח להחזיר הכל למקום

יש אולי מישהו שיכול להתנדב לעזור לי??

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

לפי דעתי כל סיליקון יעשה את העבודה...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

סיליקון יהיה טוב,עדיף שחור,גם מבחינה אסתטית,בכל מקרה לא עם דבק,כשהוא יתקשה הוא יהיה הרבה פחות גמיש מהסיליקון,לך לACE אן הום סנטר,תקנה שפופרת ואקדח ב30 שקל והסתדרת...

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

פורסם

קניתי סיליקון שחור תודה לכולם מחר אני יעבוד על זה

 

שבת שלום עזרתם לי מאד

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

טוב אז היום תיקנתי את הרמקולים ויש לי עוד כמה שאלות.

כנראה שמה שקרה לי לרמקול זה מהשמש עכשיו רציתי לדעת איך אתם שומרים על הרמקולים שלכם מפני השמש? והאם זה הגיוני שזה קרה לי לרמקול שנחשב ברמה די גבוהה יחסית?

תודה לכולם אתם באמת אחלה אנשים!

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

שמש זה בעיה, אני פשוט וויתרתי על רמקולים מאחורה, יש רק בדלתות מקדימה.... אבל אל דאגה, גם שם יש בעיה, הפוכה, של מים בחורף ולחות בדלת... לא יודע אם יש מה לעשות, אולי תכסה עם איזה עיתון לפי שאתה עוזב את האוטו, או תקנה כזה וילון לאחורה

SPL @ 136.6DB!

with KICKER KX600.1 and KICKER 10" L7 @ ported 40hz box!

פורסם
טוב אז היום תיקנתי את הרמקולים ויש לי עוד כמה שאלות.

כנראה שמה שקרה לי לרמקול זה מהשמש עכשיו רציתי לדעת איך אתם שומרים על הרמקולים שלכם מפני השמש? והאם זה הגיוני שזה קרה לי לרמקול שנחשב ברמה די גבוהה יחסית?

תודה לכולם אתם באמת אחלה אנשים!

אפשר וילון ואפשר גם בד אקוסטי כזה לכסות בו את כל המגש, גם שומר יחסית משמש

ובמיוחד מעין לא רצוייה של גנבים...

וילון אחורי ובד אקוסטי - פתרון מושלם.. (הכל יחסי כמובן)

Race Smart

×
×
  • תוכן חדש...