Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר החלפת מסרק הגה משופץ (עקב נזילה) ההגה נהיה קשה לסיבובים במהירות נמוכות.

שמן הגה מלא. משאבה היתה תקינה תרם החלפה ולא היו בעיות נהיגה עם ההגה.

 

אציין שזה כבר טיפול שני למסרק הגה שנעשה אחד אחר השני לאחר שבטיפול הראשון התבררה נזילה חדשה אחרת במסרק.

 

המוסכניק גרוע, מבקש כיוון מה יכולה להיות יותר הבעיה לאור הפירוט?

פורסם

למיטב זכרוני בפוקוס מהשנים האלה אכן ההגה היה קצת יותר קשה לתפעול/לסיבוב משאר המשפחתיות החדשות שאתה מכיר היום, יכול להיות שלא באמת מדובר בתקלה וזה למעשה המצב הטבעי של הרכב? אחרי החלפת המסרק ביצעת כיוון פרונט במכון מיקצועי? לחץ אוויר בצמיגים תקין לפי הוראות יצרן? אולי שמת לאחרונה צמיגים יותר רחבים(חיכוך/התנגדות גבוהה יותר עם הכביש)?

פורסם
לפני שעה, Camaro 92 כתב:

למיטב זכרוני בפוקוס מהשנים האלה אכן ההגה היה קצת יותר קשה לתפעול/לסיבוב משאר המשפחתיות החדשות שאתה מכיר היום, יכול להיות שלא באמת מדובר בתקלה וזה למעשה המצב הטבעי של הרכב? אחרי החלפת המסרק ביצעת כיוון פרונט במכון מיקצועי? לחץ אוויר בצמיגים תקין לפי הוראות יצרן? אולי שמת לאחרונה צמיגים יותר רחבים(חיכוך/התנגדות גבוהה יותר עם הכביש)?

לא מצב טבעי, בעמידה ומהירות נמוכה ממש קשה לסובב כאילו המנוע כבוי. ללא פרונט, צמיגים בסדר.

לפני 57 דקות, topop כתב:

או שתחזור למוסך שיבדוק ויטפל, או שאם אתה לא סומך עליו תלך לאחד אחר ותצטרך לשלם על הטיפול.

זה מובן מאליו. יש פה סוגיה אחרת.

פורסם

ההגה משופץ או חדש? לעניות דעתי אם ההגה עבר שיפוץ מקומי אז ככל הנראה כוונו אותו חזק מידי, לפעמים זה מסתדר/משתפר מעצמו לאחר כמה ימים , במידה ולא תחזור למוסך לבדיקה. 

 

פורסם
לפני 5 שעות, sevi כתב:

לאחר החלפת מסרק הגה משופץ (עקב נזילה) ההגה נהיה קשה לסיבובים במהירות נמוכות.

שמן הגה מלא. משאבה היתה תקינה תרם החלפה ולא היו בעיות נהיגה עם ההגה.

 

אציין שזה כבר טיפול שני למסרק הגה שנעשה אחד אחר השני לאחר שבטיפול הראשון התבררה נזילה חדשה אחרת במסרק.

 

המוסכניק גרוע, מבקש כיוון מה יכולה להיות יותר הבעיה לאור הפירוט?

הכיוון שלי - 

יש נזילה שלישית והיא יכולה להרוס לך את כל המנוע

אל תוציא כסף יותר על האוטו - יש לי חבר שהיה לו בדיוק הסיפור שלך עם 2008 (ואגב זה לא שבמהירויות גבוהות ההגה לא קשה אלא שהסיבוב בד"כ יותר רחב) החבר הוציא 2500 ש"ח על האוטו ואח"כ זרק אותו לפירוק, אאל"ט החליף סטרטר פעמיים טיימינג ועוד כמה פיצ'יפקעס עד שהמוסכניק התייאש...

כמו שהבנתי יש מחלה בשמן הגה שלו שהוא נוזל לתוך התא והורס את הטיימינג וכל מה שנקרה בדרכו. 

הסיפור נשמע דומה - צערי עליך.

אצלינו מספרים שפעם היה בעיירה איזה 'רב מטעם' בא אליו יהודי שפרצה מגיפה בלול והתרנגולות מתות בזה אחר זו.

אמר לו הרב "שים עלי טימין בפתח הלול ותקע להם בשופר כל הלילה"

למחרת חוזר היהודי ואומר שהתרנגולות ממשיכות למות.

אומר לו הרב "צבע את תקרת הלול בירוק ופזר זיתים בתוכו - בוודאי יחדל המוות"

חוזר היהודי למחרת ומספר שכמעט כבר לא נשאר תרנגולות,

אומר לו הרב "קח זבל של פרות ותמרח על ראשי התרנגולות הנותרות - לבטח יחיו"

למחרת בא האיש בוכה שכבר לא נשאר תרנגולות.

חפן הרב בזקנו ואמר "כל כך חבל, היה לי עוד כמה רעיונות ממש טובים..."

והנמשל - המוסכניק, כמובן שלא בהכרח אבל כדאי לקחת בחשבון...

חג שמח.

 

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...