Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש חדשות כלשהן לגבי ייבוא הGOLF GTI Mk5?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקשרתי לצ'מפיון בינואר, אמרו במרץ.

 

התקשרתי היום, אמרו שבאוגוסט יגיעו מכוניות ויפתחו ההזמנות.. נשמע לי תמוה, מדוע לא ניתן לבצע הזמנה לפני נחיתת המכוניות הראשונות?

 

בקיצור, אם למישהו מכם יש מידע מקרוב לצלחת, זה הזמן לשתף את כולנו.

מחיר, גרסאות, וכו'...

 

תודה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

ועוד בפירסומת לגולף החדשה מופיעה ה GTI :\

 

ביטול האפשרות להזמנה מראש של המכונית רק מראה שאין תאריך מדוייק לנחיתה של המכונית.

פורסם

יש מידע מקורב לצלחת - לפי צ'מפיון היא מגיעה באזור יולי. כמובן שכשתגיע יהיו מבחנים בעיתונות הרכב :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ללא ספק אם הגולף GTI תיובא השנה לדעתי צ'מפיון מוטורס ממש ישחקו אותה השנה

 

השנה פולקסוואגן פשוט מרעננים כמעט את כל הארסנל שלהם (פאסאט, ג'טה, פוקס, פולו חדשה, גולף פלוס וקאדי)

 

מה שיהרוס את כמות המחכירות זה רק המחירים שהם יקרים

 

מי שזוכר בשנת 2001 פולקסוואגן היו מקום ראשון במסירות, כן כן לפני מאזדה ויונדאי וזאת הודות למחירים

אז גולף עלתה 3000 שקל יותר מלאנטיס (אז הוריי קנו את הבורה ב107K שלנטיס עלתה 100K)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

איציק - לדעתי אתה מתכוון בסיכום חודשי או רבעוני..

כי אם זכרוני אינו מטעה אותי - מאזדה מובילה את השוק עם הלנטיס עוד משנת 99 (או אולי אפילו 98).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

דיסקובר אני מדבר על סיכום שנתי

 

כפי שזכור לי מדובר בכ-12000 מכוניות שנמסרו באותה שנה

 

כי אז שהגרמניות היו טיפה יותר יקרות מהיפניות אז אנשים העדיפו לרכוש גרמניות

אבל אז הגיעה העליה במחירי הגרמניות שפגעה כמובן גם באופל (שהיו לה מלא תוכניות ייבוא שהקופאו כמו הסיגנום והליריקה) ובנתיים גם היצרניות היפניות והצרפתיות עלו כיתה באיכות והציגו משפחתיות חדשות לעומת פולקסוואגן ואופל שרק לפני שנה הגיעו האסטרה והגולף החדשות וזה מה שגרם לירידה במכירות כיום רוב הקונים למשל של פולו או קורסה הם אנשים שמעוניינים רק בתוצרת גרמנית...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כי אז שהגרמניות היו טיפה יותר יקרות מהיפניות אז אנשים העדיפו לרכוש גרמניות

אבל אז הגיעה העליה במחירי הגרמניות שפגעה כמובן גם באופל

העליה נגרמה בגלל המעבר/עליות שערים של מטבע היורו....(המקולל)
פורסם

גם רנו קונים באותו יורו בדיוק, ומגאן 1.6 לא עולה 150K... היורו הוא סיבה חלקית בלבד לעלית מחיר המטורפת של דגמי VW ואאודי.

 

גיא

פורסם

החלק השני של הסיבה הוא התמחור הבלתי הגיוני בעליל של צ'מפיון...

(כשאבא שלי התעניין בA6 החדשה, הציעו לו הנחה של 40 אלף, ואת החבילת איבזור מתנה (שווי של עוד 20 אלף שקל, לפי התמחור של צ'מפיון) - אז כמה הם מרוויחים על כל רכב שהם מוכרים?:shock: )

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לפי החשבון שלי, וביחס לתמחור הגולף הרגילה (בבריטניה הGTI הבסיסית עולה בערך 10 אחוז יותר מ2.0FSI DSG), מדובר במשהו כמו 210-220K.

 

לדעתי זה בהחלט שווה, אין לה שום תחרות בכסף הזה (אימפרזה? לא למי שצריך לחצות את גוש דן מדי יום ומעריך תא נוסעים איכותי, שקט, שלווה וDSG. כן, אני מתרכך).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אין DSG בשילוב עם מנוע FSI, FSI מגיע עם ממיר מומנט רגיל.

יש כמובן TFSI עם DSG, זה כבר הGTI...

 

בכל מקרה - ההבדל בין הGTI DSG ל TDI DSG אמור אכן להיות כ10%, מה שאומר טווח מחירים זהה לזה שהצגת.

פורסם

חברי פורום

 

הערה: נו ,זה מה שקורה למי שלא יכול להגיע לאירוע טארגה פוליו-הראשון בישראל :cry: .

 

ולעיניננו:

 

הבה ונראה מה יש לחובב ההגה (ולמשפחתו) ,לרכוש במחיר "הגיוני" יחסית בגרסת קומפקטיות חזקות:

 

Audi

A3 2.0T- ספורטבק מאובזרת = 350,000 ש"ח.-ירדה מהפרק. הלאה

גרסאות ה A4 ומעלה יקרות להחריד.

 

opel

גרסת האסטרה טורבו =220,000 ש"ח . :mm_nah:

נחכה לגרסת ה OPC, בעלת 240 כ"ס.

 

alfa romeo

גרסת ה-147GTA, לא בדיוק מיובאת ארצה-ובהזמנה מיוחדת תדרשו להפרד מ320,000 ש"ח.

אלפא GT= מחיר 358,000ש"ח על הכביש לגרסת ה 3.2V6

דגמי ה166 חוצים את קו ה400K ש"ח.

 

BMW

מיני קופר S = מחירה על הכביש 235,000 ש"ח-מכונית מדהימה,מחיר מופקע בעליל.

BMW 1-Series = הדגם הבסיסי עולה 230,000 ש"ח על הכביש.

לא נכנס לסידרה 3 ,שכן הגרסה המדהימה 330i, מחירה = 430,000 ש"ח על הכביש.

ולא נגע ב M6/M5...החוצות את קו מיליון השקלים :cry:

 

HONDA

הסיוויק Type R = מחירה על הכביש חוצה את ה 220,000 ש"ח.

S2000 - עוברת את ה -400K ש"ח.

 

VOLVO

S40 T5= מחיר על הכביש - 350,000 ש"ח.

 

MITSUBISHI

כן ,כן EVO 8 (בקרוב מאוד EVO 9) -מחיר על הכביש = ל 320,000 ש"ח.

אאוטלנדר טורבו= מחיר על הכביש 230,000 ש"ח- לדעתי התמורה הטובה ביותר לחובב הרכב ומשפחתו בישראל-הטוב מכל העולמות לך ולאשתך.אתה רוצה קצת פילפל-אישתך רוצה ג'יפ.

 

mercedes

 

ספורט קופה 230 = מחירה על הכביש חוצה את ה350,000 ש"ח.

 

SAAB

3-9 אירו בגרסת הטורבו המפוארת מחירה על הכביש 370,000 ש"ח.

 

SUBARU

נו צריך לומר? דווקא לא אגיד-רק אציין

גרסת הלייט= 230,000 על הכביש.

גרסת הפילפל = 320,000 על הכביש

B43.0R = מחיר על הכביש 290,000 ש"ח.

פורסטר טורבו= 225,000 ש"ח-חלשה יחסית לאאוטלנדר.

 

סיטרואן

C4 VTS= מחיר על הכביש 230,000 ש"ח.

 

פולקסווגן

 

GOLF GTI- מחיר היפוטתי משוער = 250,000 ש"ח.

 

RENAULT

הם בכלל על הכוונת :twisted:

 

זה על קצה המזלג

 

באם ניברור בפינצטה את ה HOT HATCH, נגלה כי ל GOLF GTI Mk5, למרות המחיר

ה"סביר" יחסית שהעלתי בדעתי כי תתומחר,אני משוכנע שהיא תמכר במספרים נאים.

אין לה את הנוצות בדמות הספויילרים של הEVO 8 &STI,היא מכובדת דיה,אם תרצו לא צעקנית . ואני מכיר

כאלו שישמחו שתארח להם לחברה לכמה שנים.

 

ראו בבקשה את המתחרות,ולדעתי גרסתה מחומשת הדלתות של ה GOLF GTI Mk5,

היא קניה מעולה למחיר הגובל ב 250,000 ש"ח.

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

לדעתי אתה מתבלבל בA3..

הA3 עם ה3.2 עולה 330 אלף - ככה שזה לא הגיוני ש 2.0T תעלה אותו דבר.. :roll:

 

--

עריכה:

וכמו שחשבתי.. ה 2 ליטר טורבו עם תיבת טיפטרוניק: 259,990 אלף ש"ח.

ה 2 ליטר טורבו ידנית עם הנעה כפולה (quattro) עולה 272,050 ש"ח.

 

לכן, לדעתי, הגולף צריכה להיות פחות.. הרבה. פחות.. משהו בסגנון של 30-40 אלף פחות.

 

http://www.motocar.co.il/motocar/model/index.asp?id=2020

 

(אישית, אני מעדיף את הGTI עם 3 דלתות ולא עם 5 :roll:)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...