Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש חדשות כלשהן לגבי ייבוא הGOLF GTI Mk5?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכבוד

discover

 

כתבתי לחובב ההגה ומשפחתו- ובמקרה זה כוונתי לגרסתה מחומשת הדלתות של

GOLF GTI mk5.

 

גרסת ה GOLF GTI mk5 משולשת הדלתות-מתאימה לאי אילו נערים/ות צפונבונים/ניות.

אני אישית הייתי הולך על מחומשת הדלתות,אך כאוטו שני במשפחה , למשולשת הדל'.

 

לדעתי קניה מכובדת לעומת נהגי בונזאי, באותם מכוניות ה"נוצות" והמבין יבין.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

הבנתי שאתה מתכוון לחמשת הדלתות..

אני גם רשמתי את המחירים של האודי בעלת 5 הלדתות, והבדל של 10 אלף בין האודי לגולף נראה לי קטן מידי (קטן מאוד למען האמת..)

 

בסוגריים, בסוף, כתבתי שאם אני הייתי צריך לבחור היום בין הGTI עם ה3 דלתות לזו עם ה5 דלתות - הייתי בוחר ב3 דלתות.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מן הראוי לציין, שגירסת ה-GTI של הדור החמישי של הגולף, מבחינה חיצונית, היא מעין "מתיחת פנים" לגולף הרגילה. היא מיישרת קו עם הפולו, הג'טה (לשעבר בורה), הפאסאט והפאטון במראה החדש. למעשה, פולקסווגן הוציאו את הדור החמישי של הגולף בהרבה רעש וצלצולים, וחודשיים אחרי זה החליטו, שאם לאודי ישנו גריל של מנגל ביום-העצמאות גם הם רוצים כזה. כך שלמעשה, כל דגמי פולקסווגן מקבלים מראה חדש ואחיד ב-2006, למעט הגולף "החדשה", שנשארת מאחור. רק דגם ה-GTI שלה לא יראה כמו בן חורג במשפחת פולקסווגן.

פורסם

לאילן נראה לי שקצת נסחפת.

  • איך הגעת לכך שהמחיר של האיוו 8 והאסתי עומד על 320,000?
  • כתבת שהמכוניות שהצבת ברשימה, הם לחובב רכב ומשפחתו בגרסת קומפקטיות חזקות, אז איך הונדה S2000 נכנסת לתמונה פה? היא רודסטר דו מושבית שאני לא חושב שמתאימה למשפחה...

פורסם
לאילן נראה לי שקצת נסחפת.

  • איך הגעת לכך שהמחיר של האיוו 8 והאסתי עומד על 320,000?
  • כתבת שהמכוניות שהצבת ברשימה, הם לחובב רכב ומשפחתו בגרסת קומפקטיות חזקות, אז איך הונדה S2000 נכנסת לתמונה פה? היא רודסטר דו מושבית שאני לא חושב שמתאימה למשפחה...

 

לכבוד

אמיר

 

אכן נסחפתי קצת, פשוט רציתי להראות פרופורציות,ומה לעשות שההונדה S2000 מדברת ללב

אז נפלט -לי ,אני מניח שתסלח לי על כך-נכון?

 

בקשר ל EVO8- המחיר אתה שואל? חברי רכשו EVO8 לא מזמן,לכן אני יודע כמה שילמו

על הכביש-שלא לדבר שחלקן שודרגו כעת לכ 350 כ"ס+ באופן תקני ומסודר ע"י יבואן מיצובישי- סקופ בשבילך -לא?

נו מה לעשות-הופכים עגלה ,למשהו שיזוז בצורה הרבה יותר מכובדת-וכדאי לי להפסיק כאן.

הרי באנו לדבר על דבר יותר מכובד(GOLF GTI mk5) ממכוניות ה"נוצות" האלה.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

אין ספק שהEVO 8 היא עגלה. גם אם תתחיל עכשיו לכתוב במשך עמוד וחצי על פיאט קופה, מכונית על, M3 בהילוך שישי וכו', תמשיך עם הקו שטוען שאין ספק שמדובר במכונית "נוצות" כפי שהגדרת, ערמה של ספויילרים על יפנית עצלה אך ידנית לאלו שידם אינם משגת ורוצים לעשות SHOW בלבד על סביבתם הקרובה. אך אנחנו המבינים יודעים שהם נוסעים בזבל עופות. זהו שלא.

 

אם EVO היא עגלה איך היית מגדיר פולו FOX 1.3 ידנית? משהו שצריך לוח שנה בשביל למדוד אצלו 0-100? הבנו, אתה לא חושב שהEVO מהירה לסטנדרטים שלך, תחסוך ותקנה 911 טורבו, או קאררה GT.

 

גיא

פורסם
אין ספק שהEVO 8 היא עגלה. גם אם תתחיל עכשיו לכתוב במשך עמוד וחצי על פיאט קופה, מכונית על, M3 בהילוך שישי וכו', עגלה היא לא, גם לא בגרסה הבסיסית שהיא מגיעה לארץ. אין ספק שמדובר במכונית "נוצות" כפי שהגדרת, ערמה של ספויילרים על יפנית עצלה אך ידנית לאלו שידם אינם משגת ורוצים לעשות SHOW בלבד על סביבתם הקרובה. או שלא.

 

אם EVO היא עגלה איך היית מגדיר פולו FOX 1.3 ידנית? משהו שצריך לוח שנה בשביל למדוד אצלו 0-100? הבנו, אתה לא חושב שהEVO מהירה לסטנדרטים שלך, תחסוך ותקנה 911 טורבו, או קאררה GT.

 

גיא

 

לכבוד

גיא

 

1. משעשע-נהנתי מתגובתך :beerchug::mm_yeah: .

2. על פיאט קופה 20V Turbo, כתבתי די והותר.

3. שמעת על אינשטיין (הכל יחסי) נכון? - וכן היא עגלה ביחס למכונית כמו הקופה-אופס...

עכשיו הכל השתנה-כפי שכתבתי קודם- חלקן שודרגו באופן תקני,והן נפטרו מתואר:

"עגלה עם נוצות" (שיודעת לקחת סיבוב).

4.תודה שאתה מסכים איתי בעינין מכונית "נוצות".

5.בקשר ל פולקסוגן פולו 1.3 פוקס - לא כדאי לך להתחיל עם אישתי :evil:

ואכן לוח שנה מוחזק אצלי באוטו,יחד עם שעון חול...

6.לשם מה יש לי פולו אתה חושב? אני חוסך ל קאררה GT :wave2:

סוף שבוע מהנה

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

אם אתה חושב שאני מסכים איתך לגבי מכונית נוצות... כדאי שתקרא את הודעתי שוב. (גם בגלל שערכתי אותה לפני שפרסמת את הודעתך). הדבר האחרון שאפשר להגיד על הEVO זה שהיא עגלה. גם בגרסה הבסיסית שלה. משום מה חוץ ממך אף אחד לא מתלונן על העדר כוח. העבודה שבעלים של כאלו (וSTI) משפרים אותם, לא אומר שחסר להם כוח, זה אומר שקל יחסית להוציא עוד כוח, ולרוב מדובר באנשים בעלי ממון שרוצים עוד כוח, דבר שתמיד רוצים, בדיוק כמו שלא חסרים (בחו"ל לפחות) אנשים שמשפרים 911 טורבו מאותם סיבות בדיוק (גם היא רכב נוצות?).

 

על הפיאט קופה כתבת לא די והותר, אלא הרבה יותר מדי, ברוב המקרים גם בעלים של רכבים כאלו (ולא חברים של בעלים של רכבים כאלו) לא תמיד הסכימו איתך, מה שלא מנע ממך להמשיך כמו סוס עם עיניים קשורות באותו קו בדיוק, close your eyes ang go.

 

לא חסרות גם STI ללא ספוילר אחורי אימתני, או EVO עם ספוילר נמוך. לא כל אחת מהנינג'ות היפניות האלו מצויידת בכל הספויילרים הללו. (בלי להזכיר את כל אלו שקנו עם ספוילר ויום אחד מצאו את עצמם בלי ספוילר). לEVO ולSTI יש חסרנות די רציניים, הם לא נוחות במיוחד (או מרסקות במקרים אחרים) תא הנוסעים ממש לא ברמה (איבזור, לא איכות) מול המחיר, וצריכת הדלק גבוה מאוד (גם זו של האוטלנדר טורבו הכוכב החדש שלך, אם כי לידם הוא מעט יותר חסכוני) אבל בנסיעה עצמה, כאשר זה מגיע ל100% הנאה מדובר ברכבים ברמה גבוה מ-א-ו-ד. (כן כן, אפילו ליד הטיל מהצפון, הפיאט קופה האימתנית, בעלת אפס התקלות, לקסוס קטנה, מהירה כמו F16)

 

אני אשתדל לא לענות לך בהמשך, דעתך ברורה, עכשיו אני מקווה שגם דעתי. בהתחשב בעבר אני אפילו לא אנסה להמיר אותך מהאמונה האדוקה שלך לגבי כמה וכמה דברים (פיאט קופה, נוצות וכו') אבל מי יודע אם תקרא את מה שרשמתי שוב (וגם כמה מבחנים של אנשים מוכשרים, בארץ ובחו"ל) אולי תשנה את דעתך...

 

ונסיים בציטוט קטן מCAR משנת 2003 שמונח על שולחני כרגע, מדובר במבחן בין: M3 CSL, בנטלי GT, פרארי 360CS, קליאו V6, גולף R32, מאזדה RX8, פורשה 911 GT3, יגואר XJR , מיצובשי EVO8 ואחרות, כאשר החיפוש הוא על performance car of the year (הם לא הצליחו להשיג פיאט קופה... בעסה להם) במקום השני ניצבת הEVO FQ300. אפילו פחות HP מכל החברים שלך ששיפרו. ועדיין, מקום 2. אין מה לעשות, נוצות RULES בימנו....

 

גיא

פורסם
בלה בלה בלה פיאט קופה בלה בלה איוו 8 עגלה בלה בלה בלה

 

אילן, זה כבר מעייף. פתח מגזין EVO. פיאט קופה 20V טורבו - 220 כ"ס, 31.5 קג"מ, 1300 ק"ג, 171 כ"ס לטון, 6.4 ש' ל-60 מייל"ש. סופית 155 מייל"ש.

איוו 8 260 - 261 כ"ס, 36.2 קג"מ, 1470 ק"ג, 180 כ"ס לטון, 5.6 ש' ל-60 מייל"ש, 13.8 ש' ל-100 מייל"ש. סופית 152 מייל"ש.

 

רוני (נו, תגיד שהנתונים היבשים לא אומרים כלום ובעצם הקופה גוזרת את האיוו בלי למצמץ)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

Guy - עם כל הכבוד לEVO שהגיעה למקום השני, מי לקחה מקום ראשון? :roll:

רוני - הקופה באמת יותר טוב מהאיבו.. המהירות הסופית שלה גבוהה ב3 מייל לשעה ! :shock2:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מקום ראשון, . או ווקסהול VX220 (אופל ספידסטר טורבו). רכב מדהים..

 

הם רשמו עליו:

 

it's brillinat value, but that's not why it wins: it wins because it's so great to drive.

 

גיא

פורסם
אילן, זה כבר מעייף. פתח מגזין EVO. פיאט קופה 20V טורבו - 220 כ"ס, 31.5 קג"מ, 1300 ק"ג, 171 כ"ס לטון, 6.4 ש' ל-60 מייל"ש. סופית 155 מייל"ש.

איוו 8 260 - 261 כ"ס, 36.2 קג"מ, 1470 ק"ג, 180 כ"ס לטון, 5.6 ש' ל-60 מייל"ש, 13.8 ש' ל-100 מייל"ש. סופית 152 מייל"ש.

 

רוני (נו, תגיד שהנתונים היבשים לא אומרים כלום ובעצם הקופה גוזרת את האיוו בלי למצמץ)

 

לכבוד

sronis ידידי היקר

guy - ידידי מנהל הפורום.

 

sronis יקירי

 

מה שכתוב בחוברות זו "רק" חוות דעת,המושפעת מכל מיני פרמטרים (חבויים..).

מ-ז-מ-ן למדתי שבין מה שכתוב בחוברת ,למה שמתבצע על הכביש ת'כלס,

ההבדל הוא בין הארץ לירח.

עם כל הכבוד לנתונים שהן נקודת המוצא, עזוב אותך נתונים יבשים, הכביש מדבר.

 

guy היקר

 

אף אחד לא מתלונן מסיבותיו הוא(כוונתי בכתובים). בשיחות סלון,ועל הכביש

המציאות אחרת....

גיא רק אוויל לא לומד,ומקשיב לאחרים ומקובע בדעתו,אני לא חושב שאני כזה,

משום שמה שראיתי,ובמכוניות נהגתי בעצמי,ועל זה אני מסתמך,עברנו ת'גיל

לומר אמן ,לכל כתבה שקוראים באיזשהו מגזין- שוב חוות דעת ותו לא.

קרא לזה ניסיון אם תרצה.

 

עוד דבר

 

דר"א אין לך מושג כמה התרשמתי,עכשיו כשמכוניתו של חבר שלי EVO8 במקרה זה

שופרה- על זה אומר פשוט עונג.וכפי שאמרתי לו "הו-עכשיו היא סוף סוף גם זזה".

עוד דבר-כרגע חזרתי מנהיגה במיצובישי אאוטלנדר טורבו -כן חבר שלי קיבל אותה

היום בבוקר, כשאני נהגתי בה היא היתה כבר עם 180 ק"מ על השעון,נו הביא אותה

בנסיעה מהמרכז.... לא לא השתוללנו,רק נהגתי נורמאלי, האמן לי נהניתי מאוד

ושוב במדינת היהודים -זו קניה סופר הגיונית ומעולה לחובב ההגה ומשפחתו...אני מכיר בעל EVO8 שמוכן להחליף

איתו על-המקום כבר עכשיו :wink:

 

גיא,אם להיות קטנוני, הקופה יוצרה עד 2001.(לכן לא השתתפה במבחן :wink: )

ובכלל יש לי ת'גיליון המדובר פשוט נהנתי לקרוא אותו.

 

אנחנו חיים בבועה אמיתית..

אך כשאתה למשל באירופה אתה סופג את האווירה....

 

 

בכבוד רב

סופ"ש מהנה

 

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
מקום ראשון, . או ווקסהול VX220 (אופל ספידסטר טורבו). רכב מדהים..

 

הם רשמו עליו:

 

it's brillinat value, but that's not why it wins: it wins because it's so great to drive.

 

גיא

ושוב נשאר לי להגיד..

"מי האדיוט שהחליט לשים תקנה מפגרת שמחייבת הימצאותו של מזגן ברכב כדי לקבל רישוי ישראלי ?!?!?!"

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...