Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק לפי מפרט, אכן מחשב חזק יותר. לעריכת תמונות של 6 מגפיקסל, לא נחוץ. 

מסך עם רענון 120 הרץ, גם OLED.סבבה

 

אבל

יקר יותר

ו... מסך גדול. זה לא נוח לעבוד על הברכיים ופחות נוח להסתובב איתו. 

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש שמועות שדור הבא של אינטל (דור 14) יקרא: 

Core 5 הבסיסי, core 5 ultra גירסת הביצועים...

המעבדים יהיו משמעותים יותר חזקים מהדור הנוכחי 

לאט לאט אינטל ממתגת את המעבדים שלה כמו אפל עם m1,m2..

פורסם
לפני כשעה, mikyl כתב:

אז עוד אופציה:

Asus Vivobook Pro 14 OLED K6400ZC-KM030W

14 אינץ', כרטיס מסך RTX 3050, פחות נפח (אבל יש לי דיסקים חיצוניים). הוא לא יסתובב הרבה, אבל חלק מהזמן כנראה כן על הברכיים.

אין באמת צורך בכרטיס מסך כזה, כל עוד לא משחקים משחקי מחשב עם גרפיקה כבדה ( יחסית, כי לא מדובר במאיץ גרפי חזק לגיימרים ) .

והוא מייקר את המחשב, משהו כמו ב-300 דולר. 

כל היתר מעולה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כרטיס מסך גם מועיל עם פוטושופ, אבל זה לגמרי מיותר בשימוש חובבני כמו כאן. אפשר לחסוך אותו. 

 

המחשב גם טוב מאוד. אפשר בפחות, אבל יש לו יתרונות מהותיים. רק לזכור שהמסך לא יצטיין בכל הקשור להשתקפויות, ככה שהוא לא מתאים לשימוש בחוץ. 

שחוצמיזה, הכל טוב מאוד 

 

לפני 16 שעות, ANUTKK כתב:

שמועות שדור הבא של אינטל (דור 14) יקרא: 

Core 5 הבסיסי, core 5 ultra גירסת הביצועים...

המעבדים יהיו משמעותים יותר חזקים מהדור הנוכחי 

לאט לאט אינטל ממתגת את המעבדים שלה כמו אפל עם

 

למה זה רלוונטי בכלל? 

גם ככה המחשב הזה הוא אוברקיל מבחינת יכולות עיבוד. 

 

אינטל יכולה למתג מה שהיא רוצה, המעבדים של אפל עובדים בטכנולוגיה אחרת, שלא תואמת Windows. 

 

אז מה אתה ממליץ, לחכות עד סוף השנה ולקנות אז? 

ומה בינתיים? 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

נ. ב. הייתי מתעדף אחריות בנוסף. לפחות שנתיים, כדי להיות מכוסה, בהתחשב במוניטין המקומי של Asus

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

חיפשתי קצת על "שירות" של אסוס בארץ. נראה לי בערך סדום ועמורה. זה יוצא דופן או ככה אצל כולם? לא נתקלתי בכמות כזאת של תלונות על שירות גרוע בנייחים. בדגם המדובר ישנם 3 שנים אחריות בבית הלקוח. זה מבטיח איזשהו שקט נפשי? 

פורסם

הייתי בודק גם מה טווח כיסוי הצבע הנדרש של המסך, האם יש דרישת דיוק מסויימת להצגת הצבעים. 

 

מבחינת שירות ואחריות וגם איכות בניה לרוב יהיה יתרון לסדרות העסקיות של החברות הגדולות. זה גם משתקף במחיר כמובן. 

פורסם
לפני כשעה, Nemesis כתב:

הייתי בודק גם מה טווח כיסוי הצבע הנדרש של המסך, האם יש דרישת דיוק מסויימת להצגת הצבעים. 

 

 

כבר נבדק

 

לפני כשעה, Nemesis כתב:

מבחינת שירות ואחריות וגם איכות בניה לרוב יהיה יתרון לסדרות העסקיות של החברות הגדולות. זה גם משתקף במחיר כמובן. 

 

לא בתקציב, אלא במחיר פשרה של איכות המסך, מה שלא הייתי עושה לשימוש ביתי.

 

בתאריך 29.6.2023 בשעה 17:51, mikyl כתב:

אז עוד אופציה:

Asus Vivobook Pro 14 OLED K6400ZC-KM030W

14 אינץ', כרטיס מסך RTX 3050, פחות נפח (אבל יש לי דיסקים חיצוניים). הוא לא יסתובב הרבה, אבל חלק מהזמן כנראה כן על הברכיים.

 

יש את אותו מחשב עם מעבד AMD בהרבה פחות, אבל עם שנה אחריות

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1146953

 

לפני 8 שעות, mikyl כתב:

חיפשתי קצת על "שירות" של אסוס בארץ. נראה לי בערך סדום ועמורה. זה יוצא דופן או ככה אצל כולם? לא נתקלתי בכמות כזאת של תלונות על שירות גרוע בנייחים. בדגם המדובר ישנם 3 שנים אחריות בבית הלקוח. זה מבטיח איזשהו שקט נפשי? 

 

אין לי שום דרך להעריך את טיב השירות. זה לא שעמוד הפייסבוק של התלונות מלא בתלונות רציפות... יש שם 970 חברים לעומת 85 אלף בעמוד היבואן. מצד שני, יש שם מישהו שלקח אותם לבית משפט ובסוף הוציא הוצאה לפועל. זו התנהלות מאוד לא תקינה מצד עסק, בלשון המעטה.

 

אם מישהו חייב מחשב לעבודה, אני תמיד אמליץ לקנות מאינטגרטור, שיודע למכור לאנשי מקצוע רלוונטים וגם לעשות את ההתקנות הנדרשות, ולקחת עליהן אחריות, ולא שולח אותך ליבואן. אנשים כאלו לא יכולים להרשות לעצמם להשבית את המחשב לשבוע/שבועיים, אבל אתה משלם אקסטרא.

 

כמו כל קנייה, יש כאן גם הימור מסויים.

אם אתה חושש, קנה לנובו.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בדקתי Dell ו-HP. הם מביאים מחשבים שיותר מתאימים לשימוש משרדי.

ההיצע שלהם פחות אטרקטיבי, מבחינת מסך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 30.6.2023 בשעה 22:31, falou כתב:

זה לא שעמוד הפייסבוק של התלונות מלא בתלונות רציפות... יש שם 970 חברים לעומת 85 אלף בעמוד היבואן

 

התכוונת לעמוד פייסבוק Asos Israel - אסוס ישראל ? אם כן, זה לא עמוד של היבואן. עוד לא הצלחתי להבין מה זה, אבל חוץ מהפרסומת של בגדים ונעליים אין שם נפש חיה. כן, נרשמתי לקבוצה 🙂

אז חזרתי ללנובו. אני מניח שזאת תוצאה של imprinting אבל קשה לי לקבל מחשב עם מעבד גרפי מובנה. ישנו מפרט דומה להמלצה שלך, אבל עם  RTX 2050 ומעבד קצת יותר חזק Lenovo Yoga Slim 7 Pro 14IAH7 82UT004RIV . זאת לגמרי הגזמה פראית? האם Intel Iris Xe נותן לי גם איזשהו תווך ביטחון לעתיד? ומה אתה אומר על אלטרנטיבה עם Lenovo Yoga Slim 7 Pro 14ACH5 OD 82NK0031IV  AMD ?

עוד שאלה, ישנם כמה יבואנים רשמיים? מה זה אחריות 3 שנים ע"י CPM יבואן CMS? 

פורסם (נערך)

ASOS זה חנות בגדים.

ASUS זה המותג של המחשבים/חומרה.

ישנם כמה יבואנים רשמיים וספקי שירות. אישית הפעלתי אחריות דרכם על מחשב לנובו, טיפלו כמו שצריך.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
לפני כשעה, mikyl כתב:

קשה לי לקבל מחשב עם מעבד גרפי מובנה

כיום מאיצים גרפים הם חזקים מאוד לשימוש בסיסי ולכן לא תמיד יש צורך בכרטיס מסך בנוסף מה שמייקר את החבילה מאוד 

לפני כשעה, mikyl כתב:

זאת לגמרי הגזמה פראית?

לדעתי כן לשימושים שלך לחלוטין 

לפני כשעה, mikyl כתב:

האם Intel Iris Xe נותן לי גם איזשהו תווך ביטחון לעתיד?

זה מאיץ גרפי עם בנצמרק שדומה לביצועים של GT1030 סהכ לא רע 

לפני כשעה, mikyl כתב:

ומה אתה אומר על אלטרנטיבה עם Lenovo Yoga Slim 7 Pro 14ACH5 OD 82NK0031IV  AMD ?

מדובר באחד מהמאיצים הגרפיים החזקים בשוק עם ביצועי בנצמרק קרובים ל GTX750TI 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 28 דקות, yoav911gt2 כתב:

ASOS זה חנות בגדים.

איזה פשלה! עשיתי חיפוש בעברית 🙂

טוב, מצאתי את ה-ASUS. כמעט אין תגובות, ראשונת שראיתי:

ציטוט

שירות לקוחות מכפיש בכל קנה מידה, כזה שאינו הולם ואינו ראוי לאף חברה בעלת שם עולמי וטענה לסטנדרט גבוה.
אני נמצא בסאגה של למעלה מחודשיים איתכם ונראה כי אין מנוס מנקיטת פעולות משפטיות בכפוף לחוק להגנת הצרכן וכן לחוק הטכנאים.

 

ציטוט

מסתבר שאכפת לכם אז רק מלקוחות שנמצאים באחריות על המכשיר
אחלה,פשוט לא אקנה עוד מכשירים ואז לא אצטרך לדאוג מהחוסר אחריות

עלות תיקון לתקלה תמימה - עולה כמו Thinkpad חדש שלא היה מתקלקל גם אחרי שנים. הזיה!

 

ציטוט

- אל תקנו אסוס....לא תקבלו את המחשב חזרה

-  היי, פנייתך התקבלה, להמשך טיפול נשלחה לך הודעה בפרטי להשארת פרטים על מנת שנוכל ליצור עמך קשר.

- וואי איך עזר לי תודה! העיקר מחשב עדיין אין לי כרגע

 

טוב, נראה לי שבכל זאת Lenovo

×
×
  • תוכן חדש...