Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה לגבי כרטיס מסך במחשב נייד

אחי מעוניין במחשב נייד חזק עם כרטיס מסך למשל rtx3050 או 3060, intal i5, 16 ram ומסך איכותי עם כיסוי 100% צבעים.

השימוש מדי פעם גיימניג ,אוטוקד,תוכנות מסחר לשוק ההון ואולי הפקת מוזיקה בתוכנות אבלטון או קיוביס..

חשבתי על לנובו ליגיון 5: בנוי טוב ומערכת קירור טובה אבל גם חשוב זמן סוללה (בשימוש רגיל כמו סרטים ודפדפן ולא גיימניג), קראתי זמני סוללה של שעתיים במקרה הטוב

האם קיים מחשב בטווח מחיר של 5000 עם זמני סוללה באזור 7 שעות? 

אחי לא מעוניין במק.

 

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 4 שעות, mikyl כתב:

חזרתי ללנובו. אני מניח שזאת תוצאה של imprinting אבל קשה לי לקבל מחשב עם מעבד גרפי מובנה

 

אני קצת אספרגר בקטעים האלו, אני לא יודע להתייחס לסוגיות פסיכולוגיות בהחלטות רציונליות. 

המפרטים שהמלצתי, אני עומד מאחוריהם. 

רוצה לקנות אוברקיל, מלבד כספית, אין בזה נזק. 

 

לגבי תגובות שליליות אקראיות, זה לא אומר לי כלום. אם אתה לא מחפש לחסוך, אז בטח לנובו. 

 

 

לפני 28 דקות, ANUTKK כתב:

שאלה לגבי כרטיס מסך במחשב נייד

אחי מעוניין במחשב נייד חזק עם כרטיס מסך למשל rtx3050 או 3060, intal i5, 16 ram ומסך איכותי עם כיסוי 100% צבעים.

השימוש מדי פעם גיימניג ,אוטוקד,תוכנות מסחר לשוק ההון ואולי הפקת מוזיקה בתוכנות אבלטון או קיוביס..

חשבתי על לנובו ליגיון 5: בנוי טוב ומערכת קירור טובה אבל גם חשוב זמן סוללה (בשימוש רגיל כמו סרטים ודפדפן ולא גיימניג), קראתי זמני סוללה של שעתיים במקרה הטוב

האם קיים מחשב בטווח מחיר של 5000 עם זמני סוללה באזור 7 שעות? 

אחי לא מעוניין במק.

 

 

לגבי זמני סוללה, תבדוק אם מישהו בודק בעומסים קלים. שעתיים זה לא הגיוני לעומסים כאלו

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...