Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרטינג בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, 

 

אני וחברים מחפשים לסגור כמה עניינים במסלול ומחפשים לשכור קרטינג (כולל מסלול כמובן). 

אממה, כמעט כל מה שנמצא החל מהדרום ועד הצפון ברמה ירודה ועם ביקורות שליליות ומתאים בעיקר לילדים..

 

יכולים להמליץ על משהו מחוויה אישית ששווה את הכסף?

פורסם

דן קרטינג בחוצות סבבה.
בלי רשיון עדיין תקבל קארט סגור וההבדל הוא שמיים וארץ.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

המסלול באילת כנראה השילוב הכי טוב בין איכות מסלול לתחזוקת קארטים. בקניון חיפה הקארטים החדשים מתוחזקים היטב ויחסית שווים, אבל התוואי מזעזע. המסלול בבית ברל מעולה, תחזוקת קארטים מזוויעה, בפעם היחידה שהייתי שם פרשתי באמצע המקצה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אוסיף למה שRK אמר, שגם המחיר בבית ברל הוא הזיה.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בתאריך 9.6.2023 בשעה 19:46, shellcase כתב:

בלי רשיון עדיין תקבל קארט סגור וההבדל הוא שמיים וארץ.

 

צודק, שכחתי.

אני עם רישיון.

ברמלה לעניות דעתי הכלים בסדר. אני לא מאוד מבין בזה אבל כל הכלים שהשתמשנו בהם הרגישו בסדר.

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם (נערך)
בתאריך 9.6.2023 בשעה 18:31, BRAVO30 כתב:

כל מה שיש בארץ זה פח אשפה, אפשר לוותר. אם תיסע לחו"ל, תשמור את החוויה הזו לשם.

 

אני רושם פה לא כדי לעצבן אלא פשוט לתת עוד זוית - לא יודע מה יש בארץ מה שעשיתי די מזמן גם לא היה בארץ.

לאחרונה, הבן שלי בן 15 ביקש קרטינג - אנחנו גרים בשנגחאי ומצאתי שיש קרטינג באיזה קניון. הלכנו.

בשבת ב 10 בבוקר המקום היה ריק רק עם קופאית ומפעיל. המחיר - 168 יואן (כ-85 ש"ח) ל-8 דקות (לכל אחד).

אחרי חבישת קסדה ומגן צוואר, סרטון הדרכה בסינית (מזל שעם עם תרגום לאנגלית) ויושבים מול ההגה. הכלים לא מוגבלים למי שתהה.

המסלול INDOOR אבל עם מגוון של סוגי פניות כולל עליה ופניה חדה תוך כדי ירידה. הכלי כמו קרטינג רגיל (בנזין) אבל התגובה החשמלית מהפנטת כאילו הקארט מאיץ עוד לפני הלחיצה. בישורת מגיעים למהירות יפה ובסוף ה 8 דקות מזיעים כהוגן.

כמה תמונות וקישור.

 

https://www.smartshanghai.com/articles/activities/we-tried-out-w1nner-s-indoor-go-karting-grand-prix

image.thumb.jpeg.fa4372873b53c40f1bc0d25903bfcfb9.jpeg

image.thumb.jpeg.61a09af7a47e5b1f197aa4799e0e3f02.jpegimage.thumb.jpeg.7c9add2977daae4c1325659cea127555.jpeg

 

image.thumb.jpeg.3f2fb9a4bd26318aa8dd460796be759a.jpeg

 

עריכה אחרונה על ידי baer
פורסם

אני יכול להמליץ על דן קרטינג. 

אני מכיר את הסניפים בחיפה. 

 

לאחרונה הם החלו בתהליך חידוש של הקרטינג שלהם. 

בסניף פרויד התווספו להם כמה מכוניות חדשות עם מנוע 270 סמ"ק, מהירות מאוד (מצריכות רישיון מאסטר, הסבר למטה).  

והם הביאו גם קרטינג חשמלי שכרגע נמצא בתהליך בדיקות. 

 

סניף חוצות באוויר הפתוח, סניף עזריאלי (פרויד) מקורה. 

המסלול: חוצות על אספלט, עזריאלי על בטון. 

 

היום בסצנת הקרטינג זה הולך כך: 

אתה מקבל קרטינג סגור, עם הגבלת מהירות. 

אם אתה מסיים את ההקפה בזמן מוגדר אתה מקבל רישיון "מאסטר" לנהיגה בקרטינג פתוח. 

 

פורסם
לפני 22 דקות, חולה רכב#1 כתב:

היום בסצנת הקרטינג זה הולך כך: 

אתה מקבל קרטינג סגור, עם הגבלת מהירות. 

אם אתה מסיים את ההקפה בזמן מוגדר אתה מקבל רישיון "מאסטר" לנהיגה בקרטינג פתוח. 

 

חלפו הימים שצריך לעשות קורס ולשלם כמה מאות שקלים???

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 3 שעות, חולה רכב#1 כתב:

היום בסצנת הקרטינג זה הולך כך: 

אתה מקבל קרטינג סגור, עם הגבלת מהירות. 

אם אתה מסיים את ההקפה בזמן מוגדר אתה מקבל רישיון "מאסטר" לנהיגה בקרטינג פתוח. 

ולרישיון הנוכחי אין משמעות?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני שעתיים, itaysamurai כתב:

ולרישיון הנוכחי אין משמעות?

 

מי שמחזיק ברישיון לא נדרש למקצה מבחן.

  • רעיון טוב! 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מנסה להיזכר כמה עלה הקורס כדי לחשב כמה מקצים הייתי יכול לעשות בכסף הזה...

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

350. עכשיו להיזכר כמה עלה מקצה לפני 20 שנה...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • אחראי פורום
פורסם

40-42 ש''ח. תכלס קארטינג בישראל לחובבים זה לא עסק יקר.

בחו"ל יש מקומות טובים אמנם, אבל העלות כפולה בבסיס ומעלה.

אז הכל יותר טוב בחו"ל אבל סכומים כאלה היו שוחקים ישראלים צעירים שזה קהל היעד.

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...