Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש לי רכב ללא ESP ובעבר החלפתי זוג קדמי בלבד. כמובן שהאחיזה של הקדמיים עלתה לאין ערוך אבל למרבה ההפתעה גם היכולת שלי לזרוק זנב הלכה רחוק ודרשה חוליגניות מרובה לעומת הקלות של זריקות הזנב קודם.

יש למישהו הסבר?

אולי החלקה של האחוריים דורשת החלקה של הקדמיים אחד ביחס לשני וכשהם אוחזים טוב הם מונעים מהזנב לצאת? לא נראה לי הרי יש דיפרנצאל קדמי.

מדובר ברכב סטנדרטי הנעה קדמית מנוע ממש לא חזק

עריכה אחרונה על ידי tza
פורסם

שמעתי פעם שאם יש לך פנצ’ר עדיף שיהיה בקידמי ותיסתדר עם ההגה. מאשר שיקרה באחורי שאין עליהם היגוי 

אבל כשאני קונה 2 חדשים. היותר ישנים במצב טוב ולא מועדים לפנצר-כי אם הם גמורים הייתי קונה 4

פורסם

חבר שעזרתי לו לרכוש רכב יד שניה בחודש האחרון בדיוק התקשר. אחרי שרכש מזדה 3 בציר 2018, שהיה ידוע שצריכה החלפה של צמיגים.

"אהלן אחי תקשיב הייתי אצל צמיגי אבי ובניו מכיר? אבא שלי מחליף שם שנים. בקיצור הוא שם לי צמיגי RoadX זה טוב?"

אמרתי לו שאני לא מכיר את החברה אז סביר להניח שזה סיני, כשאמר לי שזה עלה 320 לצמיג גם השתכנעתי. הסברתי לו שפאלקן עולה 460-480 למידה הזו. הוא סיפר לי שהוא כבר אחרי החלפה, ואז הסברתי לו בדיוק מה שדיברנו עליו פה. מרחק עצירה, בלאי מוקדם יותר וכו'...

הקטע שמשעשע הוא שאותו בחור לא הקשיב לי כבר לפני 4 שנים שאמרתי לו על הסט צמיגים הגרוע שהיה ברכב הקודם, ואחרי חודש קיבלתי טלפון שהצמיג התפוצץ... "told you".

בנוסף, בדקו לו את הצמיגים האחוריים והם לא דורשים החלפה, ואחד מהם כבר הוחלף לפני כמה חודשים. סביר להניח שרק אחד ועל הצד השני של הסרן פשוט נמצא הצמיג המקורי של הרכב מ2017...

את השיחה הוא סיים ב"טוב מה נעשה... עוד שנתיים נחליף".

אי אפשר לתקן את העולם, אבל הבעיה העיקרית היא שאנשים ללא ידע נכנסים לפנצריה וזה מה שמוכרים להם בלי שהם מבינים בכלל מה הם קונים.

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, EliC25 כתב:

הוא סיפר לי שהוא כבר אחרי החלפה,

 

אוי כמה שאני שונא את זה. כבר החלפת, מה אתה מתקשר? מה אתה רוצה שאני יגיד לך שעשית עסקה גרועה ושילמת טבין ותקילין על זבל? או שתרים טלפון לפני או שלא תשאל בכלל.

עריכה אחרונה על ידי tza
  • אהבתי 3
פורסם
בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:28, ניקו פ. כתב:

השאלה היא האם אתה חושב שזה נכון לכולם? 

או אני אדייק, נכון לנהג הממוצע.

אני לא חושב שאני שונה או יותר טוב מהנהג הממוצע.

 

אולי פעם כשהדרכתי במסלולים והייתי מתאמן על בסיס שבועי אפשר היה להגיד שאני נהג סביר. היום, 25 שנים אחרי כשנסיעות שלי מצטמצמות להסעות ילדים לבי"ס וחוגים? נהג ממוצע למדי, ועדיין מעדיף את הצמיגים הטריים מקדימה.

 

אבל זו ההעדפה שלי, ואני בדר"כ מחליף ברביעיות ולא בזוגות, אז למזלי אין לי את ההתלבטות :-)

  • רעיון טוב! 2
פורסם

כשכל ההפרש הוא מיכל דלק אחד ל 4 שנים לא מבין מה ההתלבטות. אני מקווה שהוא לפחות עושה ביטוח צד ג'.

 

רק פעם אחת שמתי צמיגים סיניים וזה בחה כשאיזה חרא נחליט לנקב לי צמיגים לכל הרכבים בעבודה.

 

בפעם השלישית כברשמתי סחניים ואחרי שהפסיק לנקב העפתי אותם בני חודש לטובת מישלן.

 

זה נתן לי אפשרות להשוות סיני חדש למערבינחדש וההבדל באחיזה ובבלימה בהחלט מורגש.

  • מבאס 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

נהגתי ונוהג בכל סוגי הרכבים העממים עם צמיגים סינים אירופאים קוראינים ועוד..

הצמיגים הכי נוראים הם ריקן וקלבר מכל סוגיהם, הצמיגים היחידים שהרגשתי איתם סכנה ממשית לתאונה (מחליקים נורא)

 

 

פורסם

נוהג על קלבר, בין היתר, מעל שני עשורים - מעולם לא הרגשתי סכנה, או חוסר אחיזה, בטח ביחס לקבוצת המחיר שלהם. גם כרגע יש קלבר בבית על הרכב של אשתי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

קלבר HP4 היו הצמיגים הזוועתיים ביותר שאי פעם הרכבתי. לאו דווקא בגלל מרחק בלימה (אבל גם) אלא בעיקר עקב הדופן המעוגלת שלהם, מהשניה שיצאתי מהפנצ'ריה עם רביעיה טריה הרגשתי כאילו קיבלתי רכב אחר, רוכן בפניות כמו עגלה אמריקאית מה 60s, וזה עוד היה כשהנסיעה היומית שלי היתה הלוך חזור בכביש 386 (עין כרם).. פשוט זוועה, כאבי גב אחרי כל נסיעה, תחושה קבועה של חוסר יציבות.

אחרי כמה שנים (לפני כשנה) הרכבתי רביעיית Falken ZE310 וההבדל היה פשוט משהו שלא חוויתי בחיי. פשוט קיבלתי רכב חדש.

עריכה אחרונה על ידי omricn
פורסם

אני 3 וחצי שנים עם HP3 ושנאתי אותם גם כן מהרגע הראשון, רגיל לפאלקן (החלפתי זוג בגלל פנצר בדופן ולא היה במלאי...)

אני בהחלט מרגיש שהרכב 'לא כמו שהיה' ואני מקווה שבהחלפה הקרובה אני אווכח לדעת שזה סך הכל היה בגלל הצמיגים.

פורסם

אתם מודעים לזה שלא קניתם צמיגים ספורטיביים? רק שואל וזה..

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...