Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אתר יד שתיים


אלי122
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה חברים,

ניסתי לפרסם את הרכב שלי באתר של יד שנייה ולא הלך,

אחרי כמה בירורים ושיחה עם השירות לקוחות שלהם יתברר שהם קיתלגו אותי בתור סוחר,

כי פירסמתי כמה פעמיים(זה לא אני אלא חברים שישתמשו בשם משתמש שלי)

אז אני לא יכול לפרסם אלא אם כן אני ישלם להם על חבילת פירסום.

מה יש לי לעשות במקרה כזה בשביל להבהיר להם את חפותי...

או לחילופין מתי זה אמור להשתחרר לי ....

תודה רבה

פורסם (נערך)

גם לי זה קרה, בדיוק אותו סיפור כי פרסמתי לאנשים אחרים מודעות. 

 

אחרי שנה מפרסום המודעה האחרונה הם משחררים את החסימה. 

תפרסם בפשפשוק במקום ביד 2. 

 

טל. 

עריכה אחרונה על ידי BRAVO_SX
פורסם

אצלי לא עזר ולא היו מוכנים לשמוע,

הסברתי להם שכל כלי רכב שפיסרמתי הם לא שלי וגם המספר שהופיע במודעה לא היו שלי(זה היה 3 סה"כ אני חושב)

לא היו מוכנים לשמוע רק להמתין שנה אם אני זוכר נכון.

לאחר שנה צריך להתקשר שוב ולבקש שיסירו את הנעילה.

 

 

טל.

פורסם

^

זה ורק זה הפתרון.

הזדהות חדשה לחלוטין באתר, ונגמר הענין.

אלא אם כן הם עוקבים אחריך דרך הצ'יפ של הקורונה או משהו...

  • מצחיק 2

הדרך עצמה היא היעד.

פורסם

נכון. יד2 עקשנים וקשוחים ומרגע שסווגת כמסחרי, נגזר דינך. מזל שזה לפי קטגוריות. אשתי פרסמה שידה שהיא צבעה מחדש. מרגע זה הפכה ל"סוחרת רהיטים" ושום תחינה לא עזרה.

  • מצחיק 1
:turn-l:
פורסם

חבר אמר לי שאני צריך לפתוח את זה ממחשב אחר זה נכון???

לפני 1 דקה, dj_dani כתב:

שולח להם רישיון רכב עם תעודה מזהה שהרכב אכן רשום על שמך, ולא על תו סוחר / שם אחר. 

 

קרה לי בעבר, זה סוגר את הפינה. 

אנסה לבדוק את זה מחר ואעדכן. 

×
×
  • תוכן חדש...