Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כך הפכה עיריית ירושלים כמה מאות מטרים של נ.ת.צ. למכונה להדפסת מזומנים


kobi_g
שימו לב! השרשור הזה בן 799 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב, אז תעמוד בסבלנות בפקק ואל תחתוך דרך נת"צ.

 

אותי אישית מקומם לראות את כל אלה שעוקפים פקקים דרך שוליים/נת"צים.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את המקום הזה. אבל אני נתקל בבעיה דומה בחיפה: רוצה לצאת מדרך ההגנה צפון לרחוב האצ"ל (צומת מקסים) או מדרך ההגנה דרום לכביש 4 - תמיד יהיה איזה חכמולוג שיעבור לנת"צ כמה מאות מטרים לפני היציאה, יעקוף מימין במהירות גבוהה ולא יאפשר יציאה ימינה - וכל זאת בשעות שבהן ה"פקק" הוא באורך 0-3 מכוניות. ביציאה ל-4 יש גם רבים שמנצלים את הנת"צ לפניה מאוחרת, אפילו על אי מצוייר, ודוחקים את מי שיצאו כחוק.

גם במקומות אלה הקטע המותר ליציאה קצר - עשרות מטרים - אבל כאן הבעיה דווקא בעדר אכיפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, vadim6385 כתב:

טוב, אז תעמוד בסבלנות בפקק ואל תחתוך דרך נת"צ.

 

אותי אישית מקומם לראות את כל אלה שעוקפים פקקים דרך שוליים/נת"צים.

אין פקק והתלונות לא על זה.

אם אתה נוסע על 443 ורוצה לרדת ימינה לשכונות כמו רמות של צפון העיר אתה חייב לחתוך את הנת"צ, הבעיה שיש שם מצלמות שחוגגות.
קומבינה.

האנשים שנוסעים על התחבורה ציבורית וחותכים הם אלה שרוצים להמשיך לבגין דרום, שמח שאלה מקבלים דוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעייה כללית בנת"צים בארץ וגם בנתיבי 2+ 3+. כדי לנהוג כחוק, יש לפנות ימינה רק ע"ג החץ הלבן ימינה (וצהוב ישר) וזה משאיר מרחק מאוד קצר להשתלבות, ודורש "הדחפות".
בעת עומס תנועה בנתיב הירידה (ובנתיב 2+ אליו) אני הופך ל"נדחף" בעל כורכי, כי אני מחוייב להשתלב בתור רק בסופו, בהיותי נהג יחיד (כביש החוף בואך מחלף הסירה).

 

עריכה אחרונה על ידי yuvk
  • אהבתי 1
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי שם פעמיים בשבוע האחרון וזה באמת מבלבל נשארתי בנתיב ממש עד שהאוטו התחיל "להימעך" ואז חתכתי שמאלה על הנת"צ בלב כבד.

העיריות מצאו אחלה מקור הכנסה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, yuvk כתב:

הבעייה כללית בנת"צים בארץ וגם בנתיבי 2+ 3+. כדי לנהוג כחוק, יש לפנות ימינה רק ע"ג החץ הלבן ימינה (וצהוב ישר) וזה משאיר מרחק מאוד קצר להשתלבות, ודורש "הדחפות".
בעת עומס תנועה בנתיב הירידה (ובנתיב 2+ אליו) אני הופך ל"נדחף" בעל כורכי, כי אני מחוייב להשתלב בתור רק בסופו, בהיותי נהג יחיד (כביש החוף בואך מחלף הסירה).

 

אני נוסע 4 פעמים בשבוע בבוקר ממחלף שמריהו למחלף הסירה. נראה לי שאני אחד הבודדים שמקפיד לא לנסוע את הקטע הקצר הזה בנת"צ ולרדת רק כשמופיע החץ הלבן לירידה על הכביש. כל בוקר זה הימור חדש אם אצליח להיכנס... עד היום הצלחתי :-)

  • רעיון טוב! 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנתיב הזה קיים יותר משנה, לא זוכר כמה יותר.

מעולם לא העליתי בדעתי לעבור אל נתיב התחבורה הציבורית, לפני שמתחיל הנתיב לפניה ימינה, והקטע המקווקו.

צריך לעשות את זה במשנה זהירות, בגלל אותם עבריינים שירדו לנת"צ, וטסים בו. גם כשאין פקק או עומס תנועה.

שמחתי לראות שהאכיפה עובדת.

יש בהמשך עוד השתלבות, הפוכה, לבאים מכיוון רמות. הם אמורים להשתלב שמאלה, רל הנתיבים הרגילים ובכך לחצות את הנת"צ.

שם אפשרות ההשתלבות ארוכה משמעותית, אבל המון נהגים ממשיכים על הנת"צ. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור איש מקצוע בתחום - לדעתי מה שעשו בכביש החוף עם ה2+ הוא טמטום. הנתיב הזה אמור להיות משמאל ואמור להיות מוגבל יותר בתחום השעות שלו. 

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הנץיב בבסיסו מיועד לתחבורה ציבורית.  יד לאורכו תחנות.  קצת קשה אם היה בשמאל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקר מה שמרגיז אותי בנתיב ה 2+ בכביש החוף, הוא העדר האכיפה המוחלט. כתוצאה מכך, רוב התנועה בנתיב, עד כמה שאני מצליח לראות, היא של עבריינים. 

 

את משטרת ישראל, אכיפת הנתיב לא מעניינת ("עבירה שאיננה מסכנת חיים") וגם אם היתה מעניינת, אין תנאים לאכוף. לשוטרים אין מקום בו הם יכולים ליירט עבריינים ולעצור אותם לשם מתן דו"ח.

 

לעיתים גם יוצא לי לנסוע בנתיב (עם טרמפיסט) - החיסכון בזמן נחמד אבל לא כזה שישתלם לי לנסות למצוא נוסע (מתקזז עם איסוף הטרמפיסט והורדתו).

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, shellcase כתב:

בתור איש מקצוע בתחום - לדעתי מה שעשו בכביש החוף עם ה2+ הוא טמטום. הנתיב הזה אמור להיות משמאל ואמור להיות מוגבל יותר בתחום השעות שלו. 

אם כך מעניין מה תאמר על המהלך האחרון

https://www.ynet.co.il/wheels/publictransport/article/sk621djls

 

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, yuvk כתב:

בעיקר מה שמרגיז אותי בנתיב ה 2+ בכביש החוף, הוא העדר האכיפה המוחלט. כתוצאה מכך, רוב התנועה בנתיב, עד כמה שאני מצליח לראות, היא של עבריינים. 

 

את משטרת ישראל, אכיפת הנתיב לא מעניינת ("עבירה שאיננה מסכנת חיים") וגם אם היתה מעניינת, אין תנאים לאכוף. לשוטרים אין מקום בו הם יכולים ליירט עבריינים ולעצור אותם לשם מתן דו"ח.

 

לעיתים גם יוצא לי לנסוע בנתיב (עם טרמפיסט) - החיסכון בזמן נחמד אבל לא כזה שישתלם לי לנסות למצוא נוסע (מתקזז עם איסוף הטרמפיסט והורדתו).

דוקהה אני נתקלתי באכיפה. עצרו  רכבים. נסעתי בשעות שונות.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רמת אמינות: מאקו...

 

אני עובר שם תדיר. אין שום בעיה לחכות עד תחילת הקו המקווקוו (והסימון על הכביש) כדי לפנות ימינה. יש מקום והראות טובה.

אותם אלה שחותכים ו"מעגלים" נתיבי תחב"צ זוכים עכשיו, אחרי עשורים של הפקרות, במגיע להם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 799 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...