Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב למומחי האודיו

 

מתלבט בין 3 סוגים של רמקולים לשדרג את הקומפוננט הנוכחי שלי.

כרגע עם HU מקורי של הרכב (פאג'רו, רדיודיסק עם כניסת AUX שתהיה מיועדת לסטרימינג - כי אין BT מקורי).

יש מגבר מקורי של הרכב ישודרג, הוא יוחלף אבל עדיין לא נסגרתי על מגבר אחר.

כרגע עם קומפוננט JBL STAGE3 607C בלינק הזה:

https://www.dynamicsounds.co.uk/jbl-stage3-607c-6-1-2-165mm-2-way-component-system-car-speaker.html

 

לשדרוג מתלבט בין הדגמים הבאים:

1. FOCAL PS165V1 (ראיתי שזה דגם שיצא לשוק עוד לפני איזה 15 שנה, זה סביר שהוא כזה טוב גם היום? מה דעתכם?)

2. 602 MOREL TEMPO ULTRA

3. 6.5 JBL GTO609C - זול משמעותית מהקודמים אבל מופיע כמוביל בהרבה השוואות שאני רואה ברשת...

 

מה דעתכם? והאם יש מישהו בטווח המחירים הנ"ל שיכול להיות אופציה טובה יותר?

פורסם

הפוקל והמורל וjbl שונים מאוד בגוון צליל שלהם

 

 

מכיון שיש לך כבר jbl. הייתי הולך על אינפנטי רפרנס

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם

כמו שכבר נאמר אתה בוחר מבין 3 אופציות שהם שונות בגוון הצליל ולכן זה גם עניין של טעם אישי 

בין החלופות ,אם אתה שואל את טעמי האישי בין החלופות .הייתי בוחר במורל שהוא לטעמי 

אחד הסטים הטובים ביותר ברמת המחיר שלו.

 

הפוקל הוא סט טוב מאוד הוא ממשיך דרכה של סידרת הפוליגלאס הישנה 

מדובר בסט שיצא בשנת 2011 ואם אתה פוקליסט הוא נותן תמורה מעולה למחיר 

אם יש לך תקציב גבוהה יותר מומלץ גם לבחון את סידרת הפלקס - אבו שהגיעה לאחריו.

מדובר בסטים איכותיים עם תמורה גבוהה לכסף.

 

בנוגע ל   jbl gto 609c ,מדובר בסט כניסה מצויין אם כי נופל משאר האופציות 

ובפחות מהמחיר שלו אתה יכול ללכת על האח התאום  INFINIYT REF-6530CX

ברמת המחיר שהזכרת ל JBL או אינפיניטי ברמה הגבוה יותר 

אתה יכול לבחור בין JBL Stadium GTO 600C או אחיו התאום הזול יותר Infinity kappa 60csx.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

חברים ראשית תודה רבה על ההצעות והעזרה 🙂

זה מעניין לראות את ריבוי הדעות גם כאן, ברור שמדובר בסטים שונים ולכן ההעדפה האישית של כל אחד משפיעה על ההמלצה. 

חשבתי שבאיזשהו אופן תהיה הסכמה או כיוון 🤷🏼‍♂️

 

מה זה אומר להיות פוקאליסט? ראיתי את הביטוי הזה פה כמה פעמים... מה הייחוד של פוקאל?

 

דבר שני שאני לא מבין, איך אינפיניטי יכולים להיות יותר זולים אפילו ממה שיש לי היום ולתת תמורה הרבה יותר גבוהה? זה הגיוני או שאני מפספס משהו?

  • מעניין 1
פורסם

לכל יצרן רמקולים יש צליל שמאפיין אותו ,לפוקל יש את החתימת שאונד שלהם 

מי שהוא פוקליסט הוא אחד שמחובר לאותו צליל ,וגם אם תתן לו סט איכותי מאוד של מורל נניח 

הוא פחות יתחבר לאופי הסאונד ,לכן למשתמש הדיוט מומלץ לרוב על ידיי חברה הפורום 

להגיע למפגש אודיו ולהתרשם ממערכות שונות על מנת לקבל פרספקטיבה למה אותו משתמש מתחבר יותר.

 

דבר שני

עזוב את המחיר.

בהיררכיה של JBL סידרת ה GTO נמצאת מעל סידרת ה STAGE שמקבילה לסידרת הפרימוס של אינפיניטי {מאלו הייתי נמנע}

סידרת הרפרנס של אינפיניטי מקבילה לסידרת ה GTO {מדובר בסדרות כניסה איכותיות ביחס למחיר}

סידרת הסטדיום של JBL מקבילה לסידרת הקאפה של אינפיניטי {רמה גבוהה ,ואם אתה מרוצה מהJBL שלך לסדרות האלו הייתי מכוון.}

 

 

 

  • אהבתי 4
פורסם

מניסיוני עם מערכות סטריאו של פוקאל, הסאונד של פוקאל מאופיין באיזון, עם זאת בפירוט רב וחיות גם בשני קצוות הספקטרום. אני אישית מתחבר מאוד לאופי הזה. לא הכרתי מישהו ששנא סאונד של פוקאל, אבל אני אישית אלרגי למערכות אחרות שהן Bass Boosted.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...