Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מניסיון ארוך שנים בדיונים עם מתנגדי חיסונים, הבחור עמוק עמוק במחילת הארנב. את כל הקשקושים שהוא פולט פה אני מכיר כבר שנים.

חבל על הזמן. לא תזיזו אותו מילימטר.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רק אל תשכחו את מתנגדי הכיסונים, אלא יותר מחופפים. בורקס אחד והם הופכים שולחנות

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 16 דקות, _-? כתב:

אתה רק צריך להסתכל על ה"חינוך המיוחד" שצובר תאוצה אין עיר שאין בה כמה מוסדות של חינוך מיוחד 

ילדים שלא מתקשרים, שמתניידים בכסאות גלגלים, שהולכים עם קסדות כי אם לא הם דופקים תראש בכל דבר 

איפה הם היו לפני? 

 

בתור אחד שגדל עם אח עם פיגור 

אתה כנראה לא מבין מה זה שכל המשפחה חיה לפי קריס של תינוק בן 20 שהולך ברחוב ומקלל את השכנים 

שצועק כי לא נתנו לו קולה עד כדי הזמנת משטרות כי זה מתנגש לא עם הכדורים 

שמרביץ לחברים שבאו לשחק איתך 

שמחרב לך את הבר מצווה ואת החתונה כי כל פעם נפלת למצפון של איך אני לא אביא את אחי לחתונה 

סליחה, אבל כנראה שאתה לא באמת מבין את מה שאמרת

 

 

עובדה מספר אחת:

בכל חיסון, מעבר לוירוס/החיידק המומת או המוחלש (האנטיגן) או חלקים ממנו, יש גם חומרים משמרים ובחלק מהם גם חומרים נוספים (אדג'ובנטים) שתפקידם להביא בין היתר לפעילות מוגברת של מערכת החיסון (וזאת כדי לייצר מספר רב של נוגדנים) וכן תאים או שיירי תאים עליהם גודל הוירוס או החיידק.

חומרים אלו יכולים להיות פורמלדהיד, אלומיניום, תאים של עוברים אנושיים או שיירים שלהם ועוד.

חלק מחומרים אלו מוגדרים על ידי רשויות הבריאות בעולם כחומרים קרצינוגניים או כבעלי השפעה שלילית על מערכת העצבים. 

 

עובדה מספר שתים:

תוכנית החיסונים בישראל (וגם בשאר מדינות העולם המערבי) מעולם לא נבדקה בשום מחקר קליני מבוקר בהשוואה לפלצבו.

גם אם כל חיסון נבדק ונמצא כבטוח, הזרקה של עשרות מנות חיסון מגיל אפס ועד גיל שנתיים מעולם לא נבדקה בשום מחקר קליני מבוקר ואקראי, כפי שצריך להיות.

האם הייתם מוכנים לעשן כל יום 20 סיגריות, במשך 5 שנים, על סמך מחקר שהראה שמנה חד פעמית של 20 סיגריות לא גרמה כל נזק?

כך בדיוק מתנהלת תוכנית החיסונים בישראל.

 

 

עובדה מספר שלוש: (אתם תתקשו להאמין לה, אבל היא אמת לאמיתה!)

אף חיסון, מאלו הניתנים היום במדינת ישראל, לא עבר מחקר קליני מבוקר ואקראי וכפול סמיות בו השוו אותו לפלצבו אמיתי.

נסביר את הדברים:

כאשר בודקים בטיחות של תרופה/חיסון, יש להשוות אותו למתן חומר שעליו אין שום ספק שהוא בטוח ושאינו גורם נזק.

החומר היחיד שעונה על הקריטריון הזה בוודאות הינו מים.

כאשר רוצים לבדוק בטיחות של חיסון, ראוי לקחת קבוצת ילדים בגילאים אותם רוצים לחסן, לחלק אותם אקראית לשתי קבוצות.

קבוצה אחת תקבל את החיסון וקבוצה שניה תקבל זריקה של מים סטריליים (סליין).

גם ההורים וגם הצוות הרפואי לא ידעו איזה ילד קיבל את החיסון ואיזה ילד קיבל את המים הסטריליים (המזרקים יראו זהים לחלוטין).

מחקר כזה, בו גם הנבדקים (או הוריהם כאשר מדובר בילדים) וגם הצוות הרפואי, אינם יודעים מי שייך לאיזו קבוצה, נקרא מחקר כפול סמיות (double blind). 

יש לעקוב אחרי הילדים הללו במשך מספר שנים כדי לבדוק האם יש הבדלים בשכיחות של אפילפסיה, חרשות, מוות בעריסה, אוטיזם, סרטן, בעיות התפתחותיות והתנהגותיות, פיגור, מחלות אוטואימוניות ועוד.

 

רק מחקר כזה, שיבוצע על כמות ילדים גדולה (לפחות 3000 ילדים וזאת על מנת לזהות הבדלים גם בתופעות יחסית נדירות באוכלוסייה), אם יראה שאין הבדל בשכיחות מחלות אלו בין שתי הקבוצות, יכול להוכיח שאכן חיסונים בטוחים.

מחקר כזה מעולם לא בוצע.

על אף חיסון הניתן במדינת ישראל.

לא רק שלא בוצע מחקר כזה, שעקב אחר הילדים במשך מספר שנים, לא בוצע מחקר כזה אפילו לא למשך חודשים ספורים, כדי לראות האם יש למשל עליה בסיכון למוות בעריסה, נסיגה לאוטיזם ועוד.

 

בואו נבין את המשמעות של הדברים. 

לא רק שתוכנית החיסונים בכללותה ומתן מנות רבות של חיסונים בפרקי זמן קצרים, מעולם לא נבדקו בצורה מבוקרת, אקראית, כפי שמקובל בעולם הרפואה, אלא גם כל חיסון לבדו לא נבדק בצורה ראויה כדי להבטיח שהוא אכן בטוח!

 

זו משמעות שהמח מסרב להאמין לה.

זה הרי לא באמת הגיוני.

זה נשמע כמו מדע בדיוני.

זו הרי טענה חמורה מאין כמותה כנגד רשויות הבריאות שאמונות על בריאותנו.

 

אז תשאלו בצדק, כיצד ה- FDA (ובעקבותיו משרד הבריאות בישראל) אישר את החיסונים כבטוחים?

התשובה שנעשו מחקרי בטיחות, שהשוו את החיסון השלם לזריקה שאינה מכילה את הוירוס/החיידק המומת או המוחלש (האנטיגן), אלא מכילה רק את כל שאר החומרים שיש בחיסון.

במקרים מסויימים השוו את החיסון הנחקר לחיסון אחר (שאף הוא מעולם לא נבדק בצורה מבוקרת ואקראית בהשוואה לפלצבו של מים סטריליים)

 

דר' תענה לי בבקשה 

אתה יכול גם בה'פ ואתה יכול לתת לי את השם שלך ואקבע תור ואגיע אלייך 

חברה אתם כנראה לא מבינים 

אין לי שום דבר נגד החיסונים

זה שזה עובד זה סבבה והכל מישהו בדק את ההשלכות השליליות?

מישהו בדק מה זה עושה למוח של הקטנים שלנו?

 

 

כנראה שאני מפגר מידי בשביל לשוחח איתך 

איזה כיף לנהל שיח כזה אהה 

כולם טיפשים רק אתה החכם 

אני רואה שזה דפוס חוזר אצלך ואני אפילו לא אטרח לענות 

המון חרדים התחסנות לקורונה 

תשמע הכי קל להגיד הנה כל החרדים דפוקים מה אתם לוקחים אותו ברצינות 

בינתיים אני היחיד שהביא פה עובדות וכולכם רק מקרקרים סביב הזה עובד זה עובד 

תנו לי עובדות מחקרים שעברו שלושה שלבים של בדיקה כמו שצויין לעיל 

הכי קל לכתוב במקלדת בסופו של דבר אף אחד לא יודע מי הטיפש שעומד מאחוריה 

 

אני לא התיימרתי להגיד שאני יותר טוב מאיזה רופא שהו 

הם עושים את העבודה שלהם סהכ 

לא אמרתי את זה אתה מכניס לי מילים שלא אמרתי 

בחיים לא אמרתי שהרופא רוצה לפגוע במטופלים 

אמרתי שהרופאים הולכים כמו כבשים אחרי משרד הבריאות ועושים כל מה שבהמלצה שלהם גם מה שלא נכון 

תקשיב שאשתי הגיע לרופא אחרי בדיקות דם שגרתיות והוא אמר לה שיצא לה 102 בסוכר במקום 100 שזה המקס' אחרי שכל הבדיקות התקופתיות הקודמות היו בסדר 

אז הוא אמר לה לקחת גלוקומין שזה פאקינג כדור לחולי סכרת 

אתה יודע זה די מעלה לך תהיות על כל ההתנהלות של המערכת 

מה אנחנו רובוטים? 

שזה אמור להיות בדיוק כמו שרשום להם ?

100 זה המקסימום? 

אז ניתן לבחורה צעירה בת 22 לקחת כדור לסוכרת? מה נדפקנו? תראה את הרשימת תופעות לוואי של הכדור הזה 

יש לנו פשוט רובוטים שיושבים על הכסא היפה במשרד המסוגנן עובדים לפי פרוטוקולים זה בדיוק הבעיה 

כל בנאדם הוא אינדיבידואל ואם אמא שלי בת ה57 שתהיה בריאה עד 120 הייתה הולכת והרופא היה אומר לה כזה דבר עוד הייתי אומר ניחא 

רבאק באמת תמשיכו להשלות את עצמכם ולעשות את זה בכיף

 

חחחחחח לא באמת רשמת את זה נכון?

מתי היית אצל רופא בפעם האחרונה?

ועוד יותר מתי רופא התייחס אלייך בצניעות וענווה 

 

 

עניתי על זה בתשובה הקודמת שלי 

הרופאים של היום ממש לא חושבים הם עובדים לפי פרוטוקולים נטו 

ככה גם האחיות בטיפת חלב שצוינו פה מקודם על ידי ידידנו 

שאם הילד לא עולה בקצב מסויים במשקל או כל מיני שטויות כאלה אז הם מחליטות שהוא בפיגור התפתחותי 

גיסי נולד פג בחודש שישי שקל משהו באזור הקילו

חמתי נכנסה לדיכאון אחרי לידה לא בגלל הילד 

אלא בגלל כל מה שאמרו לה בטיפת חלב 

רוב הסיכויים שיהיה לו פיגור 

שהוא לא ידבר לא ילך לא יאכל לבד ועוד כל מיני בולשיט 

היום הוא בן 11 קופץ בסלון משחק פורטנייט הקולי קולות ומקלל את כל העולם אכן מפגר 

 

 

כל גבר והשקל שלו :)

אין מחקרים תפנים נשמה זה מה שאני חופר לכם פה ב200 הודעות האחרונות 

אין מחקרים נקודה 

הילד שלך הוא המחקר והוא מתרחש כרגע.

 

אשכרה היה לך זמן לכל הטקסט הזה עם תינוק בן 4 חודשים? 😄

פורסם

@_-? הסטנדרטים שנדרשו לצורך אישור תרופות - וזה כולל חיסונים - השתנו במהלך השנים. אל תצפה לכך שמחקרים של שנות ה-50 ושל 3 השנים האחרונות יהיו במתודולוגיה והקפדה דומות. אבל יש דבר נוסף - שאלה מחקרי המעקב אחרי האישור. אלה לא מחקרים מבוקים אלא מחקרי אוכלוסיה. 

 

מה שחשוב אינו פירוק לגורמים של הקבוצות אלא להפך: מה התוצא של מי שחוסן לעומת מי שלא חוסן, כשהעיקר הוא מניעת המחלה נגדה פותח החיסון, ובמקביל תופעות הלואי.

 

אני אביא לך כדוגמה את המחקרים על חיסון פייזר נגד קורנה:

 

המחקר המקורי שפורסם בדצמבר 2020 נערך על 43,000 נבדקים, מחציתם קיבלו את החיסון ומחציתם קיבלו סליין (מי מלח בריכוז פיזיולוגי. אסור להזריק מים מזוקקים). המחקר הזה הראה את היעילות ונתן סיגנלים ראשונים של בטיחות, מספיק כדי לקבל את אישור הרשויות. אבל אחרי שהחל קמפיין החיסונים נערכו מספר מחקרי אוכלוסיה לגילוי תופעות לואי. למשל, מחקר ראשון של "כללית" על יעילות החיסון פורסם על 600,000, המחקר על הבוסטר הראשון על 1,200,000 איש המחקרים על תופעות לואי על מיליוני נבדקים (אין לי כרגע הרפרנס לפני), כך שהמידע קיים וגלוי.

 

גם לגבי חיסוני הילדות המסורתיים יש כל העת מחקרי מעקב אוכלוסיות ומטא-אנליזות שוטפות. אה מוזמן לחפש בגוגל. ובבקשה חפש במוסדות מחקר רציניים, לא בקבוצות פייסבוק של מתנגדי חיסונים צווחניים.

 

אבל אני חושש ש @פינדר צודק. התנגדות לחיסונים היא  כמו דת, שום טיעון רציונאלי לא יפעל.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חברים נתתם עצות מועילות מאוד אני עובר על הכל, לגבי החיסונים אני פחות בקטע של להתווכח - אני עושה מה שאומרים אנשי המקצוע, יגידו א׳,ב׳,ג׳ אז זה מה שיהיה.

והבהרה קטנה לגבי הסגירה של הממ״ד, הכוונה יותר לכיוון 7-8 חודשים כשנרגיל את הילד לישון לבד, אז אני צריך את המצלמה שתתפקד טוב.

בייבי סנס קיבלתי כבר מתנה, נתקין אותו כמובן. 

תרופות גם כן קיבלתי רשימה.

סלקל אני אוותר חד משמעית.

כורסה כלשהי אני עדיין שוקל, נראה מה יהיה מצב הכסף. 

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם


לגבי מצלמה - אני שמתי שתיים, אחת ייעודית עם מסך שמחובר ב rf עם סאונד כמובן, וחשוב - עם יכולת שליטה בכיוון שלה. בגלל שהוא זז כל הזמן לפעמים יוצא מהפריים וצריך להזיז. אם שמים את המצלמה רחוק מדי שתתפוס רחב יותר אז לא רואים מספיק טוב בלילה אם הוא נושם וכאלה.

בנוסף שמתי מצלמת wifi מגבוה יותר שרואה כמעט את כל החדר ומשמשת עד היום בגיל 3.5 - כל אחת שימושית למצבים שונים. העלות די קטנה וזה שווה לדעתי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

אין לך מה לרוץ לבזבז כסף עכשיו, כמו שכתבו. לדעתי אין שום צורך בכורסה. אם הגיברת תחליט שאין ברירה וצריך, תלך ותקנה.

אתה הולך לקבל הרבה מתנות - תנסה להרכיב אולי רשימת מתנות "מבוקשות" למי שרוצה להביא.

העצה המקורית היחידה שיש לי לתת לך - תקנה הרבה!!! בקבוקים. שיהיו לך ליממה שלמה + ספיירים, כדי שלא תצטרכו לשטוף בקבוקים באמצע הלילה.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם
לפני 6 שעות, _-? כתב:

 

אני לא אמרתי שהחיסונים זה לא המצאה גאונית 

אבל בד בבד יש לה גם השלכות ונזקים בלתי נתפסים 

היום יש גיל שנה נותנים 30+ חיסונים 

לתינוק שהמוח שלו עדיין מתפתח ויתפתח 

העולם שלנו הרבה יותר בריא ונקי היום לא בזכות החיסונים אלא בזכות המודעות 

לפני מאה שנה היו מחרבנים בבור באדמה כל השכונה באותו בור בשר עופות דגים וביצים היו נשמרים ללא פיקוח וללא קירור ולא חסר עוד מיליון סיבות לזיהומים 

 

 

 

 


אתה פשוט טועה ומטעה בנתונים. למשל באבעבועות שחורות יש קורלציה מאוד ברורה להמצאת החיסון של ג'נר בתחילת המאה ה 19 (שלא היה מאוד יעיל) ואחר כך למבצע חיסון של ה WHO שהתחיל ב 1958. היום התמותה ובכלל תפוצת המחלה היא קרובה לאפס.

image.thumb.png.c7dc76fbce3d5f2b6d4b86b084d1cf36.png

  • אהבתי 1

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

 

אה ועוד טיפ משנה חיים - אם הולכים על בקבוקים ולא הנקה - להרגיל אותו לשתות עם מים בטמפ החדר. זה לא באמת משנה לו ומקל מאד על ההתעסקות, דואגים תמיד שיהיה קנקן סגור עם מים רתוחים שהתקררו בחוץ וזהו - תמיד יש מים מוכנים באפס זמן. 

  • רעיון טוב! 1

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לפני 41 דקות, GABIUBOGI כתב:

חברים נתתם עצות מועילות מאוד אני עובר על הכל, לגבי החיסונים אני פחות בקטע של להתווכח - אני עושה מה שאומרים אנשי המקצוע, יגידו א׳,ב׳,ג׳ אז זה מה שיהיה.

והבהרה קטנה לגבי הסגירה של הממ״ד, הכוונה יותר לכיוון 7-8 חודשים כשנרגיל את הילד לישון לבד, אז אני צריך את המצלמה שתתפקד טוב.

בייבי סנס קיבלתי כבר מתנה, נתקין אותו כמובן. 

תרופות גם כן קיבלתי רשימה.

סלקל אני אוותר חד משמעית.

כורסה כלשהי אני עדיין שוקל, נראה מה יהיה מצב הכסף. 

 

רק בדיחה קטנה 😬 סחטיין על האופטימיות של כשנרגיל את הילד לישון לבד בגיל 7-8 חודשים 😆

פורסם
לפני 3 שעות, _-? כתב:

אמרתי שהרופאים הולכים כמו כבשים אחרי משרד הבריאות ועושים כל מה שבהמלצה שלהם גם מה שלא נכון 

...

עניתי על זה בתשובה הקודמת שלי 

הרופאים של היום ממש לא חושבים הם עובדים לפי פרוטוקולים נטו 

אה סליחה, אתה צודק. כל הרופאים טיפשים שהולכים כמו כבשים אחרי התלם/פרוטוקולים, ורק אתה החכם היחיד שגילה את כל העובדות ומשרד הבריאות לא מצליח להוליך אותו שולל. 

מחילה, מה חשבתי לעצמי. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

באילו פרוטוקולים מדובר?

 

לפני שעתיים, GABIUBOGI כתב:

כורסה כלשהי אני עדיין שוקל, נראה מה יהיה מצב הכסף. 

כנראה שהאישה לוחצת, נראה לי שישתלם לך לחפש דווקא ביד שנייה ולא לקנות חדש.

 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 9 שעות, _-? כתב:

אתה רק צריך להסתכל על ה"חינוך המיוחד" שצובר תאוצה אין עיר שאין בה כמה מוסדות של חינוך מיוחד 

ילדים שלא מתקשרים, שמתניידים בכסאות גלגלים, שהולכים עם קסדות כי אם לא הם דופקים תראש בכל דבר 

איפה הם היו לפני? 

 

בתור אחד שגדל עם אח עם פיגור 

אתה כנראה לא מבין מה זה שכל המשפחה חיה לפי קריס של תינוק בן 20 שהולך ברחוב ומקלל את השכנים 

שצועק כי לא נתנו לו קולה עד כדי הזמנת משטרות כי זה מתנגש לא עם הכדורים 

שמרביץ לחברים שבאו לשחק איתך 

שמחרב לך את הבר מצווה ואת החתונה כי כל פעם נפלת למצפון של איך אני לא אביא את אחי לחתונה 

סליחה, אבל כנראה שאתה לא באמת מבין את מה שאמרת

 

 

עובדה מספר אחת:

בכל חיסון, מעבר לוירוס/החיידק המומת או המוחלש (האנטיגן) או חלקים ממנו, יש גם חומרים משמרים ובחלק מהם גם חומרים נוספים (אדג'ובנטים) שתפקידם להביא בין היתר לפעילות מוגברת של מערכת החיסון (וזאת כדי לייצר מספר רב של נוגדנים) וכן תאים או שיירי תאים עליהם גודל הוירוס או החיידק.

חומרים אלו יכולים להיות פורמלדהיד, אלומיניום, תאים של עוברים אנושיים או שיירים שלהם ועוד.

חלק מחומרים אלו מוגדרים על ידי רשויות הבריאות בעולם כחומרים קרצינוגניים או כבעלי השפעה שלילית על מערכת העצבים. 

 

עובדה מספר שתים:

תוכנית החיסונים בישראל (וגם בשאר מדינות העולם המערבי) מעולם לא נבדקה בשום מחקר קליני מבוקר בהשוואה לפלצבו.

גם אם כל חיסון נבדק ונמצא כבטוח, הזרקה של עשרות מנות חיסון מגיל אפס ועד גיל שנתיים מעולם לא נבדקה בשום מחקר קליני מבוקר ואקראי, כפי שצריך להיות.

האם הייתם מוכנים לעשן כל יום 20 סיגריות, במשך 5 שנים, על סמך מחקר שהראה שמנה חד פעמית של 20 סיגריות לא גרמה כל נזק?

כך בדיוק מתנהלת תוכנית החיסונים בישראל.

 

 

עובדה מספר שלוש: (אתם תתקשו להאמין לה, אבל היא אמת לאמיתה!)

אף חיסון, מאלו הניתנים היום במדינת ישראל, לא עבר מחקר קליני מבוקר ואקראי וכפול סמיות בו השוו אותו לפלצבו אמיתי.

נסביר את הדברים:

כאשר בודקים בטיחות של תרופה/חיסון, יש להשוות אותו למתן חומר שעליו אין שום ספק שהוא בטוח ושאינו גורם נזק.

החומר היחיד שעונה על הקריטריון הזה בוודאות הינו מים.

כאשר רוצים לבדוק בטיחות של חיסון, ראוי לקחת קבוצת ילדים בגילאים אותם רוצים לחסן, לחלק אותם אקראית לשתי קבוצות.

קבוצה אחת תקבל את החיסון וקבוצה שניה תקבל זריקה של מים סטריליים (סליין).

גם ההורים וגם הצוות הרפואי לא ידעו איזה ילד קיבל את החיסון ואיזה ילד קיבל את המים הסטריליים (המזרקים יראו זהים לחלוטין).

מחקר כזה, בו גם הנבדקים (או הוריהם כאשר מדובר בילדים) וגם הצוות הרפואי, אינם יודעים מי שייך לאיזו קבוצה, נקרא מחקר כפול סמיות (double blind). 

יש לעקוב אחרי הילדים הללו במשך מספר שנים כדי לבדוק האם יש הבדלים בשכיחות של אפילפסיה, חרשות, מוות בעריסה, אוטיזם, סרטן, בעיות התפתחותיות והתנהגותיות, פיגור, מחלות אוטואימוניות ועוד.

 

רק מחקר כזה, שיבוצע על כמות ילדים גדולה (לפחות 3000 ילדים וזאת על מנת לזהות הבדלים גם בתופעות יחסית נדירות באוכלוסייה), אם יראה שאין הבדל בשכיחות מחלות אלו בין שתי הקבוצות, יכול להוכיח שאכן חיסונים בטוחים.

מחקר כזה מעולם לא בוצע.

על אף חיסון הניתן במדינת ישראל.

לא רק שלא בוצע מחקר כזה, שעקב אחר הילדים במשך מספר שנים, לא בוצע מחקר כזה אפילו לא למשך חודשים ספורים, כדי לראות האם יש למשל עליה בסיכון למוות בעריסה, נסיגה לאוטיזם ועוד.

 

בואו נבין את המשמעות של הדברים. 

לא רק שתוכנית החיסונים בכללותה ומתן מנות רבות של חיסונים בפרקי זמן קצרים, מעולם לא נבדקו בצורה מבוקרת, אקראית, כפי שמקובל בעולם הרפואה, אלא גם כל חיסון לבדו לא נבדק בצורה ראויה כדי להבטיח שהוא אכן בטוח!

 

זו משמעות שהמח מסרב להאמין לה.

זה הרי לא באמת הגיוני.

זה נשמע כמו מדע בדיוני.

זו הרי טענה חמורה מאין כמותה כנגד רשויות הבריאות שאמונות על בריאותנו.

 

אז תשאלו בצדק, כיצד ה- FDA (ובעקבותיו משרד הבריאות בישראל) אישר את החיסונים כבטוחים?

התשובה שנעשו מחקרי בטיחות, שהשוו את החיסון השלם לזריקה שאינה מכילה את הוירוס/החיידק המומת או המוחלש (האנטיגן), אלא מכילה רק את כל שאר החומרים שיש בחיסון.

במקרים מסויימים השוו את החיסון הנחקר לחיסון אחר (שאף הוא מעולם לא נבדק בצורה מבוקרת ואקראית בהשוואה לפלצבו של מים סטריליים)

 

דר' תענה לי בבקשה 

אתה יכול גם בה'פ ואתה יכול לתת לי את השם שלך ואקבע תור ואגיע אלייך 

חברה אתם כנראה לא מבינים 

אין לי שום דבר נגד החיסונים

זה שזה עובד זה סבבה והכל מישהו בדק את ההשלכות השליליות?

מישהו בדק מה זה עושה למוח של הקטנים שלנו?

 

 

כנראה שאני מפגר מידי בשביל לשוחח איתך 

איזה כיף לנהל שיח כזה אהה 

כולם טיפשים רק אתה החכם 

אני רואה שזה דפוס חוזר אצלך ואני אפילו לא אטרח לענות 

המון חרדים התחסנות לקורונה 

תשמע הכי קל להגיד הנה כל החרדים דפוקים מה אתם לוקחים אותו ברצינות 

בינתיים אני היחיד שהביא פה עובדות וכולכם רק מקרקרים סביב הזה עובד זה עובד 

תנו לי עובדות מחקרים שעברו שלושה שלבים של בדיקה כמו שצויין לעיל 

הכי קל לכתוב במקלדת בסופו של דבר אף אחד לא יודע מי הטיפש שעומד מאחוריה 

 

אני לא התיימרתי להגיד שאני יותר טוב מאיזה רופא שהו 

הם עושים את העבודה שלהם סהכ 

לא אמרתי את זה אתה מכניס לי מילים שלא אמרתי 

בחיים לא אמרתי שהרופא רוצה לפגוע במטופלים 

אמרתי שהרופאים הולכים כמו כבשים אחרי משרד הבריאות ועושים כל מה שבהמלצה שלהם גם מה שלא נכון 

תקשיב שאשתי הגיע לרופא אחרי בדיקות דם שגרתיות והוא אמר לה שיצא לה 102 בסוכר במקום 100 שזה המקס' אחרי שכל הבדיקות התקופתיות הקודמות היו בסדר 

אז הוא אמר לה לקחת גלוקומין שזה פאקינג כדור לחולי סכרת 

אתה יודע זה די מעלה לך תהיות על כל ההתנהלות של המערכת 

מה אנחנו רובוטים? 

שזה אמור להיות בדיוק כמו שרשום להם ?

100 זה המקסימום? 

אז ניתן לבחורה צעירה בת 22 לקחת כדור לסוכרת? מה נדפקנו? תראה את הרשימת תופעות לוואי של הכדור הזה 

יש לנו פשוט רובוטים שיושבים על הכסא היפה במשרד המסוגנן עובדים לפי פרוטוקולים זה בדיוק הבעיה 

כל בנאדם הוא אינדיבידואל ואם אמא שלי בת ה57 שתהיה בריאה עד 120 הייתה הולכת והרופא היה אומר לה כזה דבר עוד הייתי אומר ניחא 

רבאק באמת תמשיכו להשלות את עצמכם ולעשות את זה בכיף

 

חחחחחח לא באמת רשמת את זה נכון?

מתי היית אצל רופא בפעם האחרונה?

ועוד יותר מתי רופא התייחס אלייך בצניעות וענווה 

 

 

עניתי על זה בתשובה הקודמת שלי 

הרופאים של היום ממש לא חושבים הם עובדים לפי פרוטוקולים נטו 

ככה גם האחיות בטיפת חלב שצוינו פה מקודם על ידי ידידנו 

שאם הילד לא עולה בקצב מסויים במשקל או כל מיני שטויות כאלה אז הם מחליטות שהוא בפיגור התפתחותי 

גיסי נולד פג בחודש שישי שקל משהו באזור הקילו

חמתי נכנסה לדיכאון אחרי לידה לא בגלל הילד 

אלא בגלל כל מה שאמרו לה בטיפת חלב 

רוב הסיכויים שיהיה לו פיגור 

שהוא לא ידבר לא ילך לא יאכל לבד ועוד כל מיני בולשיט 

היום הוא בן 11 קופץ בסלון משחק פורטנייט הקולי קולות ומקלל את כל העולם אכן מפגר 

 

 

כל גבר והשקל שלו :)

אין מחקרים תפנים נשמה זה מה שאני חופר לכם פה ב200 הודעות האחרונות 

אין מחקרים נקודה 

הילד שלך הוא המחקר והוא מתרחש כרגע.

 

תודה רבה על ההשקעה. מיצינו את הנושא לשרשור הזה.
מי שרוצה להתדיין על חיסונים, ייתכבד ויפתח שרשור נפרד.

 

תודה

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

בשעה טובה ושתצאו בידיים מלאות בע"ה.

אני יענה לך בכנות - הרף יורד בין ילד לילד,

אפרט יותר בתשובות בסעיפים:

 

בתאריך 22.10.2022 בשעה 11:49, GABIUBOGI כתב:

1. מוניטור לילד

2. ויתרתי על סלקל וישר קניתי כיסא 0-8

3. ברית

4. חימום חדר 

5. כיסא הנקה

6. הכלב

 

1. לבן הבכור שמתי בייביסנס בלבד,

לבת שהגיעה אחריו לא שמתי כלום.

2. עשית בחכמה, הסלקל שעלה לי 650₪ נמצא בבוידעם ואף פעם לא נעשה בו שימוש.

3. רק רב, הפעולה שתיארת היא מציצת הדם לדעתי.

4. אין צורך לחמם, לפי הרופאה במחלקת יולדות - התינוק זקוק לטמפ' הסביבה אז לדעתי לא צריך להשתגע בחימום בטח לא בטבריה.

5. לא קניתי ולא רואה בזה צורך.

6. אין.

 

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם (נערך)
בתאריך 22.10.2022 בשעה 11:49, GABIUBOGI כתב:

שבת שלום,

 

אז עוד חודש וקצת אני צפוי להפוך לאבא, אני הראשון מכל החברים מכל המעגלים שיש לי שהופך לאבא, לכן הגעתי לכאן לשמוע המלצות מכם :)

מזל טוב,תתחילו מעכשיו בתורניות מי ישן יותר ;) סתם..תפרגן לאישה,היא תודה לך בעתיד המון (מנסיון)

אז ככה-

 

1. מוניטור לילד - מאיזה חודש רלוונטי? הכנתי חדר תינוק בממ"ד, האם התקשורת רדיו תשרוד? כי הוואיפיי לא משהו שם, מקסימום אני קודח RJ מהסלון.

מיותר,קנינו כמו כולם בייביסנס,אחרי כמה התראות שווא הוא מצא את עצמו מרוסק על הקיר (לא באמת,מקופל בקרטון,קניה מיותרת לחלוטין)

מה גם שהחדר של דעאש צמוד אלינו אז שומעים כל פיפס (חשוב להשאיר דלת פתוחה כמובן)

2. ויתרתי על סלקל וישר קניתי כיסא 0-8, הילד יוולד בחורף ואני מניח שיצא מהבית רק ביומו הראשון בדרך מהבית חולים ולנסיעות לטיפת חלב,

האם זה נורא להעביר אותו מהעגלה לכיסא (בימים קפואים) ולהשיג סלקל לכמה חודשים או שזה בסדר?

סלקל זה אח,מתחבר בשניה לאוטו וקליל ביותר (גם עם דעאש בפנים)

 

4. חימום חדר - בהתחלה הילד יישן במיטה מתחברת כזאת שעומדת צמוד למיטה שלנו ואני מניח שצריך לחמם בימים קרים, אתם משתמשים במזגן? או שזה חונק מידי?
כשהייתי גר בקצרין היינו משתמשים קבוע במזגן אבל בטבריה לדעתי חורף קודם לא הפעלתי כלום כי היה ממש נעים.

אצלנו קנינו רדיאטור 9 צלעות של דלונגי,יכול לחפש לך את הדגם ולינק אבל נדמה לי שתמצא מהר ממני - מחמם מצוין את החדר

5. כיסא הנקה - יעני כורסאת טלוויזיה שאני אשים בחדר תינוק, רלוונטי? הנשים שלכן השתמשו בזה? בסלון יש לי "ר" גדולה ועוד כורסאת קוביות כזאת שהפכה 
למיטה של הכלב אז אין לי עוד כורסא. וזאת השקעה של לפחות 1500 שאני לא בטוח שאני צריך כרגע.

יפה שאשתך מניקה,לא מובן מאליו כלל וכלל - כורסאות ושטויות מיותרות בעיניי,אשתי קנתה כרית הנקה (כמו צינור בד כרית ארוך כזה שמתלפף סביבה) וגם הוא מיותר וחסר שימוש

מה שכן עלה רק 200שח בירכא במתחם מי-בייבי,לדעתי אשתך תסתדר להניק בסלון,או לחלופין על המיטה כשבגב תומכות 2 כריות רגילות,בכל מקרה אם תחליט על כורסא כלשהי אל תשתגעו.

6. הכלב - איך  לגרום לכלב לעכל את הסיטואציה בצורה הטובה ביותר, יש לי כלב שאימצתי לפני שנתיים והוא כמו ילד איתנו, חולה עלינו ואנחנו עליו, איך לווסת את זה נכון?

איזה כלב? תעלה תמונה יא קמצן :) ממה שאני מכיר ברוב המשפחות הכלבים אהבו ודאגו כל ילד\תינוק,אם הנושא נראה לך בעייתי שווה התייעצות עם מאלף

ובכללי כל עצה תתקבל כאן בהערכה רבה!

 

תודות!

במודגש,מזל"ט

טיפ ששווה מליונים - מהמעגל המורחב (משפחתי וחברים),כל הנשים שהכרנו והבעלים חזרו על אותה טעות,להאכיל את התינוק\תינוקת כל שעתיים-שלוש,גם אם זה להעיר ואפילו בכח.

אל,פשוט אל תעשו את זה! זה מיתוס מטומטם וחתיכת דרך להרוס חיים גם של ההורים וגם של התינוק שכולה רוצה לישון בשקט.

מתי שהוא מתעורר,אם רעב,תאכילו - אם לא,חזרה לישון

בלילה בטוח שלא,מהרגע שהפסקנו (גיל חודשיים בערך) הילדה ישנה 6-7 שעות רצוף כמו כלום (ירשה ממני),סוף סוף היה קצת שקט בבית (וזמן לעצמנו כמובן)

יותר מזה עוד טיפ - כשהתינוק ישן,תישנו גם אתם (תלוי רמת עייפות כמובן,ומה שיש לעשות בבית\עם עצמכם וכו') - לכך גם התכוונתי בתורנויות בתחילת התגובה,כל אחד שיעזור לשני.

לא לדחות ולתכנן על שינה בבוקר\בצהריים,המון פעמים זה מתפקשש,בכלל יש תינוקות שמתעוררים מכל פיפס וסובלים משינה לא רציפה.

לפני 11 שעות, RBRB כתב:

 

אשכרה היה לך זמן לכל הטקסט הזה עם תינוק בן 4 חודשים? 😄

יש לנו פה מתחרה ראוי לליאור

Round one,FIGHT!

עריכה אחרונה על ידי ezuf
  • רעיון טוב! 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...