Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, _-? כתב:

כשרות לחסן את הילד בהפטיטיס b שגרם פה לפני 10-20 שנה למוות/אוטיזם/שיתוקים וכל מיני מחלות משונות ואני סירבתי 

אתה מדבר על מחקרים. אשמח לראות את המחקר הזה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני שעתיים, _-? כתב:

אני לא מתנגד חיסונים אבל

משפט הפתיחה של כל מתנגד חיסונים.

 

אתה מסכן את הילדים שלך סתם, וחבל.

וממש ממש חבל שאתה מגיע לפה להפיץ את השטויות האלו שמסכנות חיים של תינוקות וילדים.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 4 דקות, פינדר כתב:

משפט הפתיחה של כל מתנגד חיסונים.

 

אתה מסכן את הילדים שלך סתם, וחבל.

וממש ממש חבל שאתה מגיע לפה להפיץ את השטויות האלו שמסכנות חיים של תינוקות וילדים.

לא חבר,

אני לא כופה את דעתי על אף אחד ולהפך שעל אחד יעשה כטוב בעיניו 

אתה קבעת שאני מסכן את הילדים שלי על סמך מה?

על סמך זה שהרופא אמר לך שזה בטוח? יש רופאים שאומרים שזה לא?

החיסונים נבדקו מחקרית על תינוקות(קבוצת היעד?) אני אחסוך לך, לא.

אז אתה, בלי לפגוע, כן? משתף את הילדים שלך בניסוי על חשבון הגוף שלהם 

זכותך...

ממליץ לך להכנס לקישור ששלחתי תקבל הרבה תשובות ותחשף למערכת ההשתקה של המדינה ומערכת הרפואה 

רופא שמבקש תשובה ומתעמת עם רופא אחר ומביא לו ראיות חד משמעיות שהחיסון לא נוסה על קבוצת היעד (יש הבדל בין תינוק בן יומו לבין תינוק בן שנה לבין גבר בן 30 מקווה שלפחות על זה אתה מסכים איתי) והרופא בתגובה מה עונה?

יוצא אישית על הקולגה שלו וטוען שהוא מתנגד חיסונים 

האם זה נראה לך הגיוני?

 

ל night driver 

לא צריך לחפש יותר מדי 

רבע מיליון חיסונים פגומים שיצאו לשוק 

ובמקרה רק בודדים שחוסנו איתם 

ממש מפליא אותי הנאיביות במקום הזה 

בכל מקרה בהצלחה לכולם 

 

 

 

 

 

Screenshot_2022-10-23-16-30-10-558_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2022-10-23-16-29-54-677_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2022-10-23-16-29-42-433_com.android.chrome.jpg

פורסם
לפני 2 דקות, _-? כתב:

אז אתה, בלי לפגוע, כן? משתף את הילדים שלך בניסוי על חשבון הגוף שלהם 

חבוב,

אתה זה שמשתף את הילדים שלו בניסויים עם וירוסים וחיידקים שידועים כקטלנים.

בזכות אנשים כמוך אנחנו רואים את היעילות המופלאה של החיסונים המודרנים. חבל שזה בא על חשבון הבריאות של ילדים של תמימים כמוך.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 8 דקות, _-? כתב:

 

ל night driver 

לא צריך לחפש יותר מדי 

רבע מיליון חיסונים פגומים שיצאו לשוק 

ובמקרה רק בודדים שחוסנו איתם 

ממש מפליא אותי הנאיביות במקום הזה 

בכל מקרה בהצלחה לכולם

לקחת אצווה פגומה וממנה הסקת שחיסונים מסוגנים?

 

מזכיר לך את פרשת רמדיה (היה מקרה דומה גם בחול). אני מקווה שאתה מקשה לילדים שלך לאכול.

 

במבחן התוצאה אחרי יותר מ 50 שנות חיסונים הניסוי הצליח בענק עם צמצום תמותת תינוקות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

המזל של מתנגדי החיסונים זה שהם שיעור מאוד נמוך מהאוכלוסיה ולכן המחלות / מגיפות בכלל לא מתפרצות בזכות אחוז המתחסנים הגבוה

 

לו הייתי מתנגד חיסונים הייתי שומר את דעותי לעצמי כדי לא להפחית את שיעור ההתחסנות הכללי

 

אבל למתנגדי חיסונים אין שכל (ואני מאוד עדין פה) 

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

לגבי נושא מתנגדי החיסונים לא ארחיב, רק אומר שעד לפני בערך 100 שנה הרבה תינוקות לא זכו לחגוג יום הולדת 3, וזה בעיקר כי לא היו חיסונים. רק היום, כשזה נראה לנו טריויאלי שהילד לא מת מצהבת, טיפוס, שעלת, דיפתריה והשד יודע מה, יש את הלוקסוס לחרטט על התנגדות לחיסון.

 

בנושא רופא/מוהל - ביום שלנו אצל ג'קסון הוא תפר עוד 3-4 בריתות, מניח שכל יום זה ככה, אחלה הכנסה אגב. לא נראה לי שמוהל עובד בהספקים האלה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לפני 16 דקות, Night Driver כתב:

אצווה פגומה

היא גם לא היתה פגומה בסופו של דבר.

היה חשש שהמכונה שמדביקה תוויות על הבקבוקונים סדקה חלק מהם. אחרי שאספו את כל הבקבוקונים מהאצווה הזו, לא נמצאו סדקים.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, elibaba כתב:

לגבי נושא מתנגדי החיסונים לא ארחיב, רק אומר שעד לפני בערך 100 שנה הרבה תינוקות לא זכו לחגוג יום הולדת 3, וזה בעיקר כי לא היו חיסונים. רק היום, כשזה נראה לנו טריויאלי שהילד לא מת מצהבת, טיפוס, שעלת, דיפתריה והשד יודע מה, יש את הלוקסוס לחרטט על התנגדות לחיסון.

 

בנושא רופא/מוהל - ביום שלנו אצל ג'קסון הוא תפר עוד 3-4 בריתות, מניח שכל יום זה ככה, אחלה הכנסה אגב. לא נראה לי שמוהל עובד בהספקים האלה.

בדיוק. זה תסמונת החיים הטובים מדי. כשלאנשים טוב מדי בחיים הם יוצאים לחפש הרפתקאות. 

אין לו שמץ איך נראו החיים טרם החיסונים, מספיק הצצה קטנה לעבר כדי להבין שמדובר באחת ההמצאות הגדולות ביותר בעולם הרפואה. ברגע שאנשים ילדים יחזרו לקבל שיתוק מפוליו או למות בייסורים משעלת אנשים יחזרו לחסן.

 

נ.ב. ד"ר ג׳קסון אגב הוא נוירוכירורג בכלל. 

לא כל מוהל שאינו רופא הוא חאפר אבל כל חאפר הוא מוהל שאינו רופא. הפערים מספיק קיצוניים כדי לבחור ברופא מוהל על פני רב מוהל, מנוסה ככל שיהיה. לדעתי. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 15 דקות, elibaba כתב:

לגבי נושא מתנגדי החיסונים לא ארחיב, רק אומר שעד לפני בערך 100 שנה הרבה תינוקות לא זכו לחגוג יום הולדת 3, וזה בעיקר כי לא היו חיסונים. רק היום, כשזה נראה לנו טריויאלי שהילד לא מת מצהבת, טיפוס, שעלת, דיפתריה והשד יודע מה, יש את הלוקסוס לחרטט על התנגדות לחיסון.

 

בנושא רופא/מוהל - ביום שלנו אצל ג'קסון הוא תפר עוד 3-4 בריתות, מניח שכל יום זה ככה, אחלה הכנסה אגב. לא נראה לי שמוהל עובד בהספקים האלה.

מוהל ותיק מרכז 4 אולמות אירועים באותו מתחם ותופר את ה-4 בשעתיים. 
לא בהקשר של חוות דעת על התהליך, וכל אחד עם הבחירה שלו, אבל מוהל מפורסם מה שנקרא עובד כמו פס ייצור.

פורסם
לפני 27 דקות, פינדר כתב:

חבוב,

אתה זה שמשתף את הילדים שלו בניסויים עם וירוסים וחיידקים שידועים כקטלנים.

בזכות אנשים כמוך אנחנו רואים את היעילות המופלאה של החיסונים המודרנים. חבל שזה בא על חשבון הבריאות של ילדים של תמימים כמוך.

חבר 

אתה זה שמגיב פה מרגש ולא משכל כי אתה מפחד להבין שטעית בזה שחיסנת את הילדים שלך או אנא עארף איזה סיבה רגשית אחרת 

אני נותן לך הוכחות חד משמעיות שהחיסונים האלה מסוכנים ולא נבדקו מחקרית על קבוצת היעד שלהם ואתה בוחר להתעלם ולהגיד שאני חושף את הילדים שלי למחלות 

 

נפגעי הפטיטיס b ל-nigth ולפינדר 

 

 

 

דרך אגב, אותו רופא דר' גיל יוסף שחר 

עומד לתת את הדין על זה שהסכים לפתוח את הפה שלו נגד פגיעה בילדים לפי מפשע 

באמת שאין לי מה להתווכח איתכם עד שלא תכנסו ותקראו את המאמרים שלו 

 

 

הפוסט שלו

מחר, יום שני, ה- 24 לחודש, בשעה 10:00 בבוקר, 
יפתח המשפט שלי במשרד הבריאות.
רחוב יפו 216, ירושלים.

כתבתי "המשפט שלי", אבל אני מרגיש שהמשפט הזה הוא ממש לא שלי. 
הוא הרבה יותר גדול ממני.
זה משפט על חופש הביטוי, על זכות הציבור לדעת, 
על החופש שלנו להחליט על גופנו,
על היכולת להשמיע ביקורת על הנחיות משרד הבריאות מבלי שרשיונך יישלל ועוד.

אני רוצה להודות לכם על התמיכה הרבה שאתם נותנים לי במאבק הזה. 
זה מחזק מאוד ונותן הרבה כח.
הניסיון לסתום פיות לרופאים ואנשי מדע, הוא לא רק בישראל. 
מסתבר שזו מגמה כלל עולמית ושגם בארה"ב "הליברלית והמכילה" כך קורה.
גם בקליפורניה מנסים בימים אלו לשלול את הרשיון לרופאים כי חוות דעתם המקצועית הייתה שונה מזו של הרשויות בארה"ב.

המקרה שלי עדין עוד יותר, 
שכן לא נתתי המלצות הסותרות את הנחיות משרד הבריאות 
(כי אנחנו לא באמת חיים בדמוקרטיה שמאפשרת לעשות זאת), 
אלא רק הבאתי מידע מגובה ומבוסס מדעית, 
שמעלה סימני שאלה על הנחיות משרד הבריאות.
מה יותר בריא במשטר דמוקרטי מהעלאת סימני שאלה על הנחיות השלטון?
בטח ובטח כאשר סימני השאלה אמיתיים ומגובים מדעית!
ועל זה הם תובעים אותי מתוך מטרה לשלול לי את רשיון הרופא,
בטענה שאני מסכן את הציבור. 
לא נתפס שזה קורה במדינת ישראל. 
פשוט לא נתפס!

המטרה שלהם ברורה:
הם רוצים להרתיע רופאים ואנשי מדע נוספים מלהעז להביא מידע שלא מתיישר עם הנחיות משרד הבריאות.
לא משנה איך המשפט הזה יגמר, יהיו לו השלכות נרחבות על כל החברה שלנו.
חשוב שכולם ידעו מה קורה פה. 
על מה מעמידים רופא במדינת ישראל על דוכן הנאשמים. 
מתחיל כאן מדרון חלקלק, שאסור לתת לו להמשיך. 
משרד הבריאות מנצל את זה שכל אחד מאיתנו עסוק בעצמו,
על מנת לקחת מאיתנו עוד ועוד חופש,
כולל את הזכות הבסיסית והכה חשובה:
הזכות לדעת ולקבל מידע הרלוונטי לגופנו וחיינו – זכות הצבור לדעת. 
רק דעת קהל רחבה תוכל לעצור את המהלך הזה. 
אנא שתפו את הפוסט הזה. 
פקיחת העיניים רחבה היא השלב הראשון בדרך לשינוי.

שלכם, 
ד"ר גיל יוסף שחר 

 

 

 

 

 

 

  • רעיון גרוע 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש פה את כל הסימנים לחרטטנות ושרלטנות. הוא יודע את האמת יותר טוב מכולם, הממשלה מנסה להרוג לכם את הילדים בניסויים, אין דמוקרטיה והמדינה מנסה להשתיק אותו כי הוא מפיץ את האמת.
 

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 31 דקות, Night Driver כתב:

לקחת אצווה פגומה וממנה הסקת שחיסונים מסוגנים?

 

מזכיר לך את פרשת רמדיה (היה מקרה דומה גם בחול). אני מקווה שאתה מקשה לילדים שלך לאכול.

 

במבחן התוצאה אחרי יותר מ 50 שנות חיסונים הניסוי הצליח בענק עם צמצום תמותת תינוקות.

מספיק להסתכל על החומר שיש בחיסונים כדי להבין שבריאים הם לא 

משם ועד לקביעה האם הם יעילים או לא יש הרבה לפטפט 

אני לעומתכם מביא הוכחות מחקריות 

יש לכם הוכחה שהחיסונים שאתם נותנים יעילים? לא מזיקים? נבדקו מחקרית? תביאו אני אשמח 

לפני 30 דקות, avargel כתב:

המזל של מתנגדי החיסונים זה שהם שיעור מאוד נמוך מהאוכלוסיה ולכן המחלות / מגיפות בכלל לא מתפרצות בזכות אחוז המתחסנים הגבוה

 

לו הייתי מתנגד חיסונים הייתי שומר את דעותי לעצמי כדי לא להפחית את שיעור ההתחסנות הכללי

 

אבל למתנגדי חיסונים אין שכל (ואני מאוד עדין פה) 

אני אומר את זה שוב אני לא מתנגד חיסונים אני פשוט לא מכניס לגוף שלי חומרים שאני לא יודע מה הם 

הצחקת אותי עם השכל חבל על הזמן 

למה רואים שיש לך המון ממנו 

 

לפני 25 דקות, elibaba כתב:

לגבי נושא מתנגדי החיסונים לא ארחיב, רק אומר שעד לפני בערך 100 שנה הרבה תינוקות לא זכו לחגוג יום הולדת 3, וזה בעיקר כי לא היו חיסונים. רק היום, כשזה נראה לנו טריויאלי שהילד לא מת מצהבת, טיפוס, שעלת, דיפתריה והשד יודע מה, יש את הלוקסוס לחרטט על התנגדות לחיסון.

 

בנושא רופא/מוהל - ביום שלנו אצל ג'קסון הוא תפר עוד 3-4 בריתות, מניח שכל יום זה ככה, אחלה הכנסה אגב. לא נראה לי שמוהל עובד בהספקים האלה.

גם לפני 100 שנה לא ידעו שבדגים וביצים טריים יש מחלות ושלהתקלח פעם בשבוע זה סבבה לגמרי 

העולם התקדם יש חיסונים שמוכחים ונבדקו על אנשים מבוגרים 

אותם אם יש צורך אני יעשה לשם השוואה כשנכנס לי מסמר חלוד בבוהן בסרגל עשיתי טטנוס אבל לתת לילד בן שעה ואפילו פחות מנה יפה של אלומיניום עם מחלה שהשכיחות שלה היא 

ציטוט

נגיף HCV תוקף כ-2% מהאוכלוסייה העולמית, כלומר כ-160 מיליון חולים. שכיחות הזיהום ב-HCV שונה מאד באזורים הגיאוגרפיים השונים: השכיחות המוערכת בארה"ב כמו גם בישראל ובאירופה היא כ-1.5%, ואילו במצרים שיעור עצום של כ-15% מכלל האוכלוסייה. בארץ השכיחות שונה בין ילידי הארץ, בהם השכיחות נמוכה מאוד, לבין עולים מברית המועצות בהם השכיחות יכולה להגיע ל-6%. לנגיף 6 תת-סוגים הנקראים גנוטיפים הנבדלים אחד מהשני בתגובה לטיפול.


הנגיף מועבר דרך הדם וניתן להידבק בו ע"י מוצרי דם מזוהמים (מנות דם ומוצרי דם), שימוש בסמים בהזרקה, או פרוצדורות רפואיות המבוצעות בצורה לא סטרילית. בשליש מהמקרים אין גורם ברור להעברת הזיהום.

בישראל עוברות כול מנות הדם בדיקה לקיום הנגיף משנת 1992 ולכן הסיכון להידבק ממנת דם אחרי תאריך זה, קטנה מאוד. כיום, הזרקת סמים מהווה את הדרך העיקרית להדבקה חדשה. כמו כן, ההגירה הגדולה מבריה"מ לשעבר לישראל היא אחד הגורמים המשמעותיים לנוכחות HCV בישראל. זאת בשל חיסונים המוניים באמצעות מחטים רב-פעמיות ופרוצדורות רפואיות לא סטריליות שבוצעו בארצות אלה (לדוגמא ניתוחי חניכיים). דרכי העברה אחרות נדירות ביותר וכוללות העברה בין אם לילוד, ביחסי מין, ובקעקועים

לפני 14 דקות, פינדר כתב:

היא גם לא היתה פגומה בסופו של דבר.

היה חשש שהמכונה שמדביקה תוויות על הבקבוקונים סדקה חלק מהם. אחרי שאספו את כל הבקבוקונים מהאצווה הזו, לא נמצאו סדקים.

תראה את הקישור שנתתי מקודם 

לפני 9 דקות, ניקו פ. כתב:

בדיוק. זה תסמונת החיים הטובים מדי. כשלאנשים טוב מדי בחיים הם יוצאים לחפש הרפתקאות. 

אין לו שמץ איך נראו החיים טרם החיסונים, מספיק הצצה קטנה לעבר כדי להבין שמדובר באחת ההמצאות הגדולות ביותר בעולם הרפואה. ברגע שאנשים ילדים יחזרו לקבל שיתוק מפוליו או למות בייסורים משעלת אנשים יחזרו לחסן.

 

נ.ב. ד"ר ג׳קסון אגב הוא נוירוכירורג בכלל. 

לא כל מוהל שאינו רופא הוא חאפר אבל כל חאפר הוא מוהל שאינו רופא. הפערים מספיק קיצוניים כדי לבחור ברופא מוהל על פני רב מוהל, מנוסה ככל שיהיה. לדעתי. 

אני לא אמרתי שהחיסונים זה לא המצאה גאונית 

אבל בד בבד יש לה גם השלכות ונזקים בלתי נתפסים 

היום יש גיל שנה נותנים 30+ חיסונים 

לתינוק שהמוח שלו עדיין מתפתח ויתפתח 

העולם שלנו הרבה יותר בריא ונקי היום לא בזכות החיסונים אלא בזכות המודעות 

לפני מאה שנה היו מחרבנים בבור באדמה כל השכונה באותו בור בשר עופות דגים וביצים היו נשמרים ללא פיקוח וללא קירור ולא חסר עוד מיליון סיבות לזיהומים 

 

 

 

 

  • רעיון גרוע 1
פורסם
לפני 27 דקות, _-? כתב:

מספיק להסתכל על החומר שיש בחיסונים כדי להבין שבריאים הם לא 

משם ועד לקביעה האם הם יעילים או לא יש הרבה לפטפט 

אני לעומתכם מביא הוכחות מחקריות 

יש לכם הוכחה שהחיסונים שאתם נותנים יעילים? לא מזיקים? נבדקו מחקרית? תביאו אני אשמח

אתה מתעלם מהעובדות על צמצום תמותת תינוקות וילדים ממחלות בסדרי גודל.

 

ה"מומחה" שלך שרלטן. רק קשה לך להודות בזה.

 

מאחל לך באמת מכל הלב שלא תצטער על זה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

@_-?לאנשים כמוך שום מחקר לא יספיק.

 

מעקבים אחרי מיליוני מחוסנים הוכיחו את יעילותם ובטיחותם. אבל אתה דורש "עוד מחקרים"

 

חיסונים נגד פוליו ניתנים כבר 65 שנים ויותר - זה לא מספיק לך? אתה רוצה עוד הוכחות? חיסוני הילדות והנערות האחרים במספרים יותר קטנים כי הם בשימוש "רק" 30-40 שנה. אפילו חיסוני הקורונה זכו למחקרים בהיקפים שלא היו מוכרים קודם (ודרך אגב, החוקרים המובילים בעולם הם הישראלים). אבל אתה רוצה "עוד הוכחות".

 

אני ממליץ לך ללכת ללמוד על החיסונים מאנשים שמבינים בזה, לא מכל מיני מפיצי שמועות חסרות בסיס.

 

אני מקווה מאוד שהילדים שלך יגדלו בריאים למרות שאתה מסכן אותם שלא לצורך, ומי שמגן עליהם הם ההורים שמחסנים את ילדיהם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...