Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השנקל שלי:

 

בתאריך 22.10.2022 בשעה 11:49, GABIUBOGI כתב:

1. מוניטור לילד - מאיזה חודש רלוונטי? הכנתי חדר תינוק בממ"ד, האם התקשורת רדיו תשרוד? כי הוואיפיי לא משהו שם, מקסימום אני קודח RJ מהסלון.

 

כזה שעם מצלמה, הוא לא חייב להיות בהגדרה Baby Monitor, מצלמות IP + טאבלט כמסך אצלנו עושות את העבודה מעולה.

זה בתנאי שתשתית ה-WIFI בבית טובה מספיק.

אני כן ממליץ על BabySense (היום יש 7 ו-7+), אצלנו לא היו אזעקות שווא (או אזעקות בכלל), חשוב להתקין אותו כמו שצריך.

 

ובכל מקרה המצלמה אצלנו זה רק בזמן שאתם ערים והוא ישן ואתם רוצים להשגיח עליו בלי לשבת צמוד אליו.

 

בתאריך 22.10.2022 בשעה 11:49, GABIUBOGI כתב:

2. ויתרתי על סלקל וישר קניתי כיסא 0-8, הילד יוולד בחורף ואני מניח שיצא מהבית רק ביומו הראשון בדרך מהבית חולים ולנסיעות לטיפת חלב,

האם זה נורא להעביר אותו מהעגלה לכיסא (בימים קפואים) ולהשיג סלקל לכמה חודשים או שזה בסדר?

 

לא נורא, אם יש להתאמן איך לעשות את זה בלי להעיר אותם.

 

מבחינתי סלקל מועיל אך ורק אם אפשר להלביש אותו על שלדת העגלה, כלומר לפתוח את השלדה, ולהרים את הילד עם הסלקל ישירות לשלדת העגלה.

אם אתה מתכנן להשתמש בסלקל כדי לקחת אותו ביד, זה לא מומלץ לדעתי.

 

בתאריך 22.10.2022 בשעה 11:49, GABIUBOGI כתב:

3. ברית - בהתחלה רציתי את הרב שחיתן אותנו אבל אחרי שהייתי בברית שהמוהל עשה משהו עם הפה לפין של הילד הזדעזעתי ואני מחפש רק רופא מוהל,

הבעיה שאני לא מוצא בחיפושים, יש להם ארגון בדומה לרבנות שמרכז אותם?

 

זו שפופרת וואקום חד פעמית סטרילית.

אני כן ממליץ בנוסף שאתה תקנה ערכה שנקראת "מילה טובה", של כל הכלים לברית, סטריליים באיכות מצוינת וחדשים.

חוצמזה אני לא יודע אם כל המוהלים משתמשים במגן עורלה.

אני גם ממליץ על משחה בשם "אמלה", למרוח על הפין לפי ההוראות נדמה לי חצי שעה לפני הברית, זה מאלחש את המקום.

 

בתאריך 22.10.2022 בשעה 11:49, GABIUBOGI כתב:

5. כיסא הנקה - יעני כורסאת טלוויזיה שאני אשים בחדר תינוק, רלוונטי? הנשים שלכן השתמשו בזה? בסלון יש לי "ר" גדולה ועוד כורסאת קוביות כזאת שהפכה 
למיטה של הכלב אז אין לי עוד כורסא. וזאת השקעה של לפחות 1500 שאני לא בטוח שאני צריך כרגע.

 

לא קנינו והסתדרנו, אבל כרית הנקה (סכום של 100-200 שקל) מאוד עוזרת.

 

בתאריך 22.10.2022 בשעה 11:49, GABIUBOGI כתב:

6. הכלב - איך  לגרום לכלב לעכל את הסיטואציה בצורה הטובה ביותר, יש לי כלב שאימצתי לפני שנתיים והוא כמו ילד איתנו, חולה עלינו ואנחנו עליו, איך לווסת את זה נכון?

 

אצלנו הם הרגישו את השינוי עוד לפני שבדיקת ההריון הייתה חיובית 🤣

אבל אצלי הם מאוד מתפנקים על הילדים מגיל אפס, רק מחפשים את התשומת לב שלהם.

הגדולה גם דחפה את היד לתוך הלוע של אחד מהם עד שהוא כמעט הקיא, אבל לא עשה כלום, ולשני (רעבתן שבולע חטיפים שלמים) לקחה חטיף מהפה והוא לא התנגד רק עשה פרצוף עצוב.

 

בתאריך 22.10.2022 בשעה 15:56, oryo כתב:

3. לדעתי, תינוקות לא עשויים מנייר, אז לאכול סרטים כל פעם שהמוצץ נוגע במשהו

 

אני מפריד רגע בין זה ובין ההמשך, כי הוא באמת הזוי.

אני לא יודע איך משטר החיסונים בארה"ב, אבל עם משטר החיסונים פה + וירוסים שמסתובבים גם ככה, זה סיכון גבוה מדי לעוד וירוסים. במיוחד שכל וירוס כזה מטלטל את כל המערכת (כלומר את התינוק ואחריו את ההורים).

יהיו מספיק אירועי חום, חוסר רגיעה, שיעולים, דלקות אוזניים, עיניים, שתן (אצל בנות יותר), שלשולים וכו' וכו'.

לתת בחודשים הראשונים מוצץ שהוא לא סטרילי זה סתם להכניס ראש בריא למיטה חולה (מילולית).

מה גם שהפתרון הוא פשוט ויחסית זול, זוג מוצצים עולים כ-30 שקל, סטריליזציה במים רותחים עולה גרושים, סטריליזטור אדים למיקרו עולה 100 שקל בערך וסטריליזטור אדים ייעודי עולה כ-300.

בשיקולים של עלות/תועלת זה No brainer. רק סטרילי, לפחות בחודשים הראשונים.

 

בתאריך 22.10.2022 בשעה 15:56, oryo כתב:

5. הנקה זה יותר קשה משזה נראה לעתים, אמא עלולה לקחת את זה אישי, בטח ובטח בישראל עם כל הלחץ הסביבתי... תתמוך בה, תינוקי ישרוד יופי בין אם זה החלב של אמא ובין אם פורמולה. 

 

הוא לא שאל ישירות אז אני ארכב על זה.

יש בבתי החולים יועצות הנקה, אלו שאנחנו נתקלנו בהן יודעות משהו מהחיים שלהן, אז להיעזר בהן זה מעולה.

הנקה בימים הראשונים זה מעולה (קולוסטרום), אחרי זה - עדיין חשוב אבל הרבה פחות, שני הילדים שלי התחילו בהנקה, והדרגתית עברנו לפורמולה בלבד.

ואין דרך לכתוב את זה מספיק מודגש, הנקה זה לא פעולה טבעית שקורית אוטומטית, לא להלחץ אם היא לא מצליחה, לא להאשים את עצמה וכו'.

צריך ללמוד איך להניק, זה לא בא באופן טבעי, התינוק לא נתפס על הפטמה וזהו.

 

בתאריך 22.10.2022 בשעה 16:47, Nemesis כתב:

4. ההמלצות שאני מכיר לחדרי ילדים הן כ 22 מעלות. לא יודע למה כולם רוצים לטגן את הילדים. תוסיפו לילד עוד שכבה מעבר למה שאתם לובשים. בלי שמיכות. 

 

שוב רוכב על זה, יש שיטות לעיטוף תינוק שגורמות לו תחושה שהוא עדיין ברחם וזה מאוד מרגיע אותו, סוג של קיפול לאפה כזה.

 

בתאריך 22.10.2022 בשעה 18:55, sperial כתב:

לעניין הסל-קל - הוא משמש לא רק ברכב, אלא גם לניוד ולהושבה בכל מיני מקוצות. אתה הולך למרפאה או למיון (וזה יקרה הרבה, החבר'ה האלה פוגשים  הרבה וירוסים בפעם הראשונה וצריכים לבנות את החיסוניות, זה הולך עם חום)? ההתניידות עם סלקל תהיה נוחה. ןכך גם בהרבה משימות יומיומיות.

 

רק בתנאי שהסלקל מתחבר לגלגלים של העגלה, ושזה לא צפוי לקחת הרבה זמן, מדברים על עד כ-45 דקות בסלקל רצוף.

אם הצפי הוא קרוב לזה, או עובר את זה, רצוי "סל שכיבה" (מה שנקרא "אמבטיה").

 

בתאריך 22.10.2022 בשעה 21:22, borsood כתב:

רופא אמר לי שלתינוק הרבה יותר קל לינוק מבקבוק מאשר משד ולכן תינוק שיונק מבקבוק לומד ל"התעצל" ולא לינוק היטב משד. הוא המליץ לא לתת לתינוק ליגוע בבקבוק בכלל בשבועות הראשונים.

 

נכון, אם כי יש חברות שעונות בדיוק על זה, הבקבוקים של Medela (שמייצרת גם משאבות חלב) אמורים להיות ברמת קושי יניקה דומה לשד.

אבל רוב הבקבוקים קלים בהרבה לשאיבה יחסית לשד.

בנוסף לזה, יש להתחשב בהבדל נוסף, בשאיבה משד התינוק צריך "לפמפם" כלומר הוא שואב על ריק, עד שיוצא חלב, בבקבוק הוא שואב וישר מקבל חלב.

 

בתאריך 24.10.2022 בשעה 09:09, ezuf כתב:

טיפ ששווה מליונים - מהמעגל המורחב (משפחתי וחברים),כל הנשים שהכרנו והבעלים חזרו על אותה טעות,להאכיל את התינוק\תינוקת כל שעתיים-שלוש,גם אם זה להעיר ואפילו בכח.

אל,פשוט אל תעשו את זה! זה מיתוס מטומטם וחתיכת דרך להרוס חיים גם של ההורים וגם של התינוק שכולה רוצה לישון בשקט.

 

זה מאוד תלוי.

דוגמה אחת שחוויתי עם שני הילדים שלי - צהבת, הגדולה נולדה, וישנה לה בכיף שעות על גבי שעות, בזמן שהבילירובין עלה ועלה ועלה, ואף אחד לא טרח להגיד את זה ומה לעשות.

כשאמרו להאכיל אותה כל 4 שעות (כולל להעיר!) זה כבר היה מאוחר מדי, וזה לא הצליח להדביק את קצב העלייה, בסוף ב-2 בלילה הורידו אותנו לטיפול פוטותרפי של 24 שעות בגלל זה.

עם השני כבר היינו מתורגלים, וברגע שהבילירובין התחיל לעלות, האכלה כל 4 שעות, והוא לא הגיע קרוב לרף לטיפול פוטותרפי, ובעצם שיחררו אותנו הביתה עם זימון לבדיקת בילירובין למחרת (יום הכיפורים שעבר), ואז לבדיקה נוספת יומיים אחרי ואז יומיים לאחר מכן וזהו.

 

======================================

 

בנוסף לזה כלי שאצלנו היה מאוד מועיל זה "טרמפולינה" של Tiny Love שהיא בעצם עריסה נמוכה עם נדנוד ומוזיקה.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מזל טוב!

אוסיף מניסיוני נקודות שלא הבחנתי שזכו להתייחסות (למרות שלא שאלת):

1. קודם כל, דלג על השרשור הזה, הוא בעיקר יבלבל אותך... הגזמתי כמובן אבל לכל תינוק יש את הגנים שלו והתגובה שלו לגירויים שונים. פשוט קח את העצות כאן בערבון מוגבל ולא כתורה מסיני.

2. לא יודע אם ממש מהלידה, אבל אני ממליץ מאוד על "דונה"  (גגל נא) - כיסא תינוק לרכב עם גלגלים מתקפלים. למעשה שילוב של עגלה+סלקל שאפשר להעלות לרכב ולחגור. לא זול אבל מאוד יעיל ונוח ובהחלט שווה את הכסף.

3. חשוב מאוד: אשתך עוברת בלידה ואחריה שינויים הורמונליים שמאוד ישפיעו על ההתנהגות שלה כלפיך ובכלל. תהיה מודע לזה שמשהו משתלט עליה וזו לא האישה שהכרת, תספוג בסבלנות, זה פשוט יעבור עם הזמן. 

4. חד משמעית מצטרף להמלצות על מוהל ובלבד שיהיה ותיק ומנוסה. תבהיר מראש שאם ישלח מתלמד אתה לא תיתן לו לגעת בילד. מילה זו לא פעולה כירורגית רגילה והניסיון מאוד מאוד משמעותי, כבר שמעתי על מקרה שבגיל מבוגר יותר גילו צורך בתיקונים... זה גם מקום רגיש וייתכן שבמקרי קיצון המוהל יהיה מקצועי בתגובה אפילו יותר מהרופא.

שים לב שבאתר הרבנות יש רשימת מוהלים מומחים (לא כל המוהלים ברשימה, צריך השתלמויות וכאלה). בכל אופן אשלח לך בפרטי המלצה על מוהל מנוסה מהצפון שעובד גם כרופא.

5. העיקר: מאחל לכם הרבה אושר, שהכל יהיה בקלות ובשמחה, שתעברו גם את הרגעים הקשים (יהיו. מבטיח.) בידיעה שהקושי זמני וזה שווה כל רגע, שתגדלו אותו ביחד ותרוו ממנו הרבה נחת וגם מהבאים אחריו. תזכור שאלוקים הפקיד בידיך אחריות עצומה, כנראה הוא סומך עליך שתעשה את זה טוב.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 20 שעות, falou כתב:

 

לפעמים נדמה לי שאצלנו זה דיפו של אמאזון. חבילות של בגדים וציוד נכנסות ויוצאות כל הזמן. דברים שקיבלנו, מחברים, משפחה וסתם אנשים מקבוצות וואזאפ, ודברים שאנחנו (״אנחנו״... הזוגה) משחררים בחזרה לטבע.

לא הכל עובר בקרת איכות/טעם, ומה שלא עובר, נתרם. השאר חוזרים לנותן (אם יש להם ילדים קטנים לשימוש חוזר) או לאחרים.

זה הגיע למצב שהגננות כבר מעירות על איך הילדה מגיע כל יום לגן באאוטפיט אחר, אבל אנחנו לא קנינו בגד חודשים...

 

פשוט בגילאים הקטנים בגדים משמשים לתקופות מאוד קצרות, וחבל לקנות הכל חדש.

אה? ציטטת אותי מצטט משפט של מישהו אחר,אני לא כתבתי\תמכתי בזה VV

"חד משמעית לא להתבייש, לתת לאנשים רשימה מה צריך או הכי טוב - כסף."

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...