Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, Night Driver כתב:

המחקר הזה נמשך כבר יותר מ 50 שנה והתוצאות לא פחות ממדהימות.

תמותת תינוקות וילדים ממחלות שחיסנו נגדן הצטמצמה כמעט לאפס ומנגד אין עלייה בתמותה מסיבות אחרות.

אין עלייה בתמותה יש עלייה במחלות אחרות 

כגון אפילפסיה, פיגור, בעיות בדיבור נכות פיזית ועוד

לפני שעתיים, יובל .מ. כתב:

פות"ש, את הקטע הזה נגיד תסמן בכחול ותזרוק לים.

הודעה מטומטמת ומסוכנת.

:)

לפני שעתיים, misterb כתב:

 

ה׳רופא׳ שאתה מתסמך עליו הוא בסה״כ בחור שסיים לימודי רפואה, לא עבד יום אחד כרופא ועבר לרפא בשיטות אלטנרטיביות ׳של הרמב״ם״.

מנגד יש את כל טובי הרופאים בארץ ובעולם. אתה מעדיף לקחת את הסיכון שהילד שלך יחלה במחלה קשה בגלל שלא הוכיחו לך משהו שאתה חושב שצריך להוכיח?

כי יש הוכחות מאד ברורות מה קורה למי שלא מתחסן, חבל מאד להצטער בדיעבד.

 

https://www.haaretz.co.il/blogs/taliherutisover/2020-06-28/ty-article/0000017f-f89c-d318-afff-fbffea9e0000

 

https://publichealth.doctorsonly.co.il/2019/11/176148/

 

 

אם הרופאים היו אומרים שלתת לילד שלך נאייס גאיי זה חובתך המוסרית היית נותן?

או לזרוק אותו מהגג כדי שנלמד לעוף?

זה על אותו הסקאלה רק שזה מופיע בתוך מזרק ונראה בתור משהו ידידותי 

תפדאלו אחים שלי אתם תחסנו את שלכם ואני לא את שלי תאמינו לי שאני עושה את זה בלב שלם 

ואיך אומרים פה החברה אני סהכ נתתי את השקל שלי ומי שלא טוב לא מוזמן לדלג על ההודעות שלי 

לפני שעתיים, SlowRide כתב:

במחקר שהבאת השורה הראשונה אומרת "אין לראות במחקר זה המלצה שלא לחסן".
אנחנו חיים את ההוכחה שהחיסונים עובדים, אחרת הרבה יותר ילדים היו מתים ממחלות.
אם אתה בוחר שלא לחסן ואומר הנה לא קורה כלום, זה בגלל שכולם סביבך מחוסנים.
אני לא מבין כלום ברפואה, אבל אם רוב הרופאים ממליצים לחסן אני אקשיב להם.

המשפט הזה זה סהכ כסת"ח בגלל מה שהוא בדיוק ציפה שיקרה לו 

כמו אותו רופא מסכן שיצא על החיסוני קורונה ושללו לו את הרישיון 

הרופאים פה משקשקים ממשרד הבריאות ולא ככה לא אמורה להתנהל מערכת דמוקרטית 

רופא שמעלה תהיות על טיפול כל שהו ומבקש הסבר ממשרד הבריאות ובתגובה מקבל הזמנה לבית משפט וניסיון לקחת לו את מה שהוא למד והשקיע בו כל החיים 

 

יש לך מילה אחרת חוץ מדיקטטורה?

 

ועוד אני העיוור הפתי שמסכן את ילדיי 

 

 

 

  • רעיון גרוע 1
  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 12 דקות, _-? כתב:

אין עלייה בתמותה יש עלייה במחלות אחרות 

כגון אפילפסיה, פיגור, בעיות בדיבור נכות פיזית ועוד

לא שאין עלייה בתמותה אלא יש ירידה של עשרות אחוזים (ובגלל זה יש יותר ילדים חיים שלפני זה היו מתים).

 

אשמח לסטטיסטיקות שלך לגבי אותה עלייה. 

 

ולא יודע צה אתך אבל אני מעדיף את הבנות שלי מגמגמות מאשר מתות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

תשמע, אני אהיה עדין מאוד. הרבה יותר מדי.

 

החיסונים לא קשורים בעליה של הארעות כל אותן מחלות שמנית. היה סיפור של "מחקר" על חיסוני MMR שלכאורה הראה עליה בהארעות אוטיזם. ה"מחקר" הזה התברר כזיוף מתחילתו ועד סופו, ולטענה הזו אין שום בסיס.

 

ואותו "רופא מסכן" - אני מניח שכוונתך לאריה אבני -  היה צריך לאבד את רשיונו הרבה שנים קודם. האיש טיפל בחולים בשיטות חסרות כל בסיס מדעי.

 

צריך להיות ישר - והטיפול שניתן לאנשים צריך להתבסס על הידע הקיים באותה תקופה, והידע הזה עשוי להשתנות. אני רופא עם ותק של כ-40 שנה, וראיתי לא מעט טיפולים שבאו והלכו - מרביתם כיוון שנמצאו טיפולים יותר יעילים, מיעוטם כיוון שמחקרים מצאו כי הם כושלים. אבל שים לב שהטיפולים האלה התבססו על ידע מדעי שהיה מקובל באותו זמן, ומחקרים חדשים שינו אותו. לגבי החיסונים החץ הוא בכיוון אחד - יעילות ובטיחות יוצאים מהכלל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 5
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, sperial כתב:

@_-?לאנשים כמוך שום מחקר לא יספיק.

תופעת מתנגדי החיסונים היא רעה חולה שהתחילה בארה"ב הרבה לפני הקורונה, אצל גוון מאוד מסוים של עלאק-פונדמנטליסטים ומשם זה התרחב ללא הבחנה בכלל הציבור בעל גן הפרנויה/לוגיקה קלוקלת. המגיפה האמיתית של העידן המודרני היא נפשית/שכלית בכלל. מבחינת מחלות פיזיות אנחנו במצב מדהים בהשוואה לכל עידן אחר בהיסטוריה.

 

אשתי נתקלת בזה יום יום במסגרת טיפת חלב - וכמו בכל דבר שמעורבים בו פרנויה ולוגיקה מקולקלת (שזה סוג מסוים של טיפשות) הוא *תמיד* גורר בעקבותיו טיפול רע בילד. לא רק שלא מחסנים, אלא גם לא הולכים בכלל לבדיקות, לא אצל הרופא ולא בטיפת חלב, ואתה מגלה כל מיני פעוטות עם פיגור התפתחותי ומחלות מיותרות לגמרי - בלי שום קשר לחיסונים - רק בגלל שההורים מסרבים לבצע מעקב. וכשאני מדבר על מעקב - מדידות חיצוניות ולא פולשניות של משקל, שמיעה, ראייה, ועוד אלף ואחת דברים שאחיות טיפת חלב בודקות ומודעות להם.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 3

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

חברים, אתם מתווכחים עם אדם שגר בישוב שהחזיק זמן ארוך בשיא מס' נדבקי הקורונה + באפריל האחרון (בהתפרצות שהייתה) משרד הבריאות הריץ שם מבצע חיסונים נגד פוליו בגלל חשש כזה או אחר. זה לא נדיר אצלם לא להתחסן, הויכוח שלכם מולו מיותר. כמו ויכוח פוליטי בערך.

 

עריכה: מדיון בשרשור אחר זכרתי שהוא כבר גר בישוב המדובר, אבל נזכרתי שהוא ציין שהוא יעבור לשם בעתיד כשהילדים מגדלו. בכל אופן זה לא נדיר אצלם ההתייחסות לחיסונים.

עריכה אחרונה על ידי RBRB
פורסם

הדבר הכי עצוב בסיפור הזה, הוא שלושה דברים:

1. הוא חושב שהוא יודע יותר טוב מאנשים שעוסקים 40 שנה במקצוע באופן מתמיד. כלומר לא רק עובדים, אלא כל הזמן למדים ומפתחים אך הכישורים והידע עוד ועוד. 

צריך שיקרה משהו מאוד קיצוני מבחינה קוגניטיבית ונרקיסיסטית כדי לחשוב שהידע שלך או של גורו בודד כל שהוא טוב יותר משל אלפי אנשי מקצוע. 

2. הוא אשכרה חושב שיש זדון באמירות שלנו. כשמטופל מגיע לרופא, הוא אשכרה מאמין שיש לו כוונה לפגוע באחרים. זו מחשבה זוועתית. אנשים מקדישים חצי חיים כדי לטפל באחרים ולעזור להם והמחשבה שיש זדון מאחורי זה היא מזעזעת. 

3. הוא מתעלם מהדבר הכי חשוב במקצוע הרפואה (אולי אחרי צניעות וענווה): אחריות. לקבל עצות מאדם שאין לו אחריות על העצות שהוא נותן זה רעיון לא טוב בשום תחום. 

כל האנשים הרעים האלו כמו אריה אבני או דומיו זה פשוט רוע לב טהור. הם מרמים אנשים ופוגעים בהם בשל בצע כסף זה פשוט נורא. הם יכולים מחר לתת עצה שתפגע בו ובילדיו וליטרלי לא ישאו שום אחריות. אפס. איך אפשר לסמוך על דבר כזה? 

אני בטוח שכל רופא בר דעת חושב 30 פעמים לפני כל עצה שהוא נותן שכן הוא נושא באחריות של דבריו. פה מגיע איזה אדם ופשוט וואו. אין מילה אחרת. 

  • אהבתי 6

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני כשעה, _-? כתב:

אם הרופאים היו אומרים שלתת לילד שלך נאייס גאיי זה חובתך המוסרית היית נותן?

או לזרוק אותו מהגג כדי שנלמד לעוף?

זה על אותו הסקאלה רק שזה מופיע בתוך מזרק ונראה בתור משהו ידידותי 

תפדאלו אחים שלי אתם תחסנו את שלכם ואני לא את שלי תאמינו לי שאני עושה את זה בלב שלם 

ואיך אומרים פה החברה אני סהכ נתתי את השקל שלי ומי שלא טוב לא מוזמן לדלג על ההודעות שלי 

אם רופא אחד היה אומר? לא.
אם מיליוני רופאים ברחבי העולם לאורך תקופה של 70 שנה בגיבוי מחקרים ומטא אנליזות (ולא כתבה של חוקר בן 12 ביוטיוב ששמע משהו) היו אומרים? כן.

הבעיה של אנשים כמוך זה המחשבה הזאת שכל העולם הוא קונספירציה להשתלט לך על הילד.
השקל שלך פה לא שווה אפילו אגורה.

פורסם
לפני 49 דקות, RBRB כתב:

חברים, אתם מתווכחים עם אדם שגר בישוב שהחזיק זמן ארוך בשיא מס' נדבקי הקורונה + באפריל האחרון (בהתפרצות שהייתה) משרד הבריאות הריץ שם מבצע חיסונים נגד פוליו בגלל חשש כזה או אחר. זה לא נדיר אצלם לא להתחסן, הויכוח שלכם מולו מיותר. כמו ויכוח פוליטי בערך.

 

עריכה: מדיון בשרשור אחר זכרתי שהוא כבר גר בישוב המדובר, אבל נזכרתי שהוא ציין שהוא יעבור לשם בעתיד כשהילדים מגדלו. בכל אופן זה לא נדיר אצלם ההתייחסות לחיסונים.

סליחה אבל הוא לא אחראי לשכנים שלו. הוא מדבר בשם עצמו ואני אתייחס אליו בלבד ולא לשכנים שלו 

 

זו זכותו לחשוב ככה בדיוק כמו שזכותנו לחשוב אחרת. אני סומך על מי שהצליח להקים בית ולפרנס אותו שיהיו לו את הכישורים לקבל את ההחלטה שמתאימה לו כשהטיעונים של שני הצדדים על השולחן.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תרצה או לא זו המציאות. אחוזי המתחסנים שם הם בין הנמוכים ביותר למרות שמשרד הבריאות מפמפם שם בלי סוף בנושא. אני נחשף לקמפיינים שם כי תחנת טיפת חלב שלנו נמצאת שם ואני מגיע לשם לעיתים. משיחות עם האחיות בתחנה מצטיירת תמונה דומה - האחוזים נמוכים (יחסית) למרות שהן מבהירות לכל הורה מה החשיבות.

פורסם

דרך אגב - חיסונים אינם תחום ההתמחות שלי. אבל בכל זאת אני מתעניין בנושא הזה, בודאי ב-3 השנים האחרונות.

 

אני לא יודע באיזה ישוב מדובר. אבל בואו נזכיר את מגיפת החצבת באחד הריכוזים החרדיים בניו יורק - מגיפה שמקורה בישראל, ובשני המקומות מדובר במוקדים של המנעות מחיסונים. ובעיה נוספת היא חיסוני הפוליו - גם כאן היו מוקדים של אי התחסנות, ובמקרה הזה יש גם בעיה של הופעת זנים וירולנטיים כולל מקרה אחד של פוליו שיתוקי לא כל כך מזמן. ככל הנראה הקמפיין האחרון של משרד הבריאות השיג הישגים נאים בהשלמת החיסונים נגד פוליו, אבל למה להגיע למצב של צורך בקמפיים כזה?

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

השנקל שלי - כמו שאני אמליץ למלש"ב בתחילת דרכו בצבא, לא לקנות כלום חוץ מהדברים הבסיסיים ביותר, אחרי שבוע שבועיים חודש חודשיים, לומדים את הצרכים יותר טוב מאשר להגיע מלא בציוד שבכלל לא יתאים לך על ההתחלה, זה יעשה רק חור מיותר בכיס.

שדה הקרב הולך להיות מלוכלך אז עדיף לזרום עם זה וברגע שצריך כלי מסוים, לחזור לפה ולקבל המלצה מדויקת יותר. כרגע זה כללי מדי בשביל שניכם.

 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני שעה, Night Driver כתב:

לא שאין עלייה בתמותה אלא יש ירידה של עשרות אחוזים (ובגלל זה יש יותר ילדים חיים שלפני זה היו מתים).

 

אשמח לסטטיסטיקות שלך לגבי אותה עלייה. 

 

ולא יודע צה אתך אבל אני מעדיף את הבנות שלי מגמגמות מאשר מתות.

אתה רק צריך להסתכל על ה"חינוך המיוחד" שצובר תאוצה אין עיר שאין בה כמה מוסדות של חינוך מיוחד 

ילדים שלא מתקשרים, שמתניידים בכסאות גלגלים, שהולכים עם קסדות כי אם לא הם דופקים תראש בכל דבר 

איפה הם היו לפני? 

 

בתור אחד שגדל עם אח עם פיגור 

אתה כנראה לא מבין מה זה שכל המשפחה חיה לפי קריס של תינוק בן 20 שהולך ברחוב ומקלל את השכנים 

שצועק כי לא נתנו לו קולה עד כדי הזמנת משטרות כי זה מתנגש לא עם הכדורים 

שמרביץ לחברים שבאו לשחק איתך 

שמחרב לך את הבר מצווה ואת החתונה כי כל פעם נפלת למצפון של איך אני לא אביא את אחי לחתונה 

סליחה, אבל כנראה שאתה לא באמת מבין את מה שאמרת

 

לפני שעה, sperial כתב:

תשמע, אני אהיה עדין מאוד. הרבה יותר מדי.

 

החיסונים לא קשורים בעליה של הארעות כל אותן מחלות שמנית. היה סיפור של "מחקר" על חיסוני MMR שלכאורה הראה עליה בהארעות אוטיזם. ה"מחקר" הזה התברר כזיוף מתחילתו ועד סופו, ולטענה הזו אין שום בסיס.

 

ואותו "רופא מסכן" - אני מניח שכוונתך לאריה אבני -  היה צריך לאבד את רשיונו הרבה שנים קודם. האיש טיפל בחולים בשיטות חסרות כל בסיס מדעי.

 

צריך להיות ישר - והטיפול שניתן לאנשים צריך להתבסס על הידע הקיים באותה תקופה, והידע הזה עשוי להשתנות. אני רופא עם ותק של כ-40 שנה, וראיתי לא מעט טיפולים שבאו והלכו - מרביתם כיוון שנמצאו טיפולים יותר יעילים, מיעוטם כיוון שמחקרים מצאו כי הם כושלים. אבל שים לב שהטיפולים האלה התבססו על ידע מדעי שהיה מקובל באותו זמן, ומחקרים חדשים שינו אותו. לגבי החיסונים החץ הוא בכיוון אחד - יעילות ובטיחות יוצאים מהכלל.

 

עובדה מספר אחת:

בכל חיסון, מעבר לוירוס/החיידק המומת או המוחלש (האנטיגן) או חלקים ממנו, יש גם חומרים משמרים ובחלק מהם גם חומרים נוספים (אדג'ובנטים) שתפקידם להביא בין היתר לפעילות מוגברת של מערכת החיסון (וזאת כדי לייצר מספר רב של נוגדנים) וכן תאים או שיירי תאים עליהם גודל הוירוס או החיידק.

חומרים אלו יכולים להיות פורמלדהיד, אלומיניום, תאים של עוברים אנושיים או שיירים שלהם ועוד.

חלק מחומרים אלו מוגדרים על ידי רשויות הבריאות בעולם כחומרים קרצינוגניים או כבעלי השפעה שלילית על מערכת העצבים. 

 

עובדה מספר שתים:

תוכנית החיסונים בישראל (וגם בשאר מדינות העולם המערבי) מעולם לא נבדקה בשום מחקר קליני מבוקר בהשוואה לפלצבו.

גם אם כל חיסון נבדק ונמצא כבטוח, הזרקה של עשרות מנות חיסון מגיל אפס ועד גיל שנתיים מעולם לא נבדקה בשום מחקר קליני מבוקר ואקראי, כפי שצריך להיות.

האם הייתם מוכנים לעשן כל יום 20 סיגריות, במשך 5 שנים, על סמך מחקר שהראה שמנה חד פעמית של 20 סיגריות לא גרמה כל נזק?

כך בדיוק מתנהלת תוכנית החיסונים בישראל.

 

 

עובדה מספר שלוש: (אתם תתקשו להאמין לה, אבל היא אמת לאמיתה!)

אף חיסון, מאלו הניתנים היום במדינת ישראל, לא עבר מחקר קליני מבוקר ואקראי וכפול סמיות בו השוו אותו לפלצבו אמיתי.

נסביר את הדברים:

כאשר בודקים בטיחות של תרופה/חיסון, יש להשוות אותו למתן חומר שעליו אין שום ספק שהוא בטוח ושאינו גורם נזק.

החומר היחיד שעונה על הקריטריון הזה בוודאות הינו מים.

כאשר רוצים לבדוק בטיחות של חיסון, ראוי לקחת קבוצת ילדים בגילאים אותם רוצים לחסן, לחלק אותם אקראית לשתי קבוצות.

קבוצה אחת תקבל את החיסון וקבוצה שניה תקבל זריקה של מים סטריליים (סליין).

גם ההורים וגם הצוות הרפואי לא ידעו איזה ילד קיבל את החיסון ואיזה ילד קיבל את המים הסטריליים (המזרקים יראו זהים לחלוטין).

מחקר כזה, בו גם הנבדקים (או הוריהם כאשר מדובר בילדים) וגם הצוות הרפואי, אינם יודעים מי שייך לאיזו קבוצה, נקרא מחקר כפול סמיות (double blind). 

יש לעקוב אחרי הילדים הללו במשך מספר שנים כדי לבדוק האם יש הבדלים בשכיחות של אפילפסיה, חרשות, מוות בעריסה, אוטיזם, סרטן, בעיות התפתחותיות והתנהגותיות, פיגור, מחלות אוטואימוניות ועוד.

 

רק מחקר כזה, שיבוצע על כמות ילדים גדולה (לפחות 3000 ילדים וזאת על מנת לזהות הבדלים גם בתופעות יחסית נדירות באוכלוסייה), אם יראה שאין הבדל בשכיחות מחלות אלו בין שתי הקבוצות, יכול להוכיח שאכן חיסונים בטוחים.

מחקר כזה מעולם לא בוצע.

על אף חיסון הניתן במדינת ישראל.

לא רק שלא בוצע מחקר כזה, שעקב אחר הילדים במשך מספר שנים, לא בוצע מחקר כזה אפילו לא למשך חודשים ספורים, כדי לראות האם יש למשל עליה בסיכון למוות בעריסה, נסיגה לאוטיזם ועוד.

 

בואו נבין את המשמעות של הדברים. 

לא רק שתוכנית החיסונים בכללותה ומתן מנות רבות של חיסונים בפרקי זמן קצרים, מעולם לא נבדקו בצורה מבוקרת, אקראית, כפי שמקובל בעולם הרפואה, אלא גם כל חיסון לבדו לא נבדק בצורה ראויה כדי להבטיח שהוא אכן בטוח!

 

זו משמעות שהמח מסרב להאמין לה.

זה הרי לא באמת הגיוני.

זה נשמע כמו מדע בדיוני.

זו הרי טענה חמורה מאין כמותה כנגד רשויות הבריאות שאמונות על בריאותנו.

 

אז תשאלו בצדק, כיצד ה- FDA (ובעקבותיו משרד הבריאות בישראל) אישר את החיסונים כבטוחים?

התשובה שנעשו מחקרי בטיחות, שהשוו את החיסון השלם לזריקה שאינה מכילה את הוירוס/החיידק המומת או המוחלש (האנטיגן), אלא מכילה רק את כל שאר החומרים שיש בחיסון.

במקרים מסויימים השוו את החיסון הנחקר לחיסון אחר (שאף הוא מעולם לא נבדק בצורה מבוקרת ואקראית בהשוואה לפלצבו של מים סטריליים)

 

דר' תענה לי בבקשה 

אתה יכול גם בה'פ ואתה יכול לתת לי את השם שלך ואקבע תור ואגיע אלייך 

חברה אתם כנראה לא מבינים 

אין לי שום דבר נגד החיסונים

זה שזה עובד זה סבבה והכל מישהו בדק את ההשלכות השליליות?

מישהו בדק מה זה עושה למוח של הקטנים שלנו?

 

 

לפני כשעה, hans כתב:

תופעת מתנגדי החיסונים היא רעה חולה שהתחילה בארה"ב הרבה לפני הקורונה, אצל גוון מאוד מסוים של עלאק-פונדמנטליסטים ומשם זה התרחב ללא הבחנה בכלל הציבור בעל גן הפרנויה/לוגיקה קלוקלת. המגיפה האמיתית של העידן המודרני היא נפשית/שכלית בכלל. מבחינת מחלות פיזיות אנחנו במצב מדהים בהשוואה לכל עידן אחר בהיסטוריה.

 

אשתי נתקלת בזה יום יום במסגרת טיפת חלב - וכמו בכל דבר שמעורבים בו פרנויה ולוגיקה מקולקלת (שזה סוג מסוים של טיפשות) הוא *תמיד* גורר בעקבותיו טיפול רע בילד. לא רק שלא מחסנים, אלא גם לא הולכים בכלל לבדיקות, לא אצל הרופא ולא בטיפת חלב, ואתה מגלה כל מיני פעוטות עם פיגור התפתחותי ומחלות מיותרות לגמרי - בלי שום קשר לחיסונים - רק בגלל שההורים מסרבים לבצע מעקב. וכשאני מדבר על מעקב - מדידות חיצוניות ולא פולשניות של משקל, שמיעה, ראייה, ועוד אלף ואחת דברים שאחיות טיפת חלב בודקות ומודעות להם.

כנראה שאני מפגר מידי בשביל לשוחח איתך 

איזה כיף לנהל שיח כזה אהה 

כולם טיפשים רק אתה החכם 

אני רואה שזה דפוס חוזר אצלך ואני אפילו לא אטרח לענות 

לפני כשעה, RBRB כתב:

חברים, אתם מתווכחים עם אדם שגר בישוב שהחזיק זמן ארוך בשיא מס' נדבקי הקורונה + באפריל האחרון (בהתפרצות שהייתה) משרד הבריאות הריץ שם מבצע חיסונים נגד פוליו בגלל חשש כזה או אחר. זה לא נדיר אצלם לא להתחסן, הויכוח שלכם מולו מיותר. כמו ויכוח פוליטי בערך.

 

עריכה: מדיון בשרשור אחר זכרתי שהוא כבר גר בישוב המדובר, אבל נזכרתי שהוא ציין שהוא יעבור לשם בעתיד כשהילדים מגדלו. בכל אופן זה לא נדיר אצלם ההתייחסות לחיסונים.

המון חרדים התחסנות לקורונה 

תשמע הכי קל להגיד הנה כל החרדים דפוקים מה אתם לוקחים אותו ברצינות 

בינתיים אני היחיד שהביא פה עובדות וכולכם רק מקרקרים סביב הזה עובד זה עובד 

תנו לי עובדות מחקרים שעברו שלושה שלבים של בדיקה כמו שצויין לעיל 

הכי קל לכתוב במקלדת בסופו של דבר אף אחד לא יודע מי הטיפש שעומד מאחוריה 

 

לפני 39 דקות, ניקו פ. כתב:

הדבר הכי עצוב בסיפור הזה, הוא שלושה דברים:

1. הוא חושב שהוא יודע יותר טוב מאנשים שעוסקים 40 שנה במקצוע באופן מתמיד. כלומר לא רק עובדים, אלא כל הזמן למדים ומפתחים אך הכישורים והידע עוד ועוד. 

צריך שיקרה משהו מאוד קיצוני מבחינה קוגניטיבית ונרקיסיסטית כדי לחשוב שהידע שלך או של גורו בודד כל שהוא טוב יותר משל אלפי אנשי מקצוע. 

אני לא התיימרתי להגיד שאני יותר טוב מאיזה רופא שהו 

הם עושים את העבודה שלהם סהכ 

לפני 39 דקות, ניקו פ. כתב:

2. הוא אשכרה חושב שיש זדון באמירות שלנו. כשמטופל מגיע לרופא, הוא אשכרה מאמין שיש לו כוונה לפגוע באחרים. זו מחשבה זוועתית. אנשים מקדישים חצי חיים כדי לטפל באחרים ולעזור להם והמחשבה שיש זדון מאחורי זה היא מזעזעת. 

לא אמרתי את זה אתה מכניס לי מילים שלא אמרתי 

בחיים לא אמרתי שהרופא רוצה לפגוע במטופלים 

אמרתי שהרופאים הולכים כמו כבשים אחרי משרד הבריאות ועושים כל מה שבהמלצה שלהם גם מה שלא נכון 

תקשיב שאשתי הגיע לרופא אחרי בדיקות דם שגרתיות והוא אמר לה שיצא לה 102 בסוכר במקום 100 שזה המקס' אחרי שכל הבדיקות התקופתיות הקודמות היו בסדר 

אז הוא אמר לה לקחת גלוקומין שזה פאקינג כדור לחולי סכרת 

אתה יודע זה די מעלה לך תהיות על כל ההתנהלות של המערכת 

מה אנחנו רובוטים? 

שזה אמור להיות בדיוק כמו שרשום להם ?

100 זה המקסימום? 

אז ניתן לבחורה צעירה בת 22 לקחת כדור לסוכרת? מה נדפקנו? תראה את הרשימת תופעות לוואי של הכדור הזה 

יש לנו פשוט רובוטים שיושבים על הכסא היפה במשרד המסוגנן עובדים לפי פרוטוקולים זה בדיוק הבעיה 

כל בנאדם הוא אינדיבידואל ואם אמא שלי בת ה57 שתהיה בריאה עד 120 הייתה הולכת והרופא היה אומר לה כזה דבר עוד הייתי אומר ניחא 

רבאק באמת תמשיכו להשלות את עצמכם ולעשות את זה בכיף

 

לפני 39 דקות, ניקו פ. כתב:

3. הוא מתעלם מהדבר הכי חשוב במקצוע הרפואה (אולי אחרי צניעות וענווה):

חחחחחח לא באמת רשמת את זה נכון?

מתי היית אצל רופא בפעם האחרונה?

ועוד יותר מתי רופא התייחס אלייך בצניעות וענווה 

לפני 39 דקות, ניקו פ. כתב:

 

 

 

לפני 39 דקות, ניקו פ. כתב:

 

אחריות. לקבל עצות מאדם שאין לו אחריות על העצות שהוא נותן זה רעיון לא טוב בשום תחום. 

כל האנשים הרעים האלו כמו אריה אבני או דומיו זה פשוט רוע לב טהור. הם מרמים אנשים ופוגעים בהם בשל בצע כסף זה פשוט נורא. הם יכולים מחר לתת עצה שתפגע בו ובילדיו וליטרלי לא ישאו שום אחריות. אפס. איך אפשר לסמוך על דבר כזה? 

אני בטוח שכל רופא בר דעת חושב 30 פעמים לפני כל עצה שהוא נותן שכן הוא נושא באחריות של דבריו. פה מגיע איזה אדם ופשוט וואו. אין מילה אחרת. 

עניתי על זה בתשובה הקודמת שלי 

הרופאים של היום ממש לא חושבים הם עובדים לפי פרוטוקולים נטו 

ככה גם האחיות בטיפת חלב שצוינו פה מקודם על ידי ידידנו 

שאם הילד לא עולה בקצב מסויים במשקל או כל מיני שטויות כאלה אז הם מחליטות שהוא בפיגור התפתחותי 

גיסי נולד פג בחודש שישי שקל משהו באזור הקילו

חמתי נכנסה לדיכאון אחרי לידה לא בגלל הילד 

אלא בגלל כל מה שאמרו לה בטיפת חלב 

רוב הסיכויים שיהיה לו פיגור 

שהוא לא ידבר לא ילך לא יאכל לבד ועוד כל מיני בולשיט 

היום הוא בן 11 קופץ בסלון משחק פורטנייט הקולי קולות ומקלל את כל העולם אכן מפגר 

 

 

לפני 34 דקות, יובל .מ. כתב:

אם רופא אחד היה אומר? לא.
אם מיליוני רופאים ברחבי העולם לאורך תקופה של 70 שנה בגיבוי מחקרים ומטא אנליזות (ולא כתבה של חוקר בן 12 ביוטיוב ששמע משהו) היו אומרים? כן.

הבעיה של אנשים כמוך זה המחשבה הזאת שכל העולם הוא קונספירציה להשתלט לך על הילד.
השקל שלך פה לא שווה אפילו אגורה.

כל גבר והשקל שלו :)

אין מחקרים תפנים נשמה זה מה שאני חופר לכם פה ב200 הודעות האחרונות 

אין מחקרים נקודה 

הילד שלך הוא המחקר והוא מתרחש כרגע.

לפני 10 דקות, Night Driver כתב:

סליחה אבל הוא לא אחראי לשכנים שלו. הוא מדבר בשם עצמו ואני אתייחס אליו בלבד ולא לשכנים שלו 

 

זו זכותו לחשוב ככה בדיוק כמו שזכותנו לחשוב אחרת. אני סומך על מי שהצליח להקים בית ולפרנס אותו שיהיו לו את הכישורים לקבל את ההחלטה שמתאימה לו כשהטיעונים של שני הצדדים על השולחן.

פורסם

מה קשור הויכוחים האלה לפוסט הזה? שיהיה לבחור במזל טוב ומי שרוצה לשכנע אותו לא להתחסן שיחפש את הטלפון שלו ויחפור לו בפרטי. חלאס, כל שרשור פה הופך לויכוחים שלא מתאימים לאנשים עם שכל.

 

בטח גם ימליצו לוותר על מי שפיר וכל מיני בדיקות לבדיקת העובר.

 

יש יותר מדי אנשים כאלה (שוויתרו על הבדיקות) במחלקות הילדים השונים בשיבא ובאיכילוב, שווה לשאול אותם בעדינות אם היו עושים היום אחרת.

  • אהבתי 2

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018


×
×
  • תוכן חדש...