Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מדובר לרכב לנסועה לעבודה,קניות וכאלה דברים תוך העיר,נסיעות קצרות.פעם כל חודש וחצי אולי נסיעה של 40 דקות מחוץ לעיר.

אמרו לנו קורולה 2007 הוא רכב אמין שלא רואה מוסך,- תקלות שאפשר למצוא בתקציב הזה

 

אמרו לי גם אופציות של הונדה אינסייט או טויוטה פריוד ששניהם היברידי וחיסכוניים בדלק (אני פחות מתחבק למראה האחורי,ממש לא שימושי כשעושים רוורס)

 

אחד היציע לי קורולה של 2010 קילומ' 170K ב28 ש'ח...אבל זה כבר מעבר לתקציב

 

מאוד חשוב לי הקטע של תקלות ותיקונים יותר מאשר צריכת דלק 

 

מה דעתכם??

עריכה אחרונה על ידי hambercar
פורסם

כל הרכבים שצינת מצוינים בהונדה אינסייט ובפריוס במקרה ומתה הסוללה ההיברידית זה הוצאה גדולה

הקורלוה מ2007 רכב מעולה צ ריך לבדוק שאין בוצה במנוע זה החסרון 

תבדוק גם הונדה סיויק מ2006 סדאן

ובתקציב שלך בכללי תתמקד ברכב היותר שמור גם מבחינת ספר הטיפולים מאשר בדגם מסוים שנחשב יותר אמין

פורסם

עוד אופציה - סובארו.

B3 אימפרזה על נגזרותיה וגם B4 הגדולה נכנסת בתקציב שלך.

אמינות מצויינת, חלפים זמינים ולא יקרים, ונוחות לא רעה בכלל.

תוכל למצוא שנתון חדש יותר מטויוטה והונדה.

בכל מקרה - קח בחשבון שעם תקציב נמוך

צריך לחפש הרבה עד שמוצאים רכב שמור ומטופל עם נתונים סבירים של ק"מ וידיים.

 

https://www.yad2.co.il/vehicles/cars?manufacturer=35&model=1210,1588,891,235,2379,1430&year=2009--1&price=4000-16000

פורסם

אבל אולי זה יום המזל שלך…

עלתה היום b3 בלוח מכירה בפורום, קצת מעל התקציב שלך אבל יש מצב ששווה את המאמץ.

לפי המודעה, הנתונים טובים, רק צריך לוודא היסטוריית טיפולים.

 

למען הסר ספק, אני לא מכיר לא את המוכר ולא את הרכב.
 

 

פורסם

לא בטוח שזה כזה מציאה.

אולי הרכב הספציפי באמת אחלה, אבל המחיר...

 

לפני קצת פחות משנה חבר מכר B3 הצ'בק  1.5RX 2008

עם 120K ק"מ מטופל ובמצב אחלה ב-9500₪.

הוא ביקש 12K, והתפשר בגלל שריטות ומשאבת הגה

שבבדיקה הסתבר שהיא בלויה וחורקת (מחלה מוכרת של הדגם).

 

יכול להיות ששוק המשומשות היום 'חם' יותר,

אבל בטוח שאפשר למצוא משהו טוב בסביבות ה- 15,000₪

פורסם
לפני 18 שעות, BoazB11 כתב:

צריך לחפש הרבה עד שמוצאים רכב שמור ומטופל עם נתונים סבירים של ק"מ וידיים.

ברור, התייחסתי לזה…

 

הרכב של חבר שלך נשמע מציאה, אבל צריך לזכור שגם זמן שווה כסף - לשרוף חודשיים שלושה בחיפושים, לחפור בלוחות, לבזבז זמן לנסוע לראות רכבים…

רכבים עם נתונים טובים גם יחטפו מהר - לפני שנה וחצי כשאני חיפשתי רכב, פספסתי שני רכבים שנמכרו מתחת לאף שלי, אחד מהם אחרי שכבר סגרנו על מחיר וללכת לבדיקה למחרת בבוקר.

 

שוב, לא מכיר את הרכב הספציפי הזה או כמה המחיר המבוקש גבוה מהמחיר בימים רגילים, אבל בכל מקרה זה סדר גודל של כמה אלפים בודדים - עקרונית, אפילו יתכן שחלק מהפער יתקזז ביישור קו שיהיה יותר מצומצם.

פורסם

תשמע, אותו חבר עבר מהסובארו לרכב גדול SUV.

חצי שנה חיפשנו, ראינו מאות בלוח ויותר מ-10 נסענו לראות.

אין לך מושג איזה נבלות אנשים מפרסמים כ'במצב מעולה כמו חדש' עאלק.

עם בוץ שחור במקום שמן, ואפילו אחד שכנראה טבע מתישהו...

ה'אמבטיה' של הגלגל ספייר הייתה חלודה לגמרי ועוד כמה סימנים נסתרים.

 

בסוף הגענו לאאוטלנדר, 3 שעות אחרי שעלתה המודעה.

בטלפון הם נשמעו סבבה, אנשים מהיישוב וכבר סגרו עם מישהו על בדיקה למחרת בבוקר.

נסענו בלילה לראות את האוטו. לא היה לי שום דבר רע להגיד עליו. הכל פיקס.

יד 1 עם טיפולים מתועדים מיומו הראשון במוסך מיצובישי גדול.

האינטואיציה שלי הייתה שזה זה, ואכן... חטפנו. שמנו מקדמה ולמחרת בבוקר העברת בעלות.

אני יודע שזה הימור מסויים לוותר על בדיקה, אבל אז היינו שניים בתור וכנראה שלא היה יוצא לפועל.

 

אז כן - ברגע שמוצאים משהו טוב צריך לחטוף, אבל עד אז - יש הרבה כיתות רגליים וטלפונים.

לפני 55 דקות, stx כתב:

פספסתי שני רכבים שנמכרו מתחת לאף שלי, אחד מהם אחרי שכבר סגרנו על מחיר וללכת לבדיקה למחרת בבוקר.

חחח... אם זה היית אתה - התנצלותי :-) זה המשחק...

 

פורסם

מפרגן, בעיקר כי לא הייתי בשוק של האאוטלאנדר🙂

אגב, גם לי זה גרם בסופו של דבר לקחת רכב ללא בדיקה. לא מומלץ אבל בינתיים זה עבר בשלום.

 

הנקודה שלי היא כזו - בדיעבד, אם הרכב הראשון שהייתם רואים היה זה שהחבר שלך קנה בסוף והיו דורשים עבורו כמה אלפים יותר, זה לא היה שווה חצי שנה חיפושים והתרוצצויות?

 

פורסם

לא סתם כמה אלפים יותר. 30,000 שקל יותר...

אז הוא בכלל לא היה בתקציב.

 

התחלנו עם 60K כרף עליון,

אבל היתה לו את הסובארו והוא לא היה לחוץ

ולא התפשר על הדרישות, אז התקציב עלה ועלה.

הוא כבר השלים עם להוציא 100 אלף, ומצאנו את זה ב-91.

 

את האאוטבק שלי באמת מצאתי בצ'יק.

הלכתי לראות אחד ישן יותר שהיה בתקציב,

ועל הדרך כשחזרתי נכנסתי 'רק כדי לראות' אחד שהיה יקר לי מדי,

אבל מיד הבנתי שזה=זה מכל הבחינות, אז עשיתי כמה סלטות תקציביות

ושנה וחצי אחרי אני מברך על ההחלטה המוצלחת.

 

צריך שילוב של מזל, החלטיות וטיימינג נכון - כמו בהרבה דברים בחיים... :-)

פורסם

סיטרואן C-elysse או פיג'ו 301 שניהן 1.6 אוטומט.

 

אלו רכבים בסיסיים מרווחים ואמינים למדי, הגיר שלהם לא נעים ורגיש אבל התיקונים והאחזקה שלו זולים.

פורסם (נערך)
בתאריך 14.10.2022 בשעה 09:04, אביגדור2 כתב:

כל הרכבים שצינת מצוינים בהונדה אינסייט ובפריוס במקרה ומתה הסוללה ההיברידית זה הוצאה גדולה

הקורלוה מ2007 רכב מעולה צ ריך לבדוק שאין בוצה במנוע זה החסרון 

תבדוק גם הונדה סיויק מ2006 סדאן

ובתקציב שלך בכללי תתמקד ברכב היותר שמור גם מבחינת ספר הטיפולים מאשר בדגם מסוים שנחשב יותר אמין

ממש תודה!

מה זה בוצה המנוע?? והמוסך שאילו אני לוקח את הרכב בודק את זה??

ובכללי,כל הרכבים שנכנסים בחיפוש שלי המטרה היא בקילומ' של 200K?? עד איזה מספר נחשב עדיין הוגן לדגמים/רכבים האלו?

 

בתאריך 14.10.2022 בשעה 14:54, BoazB11 כתב:

עוד אופציה - סובארו.

B3 אימפרזה על נגזרותיה וגם B4 הגדולה נכנסת בתקציב שלך.

אמינות מצויינת, חלפים זמינים ולא יקרים, ונוחות לא רעה בכלל.

תוכל למצוא שנתון חדש יותר מטויוטה והונדה.

בכל מקרה - קח בחשבון שעם תקציב נמוך

צריך לחפש הרבה עד שמוצאים רכב שמור ומטופל עם נתונים סבירים של ק"מ וידיים.

 

https://www.yad2.co.il/vehicles/cars?manufacturer=35&model=1210,1588,891,235,2379,1430&year=2009--1&price=4000-16000

 

סובארו זה גם יפני?? (אמרו לי ליהצמד ליפנים,אא'כ תחדש לי שלא צריך)

באיזה שנתון וקילומ' לנסות לחטוף? צריכת דלת כמא הקורולה??

 

זה למשל נחשב מציאה??

עריכה אחרונה על ידי hambercar
×
×
  • תוכן חדש...