Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניתוק איתורן


Random
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רכשתי רכב חדש וקיבלתי איתו (ללא תשלום) מערכת איתורן עם קודן.

 

אין לי דרישת מיגון מחברת ביטוח וגם הקודן נמצא במיקום לא נוח ומעצבן שכל פעם צריך להקליד את הקוד כשיש התנעה ללא מפתח.

 

נראה שאם אני לא מקיש קוד בקודן, הרכב מניע. אבל יש כל הזמן צפצופים מהקודן.

 

האם יש דרך פשוטה לבטל את הקודן (פיוז או משהו כזה) כך שאפשר יהיה להחזיר אותו לפעולה בקלות?

פורסם

אם אתה מנוי באיתוראן אז אתה יכול לבקש מהם לנטרל מרחוק,אם אתה מחליט להוריד אותו אז צריך לבטל אותו לגמרי 

אם תרצה להוריד אותו מוזמן להרים שיחה אנסה לעזור כמה שאוכל(ללא תשלום כמובן)

0549950072 עומר 

ד.א‚שמעתי על אופציה של לעשות את הקוד ואז לנתק את הלוח‚בספק אם זה עובד בקודן של איתוראן אבל אתה יכול לנסות

 

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

אצלי ברכב הרבה שנים היה איתוראן וקודנית.

אחרי שלוש שנים דבר ראשון ביטלתי את המנוי ואחרי זה נסעתי למתקין של איתוראן ששלף תוך כמה דקות שני פיוזים.

אחד ניתק את המוח של האיתוראן מהמצבר והשני ניתק את הקודנית.

עכשיו אני יכול להניע בלי קוד ואני חושב שגם המצבר יחזיק הרבה יותר זמן.

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...