Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תחזוקת יונדאי 2021, שאלות של מתחיל


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. כשאומרים "שמן ומים" למה הכוונה במים?

2. האם חובה נוזל ייעודי לשמשות או שאפשר מים רגילים עם סבון?

ואם כן צריך נוזל ייעודי, משנה איזה? 

3. איפה בדר"כ ימוקם מיכל נוזל הבלמים? 

4. יש לי יונדאי 2021, עם 10,500 ק"מ, איך אני יודע מתי צריך לעשות טיפול? 

תודה רבה וסליחה על הבורות😁

פורסם

1 נוזל קירור.

2. מים רגילים לא מומלצים, עלולים ליצור הצטברות אבנית שתסתום את המתזים. לא משנה סוג הנוזל.

3. בתא המנוע, סמוך לקיר האש.

4. בדוק בספר הרכב. לרוב זה כל 15,000 ק"מ או שנה, המוקדם מביניהם.

פורסם

1. מה זה קיר אש? 

2. האם אפשר למלא לבד נוזל בלמים או שהוא חומצי מדי? 

ואם אי אפשר, איפה בדר"כ ממלאים וכמה זה עולה? 

  • פיתרון
פורסם

1. מחיצה בין תא המנוע לבין תא הנוסעים.

2. אין צורך במילוי נוזל בלמום פעם בכמה זמן, זה לא משהו שנצרך.

 

מפלס נוזל בלמים יורד בהדרגה, מאוד מאוד לאט עם שחיקת רפידות הבלמים כי הבוכנת יוצאות יותר החוצה ואת הנפח הזה ממלא הנוזל מהכוסית.

 

ככלל מפלס נמוך מצביע על רפידות שחוקות. 

לאחר החלפת הרפידות מחזירים את הבוכנות למצב ההתחלתי והמפלס עולה בחזרה, בנוסף כל שנתיים או שלוש מחליפים נוזל בלמים כחלק מטיפול שגרתי.

 

מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק את המפלס בכוסית, יחד עם בדיקת כל הנוזלים ברכב, נגיד פעם בחודש ולוודא שלא ירד מתחת למינימום.

 

 

שים תמונה של תא המנוע, נסמן לך איפה נמצאת כוסית נוזל בלמים.

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...