Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה, אני מחפש לקנות רכב שישמש לנסיעות ארוכות יחסית. קו מגדל העמק כרמיאל 4-5 פעמים בשבוע בערך 80 קמ ביום

חשוב שיהיה אמין וחסכוני בתור סטודנט. הולך לטפל ברוב בעצמי ולא במוסך אבל עדיין..
רציתי לדעתי מה אתם חושבים על הפונטו\איבו 1.4 78 כס מבחינת אמינות אם אפשר לסמוך עליה שתעשה תנסיעה בלי חשש?

כנל ה208 מנוע 1.2 82 כס שהבנתי שיש לו בעיה עם הרצועת טיימינג?

פחות נמשך לקוריאניות למרות האחזקה הזולה אבל עדיין אשמח לשמוע הצעות נוספות

 

פורסם

קליאו 0.9 טורבו תהיה הזריזה בחבורה, אבזור טוב, ומושבים נוחים לאורך זמן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היה לי פונטו איבו ידנית עד לפני שנה אחלה רכב.

חסכוני ואמין ואתה יכול למצוא אחת ולהשאיר חצי מהתקציב בבנק.

אם התקציב באמץ 25 אלף שח

הייתי מחפש דווקא איביזה רפרנס ידנית 1

4 שנתון 2013 2014.

בנסיעוץ מחוץ לעיר האיביזה מרגישה הרבה יותר חיה מהפונטו, כנל לגבי ה208.

לא מזמן מכרתי איביזה 2013, אחד הרכבים שהכי אהבתי, הפגינה אמינות, נראיתה מיליון דולר, נותן הרגשה של צעיר לנצח

פורסם
לפני 12 שעות, OranKimhi כתב:

היה לי פונטו איבו ידנית עד לפני שנה אחלה רכב.

חסכוני ואמין ואתה יכול למצוא אחת ולהשאיר חצי מהתקציב בבנק.

אם התקציב באמץ 25 אלף שח

הייתי מחפש דווקא איביזה רפרנס ידנית 1

4 שנתון 2013 2014.

בנסיעוץ מחוץ לעיר האיביזה מרגישה הרבה יותר חיה מהפונטו, כנל לגבי ה208.

לא מזמן מכרתי איביזה 2013, אחד הרכבים שהכי אהבתי, הפגינה אמינות, נראיתה מיליון דולר, נותן הרגשה של צעיר לנצח

גרמנית לא באה בחשבון

איבו מטופלת תחזיק נסיעות הרריות לאורך זמן?

ה208 מטריד אותי עניין הטיימינג הטבול בשמן..

 

פורסם

הנסיעה ההררית לא מעניינת שום אוטו, כולל c1 וכאלה. מיתוס.

רק תטפל כל 10 אלף עם שמן איכותי ברכב מדגם שלא מלא האינטרנט עליו בבעיה אחת שחוזרת אצל כולם.

לפונטו אין בעיות נפוצות יותר מדי, הבעיה תהיה למצוא אחת טובה שעברה טיפולים בזמן, שיש לה את הנוזל הקירור האדום המקורי כמו שצריך להיות, ושלא נראית כמו פח אשפה נייד. אם מצאת - למה לא, קנה.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
לפני 3 שעות, liorwohl כתב:

הנסיעה ההררית לא מעניינת שום אוטו, כולל c1 וכאלה. מיתוס.

רק תטפל כל 10 אלף עם שמן איכותי ברכב מדגם שלא מלא האינטרנט עליו בבעיה אחת שחוזרת אצל כולם.

לפונטו אין בעיות נפוצות יותר מדי, הבעיה תהיה למצוא אחת טובה שעברה טיפולים בזמן, שיש לה את הנוזל הקירור האדום המקורי כמו שצריך להיות, ושלא נראית כמו פח אשפה נייד. אם מצאת - למה לא, קנה.

נוזל קירור זאת הבעיה?
גם אצלי באלפא אומרים רק PARAFLU אבל תכלס זה שטויות
כרגע הצטמצם ל3 אופציות. C1\107 או פונטו או פיאסטה.

פורסם

הפונטו או פיאסטה יהיו עדיפות מהמיני, בתכלס תיקח לאיסה רכב שהיה לך נוח.

חבל שפסלת את הקליאו, לפונטו ופיאסטה מנוע חלש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 16 שעות, yulianx כתב:

הפונטו או פיאסטה יהיו עדיפות מהמיני, בתכלס תיקח לאיסה רכב שהיה לך נוח.

חבל שפסלת את הקליאו, לפונטו ופיאסטה מנוע חלש.

לקליאו מנוע 1.1 יותר חזק מ1.4 ו1.2?

פורסם

אני מדבר על קליאו עם מנוע 0.9 טורבו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 30.6.2022 בשעה 11:05, elmatan21 כתב:

גרמנית לא באה בחשבון

איבו מטופלת תחזיק נסיעות הרריות לאורך זמן?

ה208 מטריד אותי עניין הטיימינג הטבול בשמן..

 

חפש איבו שמורה אז, אפשר למצוא גם בגרושים, גם אם לא, יישור קו עצבני במוסך מדרכה שאתה סומך עליו לא יעלה הון.

אני קניץי אחת ללא היסטוריה מסודרת, הכנסתי למכונאי שלי אמרתי לו כל מה שנראה לך שעלול להתקלקל או בדרך, תחליף, קניתי בזול, השקעתי 2400 שח איך שקניתי, יכול להגיד לך שאין פינה בארץ שלא הייתי איתה, אחלה אוטו, המזגן מכולה צריכת דלק פנטסטית, ומכרתי אותה תיק תק.

 

לגבי השלילה של הגרמניות, בדגמים הידניים עם המנועים האטמוספריים,רמת האמינות גבוהה מאוד.

לדעתי תתן את התמורה הכי טובה לכסף

פורסם

הייתי מוסיף גם כאופציה את הקורסה.

רכב עם יחידת הנעה ותיקה ואמינה בדיוק כמו הפיאסטה/איביזה/פונטו אך עם היתרון לא קטן של מנוע 1.4 100 כ"ס.

פורסם
לפני 16 שעות, Gavrik כתב:

הייתי מוסיף גם כאופציה את הקורסה.

רכב עם יחידת הנעה ותיקה ואמינה בדיוק כמו הפיאסטה/איביזה/פונטו אך עם היתרון לא קטן של מנוע 1.4 100 כ"ס

 

וואלק לא חשבתי על קורסה, איך הן מבחינת נוחות וחיסכון בדלק?

×
×
  • תוכן חדש...