Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עם כל הכבוד הרב שאני רוחש לפוקוס, קפצת כמה רמות. זה בהחלט רכב מדהים וחזק. האמת שעל האקובוסט לא יצא לי לנהוג, אבל אני יכול לשער מה הפערים מההיכרות עם ה308.

תתחדש ותהנה!

מה שכן עניין אותי במהלך הקריאה, למה החלפת משאבת מים בלי טיימינג בפוקוס? 😄 

פורסם

יש רק משאבת מים אחת?
באמת כשהיינו בשי לי אז נאמר לנו שמחליפים גם משאבת מים כשמחליפים טיימינג (ומסתבר שטיימינג מחליפים כל 5 שנים גם אם לא עברו 90,000 קילומטר)
 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

הפוקוס היא תמורה טובה למחיר. 

שאלתי בזמנו את המוכר שלה למה בכר בה. הוא אמר שלדעתו הגולף gti לא הצדיקה תוספת של 50,000 שקלים בשביל תוספת של 30 כ"ס. זה די מדהים שנמכרו ממנה רק 24 מכוניות. אגב, כשהוא מכר לי אותה הוא קנה 208 gti. 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

  • ספונסר פורום
פורסם

ה-308 GTI היא מכונית מיוחדת ומרשימה מאד על הכביש.

יצא לי לנהוג באחת, ואני חייב לומר שזה עורר בי מחדש את האהבה לגנים הצרפתיים...

בזמנו (וזה היה ממש מזמן...) היו לי רכבים כמו רנו 5 GT טורבו כמעט חדשה (שקניתי בזול יחסית מאיזה יאפי תל אביבי שקנה אותה - ונבהל מהביצועים...), סיטרואן BX GTI עם מנוע 1600 מוזרק 115 כ"ס (שנקנתה חדשה עם כספי הביטוח לאחר שה-5 נגנבה...😥) וזה היה הרכב שאיתו עברתי מחיי הרווקות להקמת משפחה. פשוט נהדרת, בייחוד כשאתה היד הראשונה... והיו גם צמד של ZX וולקן, ללא ספק ממכוניות ההנעה הקדמית היותר מהנות מעולם.

 

ב-308 יצא לי לנהוג לרוב רק עם מנוע ה-1.2 130 כ"ס שכל כך אוהבים להשמיץ כאן בפורום. בואו נאמר רק שמנסיוני הלא-מועט, זו אחת המכוניות הטובות ביותר שכסף (יחסית) קטן יכול לקנות - בתנאי שהתחזוקה היא בדיוק, אבל בדיוק, לפי הספר.

 

ה-GTI תפשה אותי מיד: התחושה המהודקת והמדויקת של ההגה הקטן, המנוע הנפלא שפשוט דוחף ודוחף קדימה בלינאריות ממכרת (ולחשוב שכל זה ממנוע 1.6... מנוע ה-1.4 טורבו של הרנו 5 הוציא ביום טוב 115 סוסים... הקידמה, הקידמה...), האיכות של תא הנוסעים (חסר לי בתכל'ס רק כיוון חשמלי למושב), הגיר 8 המצויין של אייסין שעוזר גם לנסיעה חלקה כשרוצים וגם למיצוי יפה של הכח כשצריך....  בקיצור - קנייה נהדרת, תהנה מכל רגע!

  • אהבתי 2

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם
לפני 11 דקות, הלוחש למכוניות כתב:

ה-GTI תפשה אותי מיד: התחושה המהודקת והמדויקת של ההגה הקטן, המנוע הנפלא שפשוט דוחף ודוחף קדימה בלינאריות ממכרת (ולחשוב שכל זה ממנוע 1.6... מנוע ה-1.4 טורבו של הרנו 5 הוציא ביום טוב 115 סוסים... הקידמה, הקידמה...), האיכות של תא הנוסעים (חסר לי בתכל'ס רק כיוון חשמלי למושב), הגיר 8 המצויין של אייסין שעוזר גם לנסיעה חלקה כשרוצים וגם למיצוי יפה של הכח כשצריך

say what????

או שנהגת ב GT עם 225 כ"ס והיא אכן עם אייסין 8, או שלא נהגת ב GTI...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני 15 דקות, discoTD5 כתב:

say what????

או שנהגת ב GT עם 225 כ"ס והיא אכן עם אייסין 8, או שלא נהגת ב GTI...

אוי! טעיתי!! כמובן שנהגתי ב-GT ולא ב-GTI הידנית.... נסחפתי כנראה בנוסטלגיה!!😅

זה כמובן לא מוריד מערך הפירגון ל-GTI !

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

ה GT נפלאה בגירסת ה 225 כ"ס, ולצערי לא התנסיתי עם ה GT דיזל שצריכה להיות חוויה בזכות המומנט. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תתחדש ותהנה, כפי שכבר הספקתי להגיד לך אתמול במפגש.
רכשת 308GTI שמורה ויפה, תלמד את הרכב מבחינת הנהיגה על המגבלות ואתה תוכל להנות ממנו ברמה של "צרחות בקסדה" כמו שאומרים 😍

  • אהבתי 2

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

תתחדש, כלי נדיר שיש מעט ממנו בארץ ובעולם בכלל, הכלים רק ילכו ויתמעטו ולבסוף יהיו נדירים ומבוקשים בדיוק כמו ה 106gti.

 

היום בכסף הזה כמעט אין מכונית שתוכל לתת לך את הכיף כמו שהרכב הזה יכול (ממליץ על ימי מסלול). ה208gti נחמדה אבל לא באמת מתקרבת ל 308 (אולי הגרסת 30 שלא הביאו לארץ)

 

שמחתי להכיר, מצרף לך תמונה מהמפגש 

20220610_223303.jpg

  • אהבתי 1

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם (נערך)
לפני 58 דקות, Herman כתב:

20220610_223303.jpg

אני מזהה בתמונה את @CaR MaN חברנו היקר ואת הצוחפתיה שלו

ואם כבר זה עלה, הנה תמונה של 2 צוחפתיות מקצוות שונים, ועוד תמונה פנורמית של 3 צוחפתיות מתקופות שונות לגמרי... שלושתן נדירות.

 

 

20220305_121258.jpg

20220305_123030.jpg

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 20 שעות, הלוחש למכוניות כתב:

ה-308 GTI היא מכונית מיוחדת ומרשימה מאד על הכביש.

יצא לי לנהוג באחת, ואני חייב לומר שזה עורר בי מחדש את האהבה לגנים הצרפתיים...

בזמנו (וזה היה ממש מזמן...) היו לי רכבים כמו רנו 5 GT טורבו כמעט חדשה (שקניתי בזול יחסית מאיזה יאפי תל אביבי שקנה אותה - ונבהל מהביצועים...), סיטרואן BX GTI עם מנוע 1600 מוזרק 115 כ"ס (שנקנתה חדשה עם כספי הביטוח לאחר שה-5 נגנבה...😥) וזה היה הרכב שאיתו עברתי מחיי הרווקות להקמת משפחה. פשוט נהדרת, בייחוד כשאתה היד הראשונה... והיו גם צמד של ZX וולקן, ללא ספק ממכוניות ההנעה הקדמית היותר מהנות מעולם.

 

ב-308 יצא לי לנהוג לרוב רק עם מנוע ה-1.2 130 כ"ס שכל כך אוהבים להשמיץ כאן בפורום. בואו נאמר רק שמנסיוני הלא-מועט, זו אחת המכוניות הטובות ביותר שכסף (יחסית) קטן יכול לקנות - בתנאי שהתחזוקה היא בדיוק, אבל בדיוק, לפי הספר.

 

ה-GTI תפשה אותי מיד: התחושה המהודקת והמדויקת של ההגה הקטן, המנוע הנפלא שפשוט דוחף ודוחף קדימה בלינאריות ממכרת (ולחשוב שכל זה ממנוע 1.6... מנוע ה-1.4 טורבו של הרנו 5 הוציא ביום טוב 115 סוסים... הקידמה, הקידמה...), האיכות של תא הנוסעים (חסר לי בתכל'ס רק כיוון חשמלי למושב), הגיר 8 המצויין של אייסין שעוזר גם לנסיעה חלקה כשרוצים וגם למיצוי יפה של הכח כשצריך....  בקיצור - קנייה נהדרת, תהנה מכל רגע!

איך הייתה ה- bx gti? רכב ממש מעניין. הייתה לנו במשפחה כשהייתי ילד bx  1.6 אוטומטית. אהבתי מאד את הרכב הזה ותמיד סקרנה אותי גרסת ה- gti.

 

בתאריך 10.6.2022 בשעה 22:35, mcshmupi כתב:

כשהייתי ילד  היינו נסעים למפגשים של עולים מדווינסק שהתקיימו לרוב ביער בן שמן. 
באחת הפעמים הושיבו אותי במושב האחורי במכונית של חברים\קרובים. אני די בטוח שזאת היתה רנו מגאן, היא היתה האצ'בק 5 דלתות והיא היתה ידנית ומאותו רגע ידעתי שאני רוצה כזאת.
המכונית הראשונה שקניתי ביחד עם אשתי היתה איביזה האצ'בק 5 דלתות 1.4 ידנית צהובה.
הראשונה שהיתה שלי היא פיאסטה 1.2 ידנית ואז קניתי את הפוקוס 2012 אקובוסט, בה החזקתי כמעט 4 שנים.

הפוקוס הרגישה טוב על הכביש. במקביל לאשתי היתה גולף (2014) ואחר כך C4 פיקאסו. כל מעבר אל הפוקוס אחרי נהיגה באחת מהן הדגיש עד כמה הפוקוס היא מכונית דינמית.
ההגה שלה הרגיש די טוב (אבל פחות טוב מבפיאסטה), גיר טוב, כניסה מצויינת לפניות, קצב גבוהה בפיתולים והתנהגות ברורה ומהנה כשמתקרבים למגבלות.
המנוע היה פחות חזק ממה שציפיתי. אולי זה בשל אופיו הלינארי והיעדר הבעיטה בגב אבל בסך הכל מדובר במנוע טוב וחזק, בטח חזק יותר מכל מכונית אחרת בה נהגתי עד אז. 
היו לה אחלה רמקולים, מקום ל3 ילדים מאחור , מזגן מצויין וחלון בגג שבני הקטן היה מבקש פעם שאפתח בכל נסיעה.
היא לא הפגינה אמינות יפנית: הוחלפו רדיאטור ומשאבת מים, אטם מכסה שסתומים והיו עוד כל מיני דברים, שום דבר נורא.
לפני שבוע הפוקוס נמכרה. הקונה הגיע ב22:30 ביום פרסום המודעה, למחרת בבוקר סגרנו.
בדיקה במרכזי בפתח תקווה, קפיצה למוסך שי לי לקבל הצעת מחיר לטיימינג והפוקוס יצאה לדרך חדשה.
 
לפני כשנה פתחתי שרשור במחשבות על המחליפה:


לא מזמן ביצעתי נסעית מבחן על אבארט' סקורפיונה וקפצתי לראות מיני קופר 2015 ידנית (שממש רציתי אבל לא הצלחנו להגיע להסכמה על מחיר).
כשפורסמה ה308 החלטתי שאני הולך על זה.
וכך לפני כשלושה שבועות קניתי 308 gti כסופה שנת 2018.
מאז יצא לי לנהוג ממש מעט (לעבודה אני נוסע ברכבת). 
מה שכן: היא מתסובבת ומחליקה בצורה הרבה יותר חופשית מהפוקוס והתאוצה די מרשימה.
לפחות בינתיים אני מחייך כמו ילד וגם הילדים שלי מתלהבים (בעיקר בני בן ה6).
תמיד רציתי מכונית ספורטיבית,
וגם היא האצ'בק 5 דלתות ידנית.

 

image.thumb.jpeg.75807be55475efe3d2aa38317d27624d.jpegimage.thumb.jpeg.30712283f0846334596bbe464221f546.jpeg

תתחדש, נראית ממש ממש טוב ה- 308! איך הייתה חוויית הנהיגה מהאבארת?

פורסם

לי הייתה BX, אחלה רכב שהוא נוסע,

אבל זה קורה לעיתים רחוקות (-:

למרות  שהרכב היה יחסית חדש (קניתי ב99 אחת בציר 92 אם אני  זוכר נכון מיד ראשונה מטופלת ושמורה), כמה צרות...

נמכרה בנזיד עדשים.


×
×
  • תוכן חדש...