Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרך: מותג חדש/ישן וחשמלי Polestar 2


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה חשוב, כי זה בטכלס אומר שאתה מקבל תמורה נחותה בפולסטאר.  אם פולסטאר חושבים שבאירופה, שבה שוק משוכלל משלנו, הרכב שווה כמו איוניק 5 בתמורה שלו, והיבואן בארץ לוקח ממך 50 אלף שח יותר, אז אתה כלקוחכדאי שתדע את זה כדי לעשות בחירה מושכלת.

 

בנוסף, ברגע שהיבואן  לוקח לכיס כל כך הרבה כסף, תמיד בתור לקוח יש חשש שברגע שיהיה לו מלאי גבוה יותר, הוא יתחיל במבצעים שישברו את מחיר המחירון של הפולסטאר ובמקרה של מאיר, כבר היו דברים בגו , מההיסטוריה של וולוו.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה לא משנה, למה אתה מגיב. כנראה שמשהו במילים מפריע לך.

 

למילים יש כח. אם אנשים יבינו שמאיר עובד עליהם ולא ייקנו, אז יש סיכוי שמשהו ישתנה במדינה הזאת. אם אנשים יגידו,  מה זה משנה, תהיו פראייארים ותקנו, אז לא, וכל הרעיון בפורום רכב זה לספר לאנשיםשיש אופציות אחרות בתמחור הרבה יותר טוב.

 

And if you tolerate this then your children will be next
 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, Uri-G כתב:

למילים יש כח. אם אנשים יבינו שמאיר עובד עליהם ולא ייקנו, אז יש סיכוי שמשהו ישתנה במדינה הזאת

laugh lol GIF by Studia Soyuz

 

מה אתה נאיבי?

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נאיבי?! 

תראה מה טסלה עשו פה תוך פחות משנה.

אתה חושב שהיית מקבל פה יונדאי חשמליות במחירים האלה?

אתה חושב ש mg היו מוכרים פה את הדגם המחודש עם הסוללה הגדולה במחיר שפעם הם מכרו פה את הדגם הישן עם סוללה עם טווח אפס?

אייוייז פרסמו שהם הולכים למכור את ה u5 במחיר התחלתי של 200 אלף שח וכשגילו את התמחור של טסלה וההתנפלות ,הורידו את המחיר ל 170 אלף והוסיפו גרסה ב 157 אלף.

לקסוס הורידו את מחיר ה ux החשמלי ב 35 אלף שח בממוצע.

ניסן סגרה את הבסטה של החשמליות בגלל התמחור המוגזם שלהם.

סקודה פרסמו את האניאק במחיר  תחרותי (בשאיפה שהם גם יספקו את הרכבים)

ויש עוד...

 

שוק החשמליות היום הוא הכי value for money שיש היום ,אבל כשזו של הגישה של האנשים, די ברור לי למה היבואנים ימשיכו לדפוק את הצרכנים, אם יש אנשים מתחלפים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, PriceDevil כתב:

@SuperBamba זורם אתך.

 

בוא נחשב:  47000 יורו = 167320 ש"ח

מיסים:

(167320*0.83)-75000=63875

סה"כ:  231195.6

מע"מ: 39303

סה"כ 270499 ש"ח

 

לא מאד רחוק מהמחיר שנקבע כאן, ואולי המפרט כאן עשיר יותר.

איך אתה יודע בכמה היבואן קונה את הרכב מהיצרן?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Uri-G כתב:

לא יודע, אבל אני יודע שהוא לא נכנס לסוכנות רכב בגרמניה ומזמין 100 יחידות במחיר מלא.

ברור. לכן החישוב של PriceDevil לא נכון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, Uri-G כתב:

תראה מה טסלה עשו פה תוך פחות משנה.

 

טסלה עשו פה שינוי כי הם התחרות, לא כי לקוחות ראו שהמחירים יקרים.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה עשו שינוי כי אנשים דיברו עליהם ובעקבות התמחור שלה הבינו שהתמחור של המתחרים יקר (עד שחלק מהיבואנים התיישר למחיר של טסלה) .

טסלה הצליחו , כי אנשים מספרים לאנשים אחרים על ה vfm שהם קיבלו ברכב הזה. אין פרסומות בטלוויזיה או בעיתונות. בעיתונות המקומית  המקושרת שלנו, קיבלנו עשרות כתבות הפחדה על טסלה ועדיין טסלה הצליחה בצורה פנומנלית בגלל אנשים שמספרים לאחרים וגרמה לרוב התעשיה להתישר למחיר שלה או לסגור.

 

אני גר במגדל יוקרה במרכז הארץ, ויש לי בבניין קרוב לעשר טסלות כבר ותאמין לי זה לא אנשים שרואים סרטונים ביוטיוב. זה שמועות שהגיעו מפה לאוזן ואלה אנשים שיכולים להרשות לעצמם איזה רכב שהם רוצים. בעבודה (מקום יחסית קטן), מעל 10 חשמליות, בינהם טסלה, יונדאי ואייווייז ושוב זה בגלל שאנשים מדברים.

 

אם ממליצים על דגמים שנותנים vfm (ויש כמה וכמה בשוק הרכב החשמלי), מי שינסה למכור שטויות במחיר מופרז יצטרך לסגור את הבסטה או להוריד מחיר. אם ממליצים כאן , פורום רכב, לקנות בכל מחיר, כי זה ארץ ישראל, איך ישתנה משהו במדינה המ... הזאת.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, 98civic כתב:

שוב פעם, זה לא מ ש נ ה מה אתה חושב ,זה המצב בין אם נראה לך או לא. בין אם הוא לוקח 200 אלף לכיס או 50 שקל בלבד .

המחיר היחסי באירופה (לגירסאות מקבילות, כלומר אותה סוללה, מנוע וכמה גלגלים מונעים) לפני תמריצים אומר הרבה על הערך היחסי של הרכב. ברור שלא עד האגורה האחרונה, כי ייתכנו הבדלי מפרט, אבל בגדול, הציפיה צריכה להיות שיחס המחיר יישמר אצלנו, כל עוד לא מדובר במכוניות שאחת מהם מספיק יקרה לחטוף מס יוקרה.
כשיש פער מאד גדול כשמשווים שני דגמים, אחד מהדגמים מתומחר הרבה יותר אטרקטיווית מהשני אצלנו. אם זה אומר שהמחיר של אחד ״זול מדי״, או שהשני ״יקר מדי״, זו כבר שאלה אחרת -- אבל יש פער תמורה לערך אינהרנטי.
למשל, הטויוטה bZ4X (גירסת סוללה גדולה 2WD) עולה באירופה 3% יוצר מהאיוניק המקבילה, ואצלנו   21% יותר. זה הבדל גדול. לגבי האאודי q4 e-tron מול האניאק, ההבדל ממש ענקיֿ ומחיר האאודי פשוט מגוחך.
זה הכל.

עריכה אחרונה על ידי PinkDolphin
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על שיבואן מוריד מחיר זה גם רכב שיגיע עם אבזור דל יותר. רוב הרכבים אשר מגיעים לישראל לרוב מאד מאובזרים. אתה לא תראה ה סדרה 1 עם גיר ידני וללא מסך כמו שהיה ב f20 .מכאן גם הבדל במחיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, PriceDevil כתב:

@SuperBamba זורם אתך.

 

בוא נחשב:  47000 יורו = 167320 ש"ח

מיסים:

(167320*0.83)-75000=63875

סה"כ:  231195.6

מע"מ: 39303

סה"כ 270499 ש"ח

 

לא מאד רחוק מהמחיר שנקבע כאן, ואולי המפרט כאן עשיר יותר.

שאלה לגבי חישוב תאורטי נראה לי קצת לא מדויק או שאני לא הבנתי משהו נכון.

אם נבדוק מחיר של 167320ש"ח חישוב יהיה לשני חלקים של הסכום בנפרד כמו מטה:

92320 = 75000 - 167320

251445 = (1.1*75000) + (1.83*92320)

לכן מחיר סופי צריך לצאת 294190ש"ח

עד כמה שאני יודע גם על תקרה של 75000ש"ח יש מיסוי של 10%

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, 98civic כתב:

על שיבואן מוריד מחיר זה גם רכב שיגיע עם אבזור דל יותר. רוב הרכבים אשר מגיעים לישראל לרוב מאד מאובזרים. אתה לא תראה ה סדרה 1 עם גיר ידני וללא מסך כמו שהיה ב f20 .מכאן גם הבדל במחיר

לא רלוונטי ברכב חשמלי כשהפלטפורמות זהות. ל-Q4 יש מנוע, קצב טעינה, תאוצה, גודל סוללה זהים לאניאק המקביל (והטווח של האניאק אפילו קצת יותר טוב, כמו גם נפח המטען ותאי האיחסון). כל מע׳ הבטיחות זהות. ההבדלים היחידים הוא בעיצוב הפנים, גג שמש (שאין ברמת הבסיס של האניאק) וצג מולטימדיה שהוא בכלל יותר גדול באניאק (״13 במקום "10.1) . זה שווה 100000 (מאה אלף, כן, לא עשרת אלפים) ש״ח? אאודי תמיד הצדיקו את עצמם ע״י טכנולוגיה וביצועים, לא סוג הפלסטיק בדאשבורד. כאן זו בדיחה עצובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...