Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרך: מותג חדש/ישן וחשמלי Polestar 2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 19.8.2022 בשעה 15:43, Rשף כתב:

אני צופה יותר בערוץ של Kris Rifa

לטסלה אכן יש נצילות טובה יותר שעד כמה שאני יודע מגיעה ברובה ממקדם אוירודינמי נמוך יותר ומעט בגלל משקל נמוך יותר, שאר הגימיקים כמו השסתום המתומן תורמים כמובן אבל לא באותה מידה

טסלה מייצרת מכוניות מצוינות במיוחד מהצד הטכנולוגי, אבל רוב הביקורות מציינות שהמוצר השלם מרגיש הרבה יותר כמו מכונית בפולסטאר

 

במקרה בדיוק סיימתי לקרוא מבחן השוואתי ב-CAR הבריטי בין מודל 3,  לפולסטר, איוניק 5, ואאודי Q4. הטסלה הוכתרה במקום הראשון כשהשוודית הגיעה למקום השלישי. הם דווקא טוענים שהמוצר השלם יותר הוא הטסלה. 

וזה די הקונצנזוס מהמבחנים ההשוואתיים שיצא לי לקרוא עד כה. 

 

 

 

 

IMG_2554.jpg

  • אהבתי 1
  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המבחן בקאר נעשה על גרסת הביצועים שבולמי הזעזועים שלה ניתנים לכיוונון (ידני) ונוטים להיות קשוחים מדי מה שמסביר את המסקנות לגבי נוחות, אין ויכוח לגבי הטווח- טסלה נותנת את הפתרון המיטבי נכון להיום אם כי אין יותר משמעות להבדלים בחיי היום יום. במבחנים שאני ראיתי תמיד ציינו את הפולסטאר כהכי קרובה למכונית ״רגילה״ ואת טסלה כמצטיינת טכנולוגית. אני חושב ששתיהן מכוניות מצויינות כל אחת עם היתרונות והחסרונות שלה וה״ניצחון״ הוא בנקודות בודדות ולא בנוקאאוט

פורסם (נערך)

יש לך גם את המבחן הזה:

https://www.carexpert.com.au/car-comparisons/2022-kia-ev6-v-polestar-2-v-tesla-model-3-comparison

שאומר שהטסלה נוחה מהפולסטאר גם בעירוני וגם בבין עירוני. הם משווים פולסטאר lr מנוע יחיד(גרסת הכניסה בארץ) לטסלה sr+ (גרסת הכניסה של טסלה) . אבל ללא ספק לא מדובר על נוקאאוט ויהיו כאלה שיעדיפו את הפולסטאר. החיסרון בעיני ישאר התמחור. בארץ זה גורם לפולסטאר להיות יקרה ב 65 אלף שח מהטסלה 3 גרסת הכניסה . כאשר בחו"ל הם עולות דומה.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
פורסם

הם כותבים Of the three cars on test here it’s the most fun to drive,  ויש לא מעט מבחנים הפוכים אבל אני מתעצל לחפש.

בשוודיה הפולסטאר מנוע יחיד טווח ארוך זולה ב 15 אלף שקל מהטסלה המקבילה וקיימת גם פולסטאר טווח רגיל שזולה בעוד 15 אלף

פורסם

כמעט בכל ההשוואות שאני מכיר הטסלה מנצחת. במבחן היחיד שאני מכיר שהפולסטאר מנצחת היה במבחן המשומשות בגלל ירידת ערך גבוהה יותר של הפולסטאר, שהפך את מחיר הקניה שלה לאטרקטיבי.

הייתה המון התלהבות על הפולסטאר בהתחלה מתוך רצון לייצר באז של "טסלה קילר", אבל מאז ברוב המבחנים שאני קורא רוב החשמליות החדשות עוברות אותה, כמו האיוניק 5, הקיה  ev6 ועוד.

אבל כמובן שכל ההשוואות האלה לא רלוונטיות אלינו, כי התמחור אצלנו תלוי יבואן מקומי. הטסלה מתומחרת סבבה ביחס למחירים שלה בעולם. האיוניק 5 מתומחרת מצויין  (אבל זה כבר לא כל כך רלוונטי בגלל שלא ניתן להזמין יותר) ושאר הרכבים עדיין לא הגיעו. הפולסטאר מתומחרת בביוקר כנהוג אצל מאיר. יש כאלה שזה לא ממש ישנה להם, אבל כתמורה לשקל מדובר על תמורה נמוכה בתמחור שלה הנוכחי.  

  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...