Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי ברכב (גטה דיזל ידני)גלגל תנופה, קלאץ, ומשאבת קלאץ, חדשים,

ואחרי ההחלפה שהקלאץ מגיע לנקודת חיכוך הרכב ממש רועד,

והדגיש שהרכב נוסע ממש טוב חוץ מזה ומטופל לפי הספר.

חזרתי למוסך והוא אמר שככה זה שהקלאץ חדש וזה יסתדר בהמשך,

האם זה נכון, או שזה בעיה.

פורסם

נראה לך שברכב חדש שיצא מהמפעל עם חלקי מערכת חדשים גם יש את הרעידות האלו? 

ברור שלא. 

מוכרים לך סיפור. 

מה יכול להיות הסיבה לבעייה? 

ייתכן שנובעת מחלקים (זולים) לא איכותיים ו/או איכות עבודה לא מקצועית. 

סבירות אחרת ואף יותר חמורה - זהו סימפטום אופייני ללוחית  קלאץ' חדשה וחלקה שלא יוצרת חיבור חלק עם גלגל התנופה כי לגלגל התנופה עדיין יש את הבלאי מהמצמד הישן.  כלומר, לא באמת החליפו גלגל תנופה לחדש. או שהושאר הישן או שופץ בחפיף. הגלגל תנופה צריך לעבור עיבוד חלק איכותי כאשר מצמד חדש מותקן כדי שהשניים יוכלו להצמד כראוי.

 

בקיצור , חזור אליהם לפתרון. הרי אמורה להיות לך אחריות לתיקון. 

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 19 שעות, אלי122 כתב:

החלפתי ברכב (גטה דיזל ידני)גלגל תנופה, קלאץ, ומשאבת קלאץ, חדשים,

ואחרי ההחלפה שהקלאץ מגיע לנקודת חיכוך הרכב ממש רועד,

והדגיש שהרכב נוסע ממש טוב חוץ מזה ומטופל לפי הספר.

חזרתי למוסך והוא אמר שככה זה שהקלאץ חדש וזה יסתדר בהמשך,

האם זה נכון, או שזה בעיה.

 

זהו לא מצב סביר או נורמלי.
בהנחה והכל באמת חדש, אז יש משהו לא בסדר - ומרב הסיכויים שרק לאחר שיפתחו אול יימצאו מה זה.

צריך להפריד שוב את הגיר מהמנוע - ולבדוק מה לא בסדר.

 

איציק

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אם הכל חדש, כנראה שלא מרכזו את הדיסק של הקלאץ וסגרו את הגיר בכוח מה שגרם לדיסק להתעקם.

מנסיוני בכל הרכבים בהם הוחלף קלאץ גם בשניה הראשונה לא היו רעידות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תודה רבה על המענה 

במקרה הזה אני יודע שהחלקים חדשים כי אני קניתי אותם דרך חבר שעובד במחסן חלפים,

אז אני יודע שהם חדשים,

אבל בכל מקרה העשה כעצתכם ואני ילך למוסך שבוע הבא

אפילו שזה משגע אותי להשבית לעוד יומים את הרכב.

ולגבי זה שכתבתם שיכול להיות שהדיסק התעקם מה אז צריך לקנות חדש...

ועוד סיסימפטום שיש לקלץ זה שברגע שיש נקודת חיכוך הרכב כאילו הולך להתכבות ואז נתפס ונוסע רגיל.

תודה רבה לכולם

פורסם

תוודא שהמק"ט של הקלאץ החדש מתאים בכלל לרכב.

יתכן גם שהוא לא מתאים, לקלאץ יש קפיצים שמיועדים למנוע ויברציות ושיכוך.

קפיצים חזקים או חלשים מידי יגרמו גם לנקודת חיכוך לא תקינה, ואת זה לא ניתן לבדוק בשום דרך מלבד התאמה של המק"ט לפי דגם הרכב.

במידה והכל מתאים אז יש בעיה בהרכבה כמו שאמרתי

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...