Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, אנחנו זוג צעיר ובקרוב עם תינוק,מחפשים המלצה על על רכב עד 26K שקל.

אנחנו כנראה נגיע איתו ל26K-27K קמ בשנה(רוב השימוש יהיה נסיעות לעבודה בנסיעה בינעירונית) אז החיסכון בדלק הוא כן משמעותי.

מצד שני צריכים שהרכב יתאים גם לנסיעה עם תינוק אז גודל התא מטען גם חשוב שיהיה אפשרות להכניס עגלה ותיקים.

הסתכלנו בעיקר על יונדאי i20,i30 אבל גם שמענו המלצות על סוזוקי sx4 ומיצובישי אטראז' אשמח לשמוע מה אתם חושבים ואם יש עוד המלצות חוץ מזה.

תודה

עריכה אחרונה על ידי Noamco
פורסם

הסוזוקי בגרסת 4 דלתות יתאים לכם, ואם טופל כראוי יהיה אמין מאד. העניין הוא שמומלץ רק דגם 2010 ומעלה (מנוע 120 כ"ס), שלפחות במחירון לוי יצחק טיפה מעל תקציבכם. כמוכן הוא אינו רכב חסכוני במיוחד, אם כי בשימוש בינעירוני זה יהיה פחות מורגש. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, sperial כתב:

הסוזוקי בגרסת 4 דלתות יתאים לכם, ואם טופל כראוי יהיה אמין מאד. העניין הוא שמומלץ רק דגם 2010 ומעלה (מנוע 120 כ"ס), שלפחות במחירון לוי יצחק טיפה מעל תקציבכם. כמוכן הוא אינו רכב חסכוני במיוחד, אם כי בשימוש בינעירוני זה יהיה פחות מורגש. 

ה SX-4 רכב מצויין כבר מ 2008 או 2009 בתצורת הסדאן עם 107 כ"ס, מ 2010 הרכב קיבל 119 כ"ס.

אם מדברים על תצורת הג'יפון הוא הגיע בשלב מעט מאוחר יותר.

ב 26,000,נסו למצוא רכב כזה כמה שיותר חדש - 2011 יכול להיכנס בתקציב- חפשו בסבלנות.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

לגרסת 5 הדלתות ("ג'יפון") תא מטען קטן, לעומת התא הגדול, עם פתח יחסית רחב (מהנוחים בקטגוריה) של הסדאן.

 

את גרסת 107 כ"ס אני מכיר מתקופת הליאנה, ההבדל בינו לבין גרסת ה-119 כ"ס שמיים וארץ

 

אני לא יודע מה מחירי השוק כרגע, אבל הבן שלי קיבל  מהביטוח לפני שבועיים, על ה-SX4 סדאן 2010 שהשבית, 29,000 ש"ח (מינוס השתתפות עצמית).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 22 דקות, Noamco כתב:

תודה לכולם!

לגבי הSX4 ראיתי שיש גרסה של GLA וGLX יש בניהם הבדל משמעותי?

תוספת של מערכת בטיחותית -מערכת בקרת יציבות ESP .

 

 

  • אהבתי 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 5 שעות, colauti 9 כתב:

תוספת של מערכת בטיחותית -מערכת בקרת יציבות ESP .

 

 

לא מדוייק

אם מדברים על המודל 119 כ"ס מ-2010 יש שם ESP בכל בדגמים
ההבדלים הם:
1. כניסה ללא מפתח
2. שליטה על הרדיו מההגה
3. פנסי ערפל
4. חישוקים קלים
5. פגושים איכותיים יותר
6. אין רדיו-דיסק בילד אין ב-GLA

אולי פיספסתי משהו אבל בגדול זה הכל

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...