Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

מחפשים לרכוש רכב חדש מהחברה.

עבור משפחה עם 2 ילדים קטנים (כסאות בטיחות)

מחפשים SUV עירוני כלשהו .

תקציב עד 350k

מעדיפים רכב פרימיום, אך לא שוללים גם רכב סטנדרטי כמו ספורטאג או טוסון .

 

 

חשבנו על אוודי Q3 ספורטבאק 

אבל קצת התבאסנו שהנסיעה בה מרגישה טיפה נמוך, וגם שהמקום בשורה השניה של הילדים לא מהגדולים בסגמנט.

 

מה דעתכם ? 

פורסם

עזוב אותך, רוצה רכב מיוחד - אלפא סטלביו ולוצה.

גם תהנה מהנסיעה וגם מרווח מספיק למשפחה.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

התקציב מאפשר לרכוש רכב מסגמנט גבוה יותר, למשל ג'נסיס GV70 שמעניק לטעמי תמורה מעולה למחיר אבל המידות החיצוניות שלו לא אידיאליות לשימוש עירוני.

גם לקסוס NX החדש עונה לדרישות ובזכות מערכת הנעה היברידית יהיה חסכוני בדלק ובזיהום.

בעיקרון הדרישות שהצגת מאוד כלליות, כמעט כל רכב פנאי במחיר של 170,000 ש"ח ומעלה יעמוד בהן.

אם מעדיפים הוצאה נמוכה יותר אז מאזדה CX-5 יכול להיות אפשרות מעולה עם תא נוסעים איכותי ונעים, מרווח מספק במושב האחורי ותנוחת ישיבה גבוהה.

 

פורסם

רציתי את את הלקסוס nx450 החדש, אבל זמן מסירה כמעט שנה קדימה .

 

יש דרך כלשהי לזרז את זה? 

×
×
  • תוכן חדש...