Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בוקר טוב,

הרכב הבוקר נסע קצת ופתאום נעצר ונדלקו הנורות שמן ותקלת מנוע הרכב נעמד ולא נותן לסוע, חיברתי סורק וקיבלתי קוד תקלה P0841 (00).

שמן גיר לא חסר (צבע טיפה כהה) אך לא הוחלף לפי הוראות היצרן מאזדה שלא להחליף.

 

יש לציין שהוחלף מצבר לפני שבוע ומאז גם הטורים לא כל כך יציבים.

 

אשמח אם מישהו יכול לתת רקע על הנושא לפני שאני ניגש למוסך.

 

מאזדה 6 - 2009

עריכה אחרונה על ידי Avishay88

סיאט איביזה 98 1600 סמ"ק גיר ידני

פורסם

קוד התקלה מצביע על חיישן לחץ שמן בגיר. קצת מוזר שהגיר לא עובר למצב חירום ומאפשר תנועה בסיסית, מקווה בשבילך שבאמת הבעייה בחיישן ולא משהו מכאני בגיר..

יום טוב גם לך

פורסם

תודה על המענה, מקווה שזה רק חיישן תקול ולא הגיר עצמו כי לא היו סימנים מקדימים של העברת הילוכים לא תקינה.

מה כן מאז שהחלפתי מצבר לפני שבוע הרכב בבלימה מאבד טורים לכיוון 400 סל"ד.

סיאט איביזה 98 1600 סמ"ק גיר ידני

פורסם
לפני 8 דקות, Avishay88 כתב:

מה כן מאז שהחלפתי מצבר לפני שבוע הרכב בבלימה מאבד טורים לכיוון 400 סל"ד

ניקוי יסודי של בית המצערת בסבירות גבוהה יפתור את הבעיה הזו

יום טוב גם לך

פורסם
בתאריך 24.2.2022 בשעה 10:37, Igalz כתב:

ניקוי יסודי של בית המצערת בסבירות גבוהה יפתור את הבעיה הזו

עדכון, ראשית תודה.

מאז התקלה בגיר עברו יותר מ24 שעות ולא הופיעה שוב בוצע גם איפוס עם סורק.

לגבי הסל"ד שלא יציב ביצעתי ניקוי למצערת ופטר את הבעיה.

 

  • אהבתי 1

סיאט איביזה 98 1600 סמ"ק גיר ידני

×
×
  • תוכן חדש...