Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי הפסקה של מס' חודשים חוזר הדגם ההברידי של היונדאי קונה להיצע של כלמוביל.

הפעם היא מגיעה בגירסה מאוזברת הכוללת ניטור בשטח מת ובקרת שיוט אדפטיבית שלא היו בדגם הקודם.

 

המחיר: 149900 ש"ח

 

סביר להניח שבקרוב תצטרף להיצע גם גירסת מאובזרת פחות וזולה יותר.

פורסם

אז היא יקרה יותר מהיאריס קרוס... מחיר קרוב לקיה נירו.  אני יותר רגוע שקניתי את היאריס ולא חיכיתי לקונה :-)

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
בתאריך 17.2.2022 בשעה 11:52, PriceDevil כתב:

אחרי הפסקה של מס' חודשים חוזר הדגם ההברידי של היונדאי קונה להיצע של כלמוביל.

הפעם היא מגיעה בגירסה מאוזברת הכוללת ניטור בשטח מת ובקרת שיוט אדפטיבית שלא היו בדגם הקודם.

 

המחיר: 149900 ש"ח

 

סביר להניח שבקרוב תצטרף להיצע גם גירסת מאובזרת פחות וזולה יותר.

 

יש פרטים לגבי מידות צמיגים?

פורסם
לפני שעתיים, motior כתב:

אז היא יקרה יותר מהיאריס קרוס... מחיר קרוב לקיה נירו.  אני יותר רגוע שקניתי את היאריס ולא חיכיתי לקונה :-)

לא שהיאריס קרוס איזה מציאה גדולה .

פורסם

גם באיוניק וגם בנירו הגרסה החשמלית היתה יותר יקרה מההיברידית.

ובקונה זה ההיפך, מעניין איך יצא.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הקונה החשמלית המיובאת היא עם סוללה קטנה והביקוש באירופה היא רק לסוללה הגדולה יותר.

כך התקבל מחיר "אטרקטיבי".

אם היו מיבאים עם הסוללה הגדולה במחיר זול מהנירו, הייתי קונה (משחק מילים).

Kia Niro 2017

פורסם

יבואן קיה\ יונדאי עשה מהלך בשנה האחרונה והעלה את מחירי ההיברדיות שלו לרמה של 150K ולא בדיוק משנה לאיזו קטגוריה משתייך הרכב.

את הנירו הוא דחף למעלה למחיר של קרוב ל 160K וזה לפני מתיחת הפנים אשר תדלג את הרכב עוד קדימה...

הגיילי 460 וה MG החשמליות נראות לפתע כאופציות לגיטימיות לחלוטין ומעבר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 17 שעות, dkn1 כתב:

לא שהיאריס קרוס איזה מציאה גדולה .

בלי קשר לגודל המציאה של שני הדגמים, אי אפשר להכחיש שהם מתחרים ישירים זה בזה

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ההשקה הייתה היום, מ-147,900 ש"ח, דרך 149,900 ש"ח ועד רמת גימור בכירה ב-153,900 ש"ח. בתכלס הוא תומחר ראש בראש מול טויוטה CHR והוא מאובזר ממנו. אבל הטויוטה יותר נוח ושקט. יקר.

פורסם

כנראה הם בונים על ציי רכב וללקוחות ה"שבויים" שלהם,
מי שרוצה יונדאי היברדית "ג'יפון" זה מה יש...
גם המחיר של הנירו שצמח למעלה (מעניין שהמחיר לעלות ליסינג נשאר) גורם למדינה להנות משווי מס שמשמין והולך...
כך גם בקונה.

פורסם

איכשהו באורח פלא כמעט כל ההיברידיות קיבלו מחיר בסיס של 150 אלף שקלים - קונה, chr, קורולה, אלנטרה, נירו..

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...