Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איתוראן היא לא חברת שמירה, היא סה"כ מדווחת על מיקום הרכב.

לכותב מעלי - ישנם עברות שמוגדרות מכת מדינה ואז גם הטיפול בהן אחרת. לא חייבים לצעוק "מדינת משטרה" על כל תיקון שמנסים לעשות.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 11.1.2022 בשעה 21:28, יוסי32 כתב:

זה די הזוי שהם לא מהווים שום עיכוב מגניבה - אז על מה הם גובים תשלום?

 

תן לי לנחש שהתקנת איתוראן כי זו היתה דרישה של חברת הביטוח.

אף אחד לא מתקין איתוראן מיוזמתו אם הביטוח לא מחייב, כי את אף אחד לא באמת מעניין למנוע את גניבת הרכב אלא רק להבטיח את הפיצוי מהביטוח.

למה חברות הביטוח דורשות כשיודעים שזה לא מונע גניבה? אולי כי זה מאט טיפה את הגנבים, אבל אתן לאנשי הקונספירציות לענות.

פורסם (נערך)

תראה מה קורה עם גנב שפנפן מבסיס צבאי. טעות בזיהוי הגנב ויש לך קרב עקוב מדם. 

עכשיו תבין למה חברת שמירה לא יכולה לקחת סיכון. זה לא שווה את המחיר. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 10 שעות, save כתב:

כל מקרה חברת שמירה במדינה דמוקרטית לא יכולה סתם לפוצץ מישהו במכות כי היא חושדת בו שגנב רכב. 

לזה יש משטרה וגם אז יש מגבלות בחוק . 

נראה לי שאתה מחפש משטר דיקטטורי . שם בהחלט תולים על גניבה. 

סבבה !

משאל עם זה דמוקרטי ? 

כפי הידוע לי כן 

אז תוסיף לתוכנית שלי משאל עם קצרצר האם לפוצץ גנבים או לא 

הסתובבתי היום וסיפרתי לחבר'ה על  הרעיון כולם פה אחד ענו לי שאין להם ספק שאם יהיה מערך התנדבותי כזה

שמתריע לך על גניבה שמתרחשת בסביבתם הם ייצאו לקריאה (כמובן עם אמצעי מיגון מתאימים)

×
×
  • תוכן חדש...