Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה בטוח לגבי המחיר? 

לפני שנה ידידה קנתה כזו ב-80k ישירות מהיבואן. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

כשבדקתי לפני תקופה קצרה, המחיר ביד שניה 0 ק"מ היה נמוך משמעותית מהמחיר שצויין.

 

 

עריכה אחרונה על ידי TDI
פורסם

לדעתי זה כבר יותר מידי.

הייתי בודק אופציות ב 0 ק״מ.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה נכון שבתקופה האחרונה, יש חוסר, מלאי מצומצם, אספקה מאוחרת של רכבים, אבל  די...

יש גבול על כמה אפשר לנצל את המצב הקיים. 

עכשיו הדולר נמצא בשפל של עשרות שנים. 

מחיר הספארק אצל היבואן,  טיפס לרעה, וכעת הוא "החל מ"-לא פחות מ-91000 שקל! על הגרסה ההתחלתית!

מחיר המאובזר, הוא 95000 שקל.  כן, חברים שמעתם נכון. 95000.  על רכב מיני. שברולט . טובה ואמינה, ככל שתהיה. ולא אכנס לסוגייה הזו כרגע.

הדגם האמצעי , LT+, נמכר בזירות ה-0 ק"ם, סביב ה-77000 על הכביש. שזה מחיר עדיין גבוה מאוד, אבל מתקרב למציאות ה"חוסר" שאנו חווים אותה כרגע.

יש לנו "מזל גדול" שהדולר לא מתקרב ל-4 שקלים. כי אז מי שהיה צריך, וחייב, ומוכרח, לקנות אך ורק שברולט ספארק, היה נפרד מ-120000 שקל? כנראה. 

לסיכום. הם היבואנים של הרכב וזכותם למכור אותו באיזה מחיר שבא להם. גם אם זה מופרז, הזוי, ותלוש מן המציאות.

בקיצר עצה אישית לפותח\ת  הנושא: לעבור לרכב אחר, או, אם אי אפשר אחרת ומוכרחים ספארק, בתקופה הנוכחית, רק ב-0 ק"ם. בלבד.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם

רק אוסיף ואתקן את הודעתח הקודמת. 

ידידה רכשה פרמייר באפריל האחרון במחיר של 80200!

מעניין לדעת מה הסיבה לעליית המחיר הלא הגיונית הזו. 

יבואנים רבים ביצעו עליית מחירים שקטה של סביב 2000 שקלים (ברכבים יקרים בהרבה, כמו 3008 למשל). 

אני לא הייתי קונה רכב כזה במחיר הזה. 

זה כבר קרוב מידי לרכבי סופרמיני טובים בהרבה. גם אם מצריך רכישת רכב מ-0 ק"מ. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

גם לדעתי המחיר התייקר באופן מוגזם. היבואנית כנראה מנצלת את הביקוש הגבוה וגם את העובדה שהספארק נותרה המיני המודרנית היחידה בהיצע עם תיבת הילוכים אוטומטית ולא רובוטית.

אם כבר מגיעים לאיזור המחיר הזה לדעתי שווה לבדוק את סוזוקי איגניס. היא גם מאובזרת לא רע.

אם מעדיפים להתקרב למחירים של פיקנטו ויונדאי I10 אפשר לבדוק את מיצובישי ספייסטאר. אמנם וותיקה ומיושנת אבל אמינה מאוד וזולה לאחזקה, מאובזרת לא רע ועדיין זולה. היא מרווחת יותר מרכבי המיני וגם נוחה יותר, החסרונות העיקריים הם התחושה המיושנת וגם התנהגות הכביש שלא עושה חשק.

  • אהבתי 1
פורסם

הבעיה שהספייס משווקת כעת עם 71 כ״ס לעומת 80.

היונדאי אגב לדעתי עדיפה מבחינת הנוחות ולא פחות מרווחת ממנה מאחור.

אבל הגיר..

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 18 שעות, markb205 כתב:

אתה בטוח לגבי המחיר? 

לפני שנה ידידה קנתה כזו ב-80k ישירות מהיבואן. 

זה המחיר.

הייתי שבוע שעבר בסוכנות, רמת הגימור הנמוכה בסביבות 90 אלף ש"ח על הכביש והמאובזרת ב-94 אלף ש"ח.

במחיר כזה לא חושב שהייתי קונה אותה, מוגזם לגמרי למכונית מיני. גם אין מלאי (אספקה במרץ נכון לשישי שעבר).

לפני כשעה, Mike808 כתב:

אם כבר מגיעים לאיזור המחיר הזה לדעתי שווה לבדוק את סוזוקי איגניס. היא גם מאובזרת לא רע.

לא בטוח.

בספארק מולטימדיה מקורית (באיגניס בהתקנה מקומית), בלימה אוטונומית במהירות גבוהה יותר (80 קמ"ש לעומת 50 קמ"ש באיגניס), חלון בגג שאני חושב שאין באיגניס, מנוע חזק יותר ואם אני זוכר גם זמני תאוצה עדיפים.

גם 10 כריות אוויר לעומת 6 באיגניס.

 

היתרון היחיד שאני חושב שיש לאיגניס זה הגובה ובקרת האקלים.

לפני 6 שעות, markb205 כתב:

ידידה רכשה פרמייר באפריל האחרון במחיר של 80200!

גם דוד שלי רכש את הדגם המאובזר לפני כמה חודשים (לפני כחצי שנה) ב-81 אלף ש"ח על הכביש. כשסיפרתי לו על המחירים הוא היה בשוק.

לא הייתי מודע למה שקורה בקטגוריה הזו, יש לי תחושה שזה שילוב של מחסור + המעבר של יונדאי וקיה לרובוטי חד מצמדי.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

איגניס תהיה חסכונית יותר, ויש לה תאורת לד שאין בספארק. היא גם קצת יותר גדולה ויש לא תא מטען גדול יותר. תנוחת הישיבה המוגבהת קוסמת ללא מעט אנשים.

פורסם

הןא מרווחת יותר מאחור ומושבים לדעת כמה רמות נוחים יותר עם תמיכת צד עדיפה.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 12 שעות, dorsht כתב:

זה המחיר.

הייתי שבוע שעבר בסוכנות, רמת הגימור הנמוכה בסביבות 90 אלף ש"ח על הכביש והמאובזרת ב-94 אלף ש"ח.

במחיר כזה לא חושב שהייתי קונה אותה, מוגזם לגמרי למכונית מיני. גם אין מלאי (אספקה במרץ נכון לשישי שעבר).

נשמע כמו חזירות של היבואן. הלוואי ש-GM ויצרנים אחרים יאפשרו להזמין מכוניות ישירות מהיצרן, כמו טסלה.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

הזדמן לי לנהוג על ה i10 החדשה - מושב הנהג סוף סוף הפך לנסבל והרכב בכלליות מרגיש מרווח, בעיקר מאחור. המזגן, אע"פי שזו לבטח לא העונה לבדוק את יעילותו מקפיא בקטע מפגר. ה caveat הוא כמובן הגיר החד מצמדי שעצל באופן מוגזם, גרוע משמעותית בתגובתיות שלו בהשוואה לרובוטי החד-מצמדי המבחיל שהיה לי בגרנדה פונטו זמ"לל (זכרונה ממש לא לברכה).

לאחר הטרנזישן האומלל של הקונצרן הקוריאני לגיר הנ"ל, נראה שהשברולט היא הבחירה הנכונה ביותר בקטגוריה למי שמחפש אחת מהניילונים כיום.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
בתאריך 24.12.2021 בשעה 00:26, markb205 כתב:

אתה בטוח לגבי המחיר? 

לפני שנה ידידה קנתה כזו ב-80k ישירות מהיבואן. 

המחירים עלו מאז 

בתאריך 24.12.2021 בשעה 01:28, TDI כתב:

כשבדקתי לפני תקופה קצרה, המחיר ביד שניה 0 ק"מ היה נמוך משמעותית מהמחיר שצויין.

 

 

המחירים עלו מאוד 

בתאריך 25.12.2021 בשעה 00:38, Mike808 כתב:

איגניס תהיה חסכונית יותר, ויש לה תאורת לד שאין בספארק. היא גם קצת יותר גדולה ויש לא תא מטען גדול יותר. תנוחת הישיבה המוגבהת קוסמת ללא מעט אנשים.

 

בתאריך 25.12.2021 בשעה 07:21, yulianx כתב:

הןא מרווחת יותר מאחור ומושבים לדעת כמה רמות נוחים יותר עם תמיכת צד עדיפה.

 

השאלה האם היא טובה ואמינה..

שברולט ספארק 22 

 

פורסם

עזרתי לאדם מבוגר לפני חצי שנה לרכוש ספארק פרמייר חדשה מהיבואן והמחיר על הכביש היה 85 אלף. באתר היבואן כיום באמת מצוין המחיר המעודכן שקפץ משמעותית.

ככה זה כשאין מלאי (אספקה במרץ), יש ביקוש ואין אף מתחרה עם גיר אוטומטי שאינו רובוטי. הקפצת מחיר משמעותית מאוד...

 

 

 


×
×
  • תוכן חדש...