Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי רנו גרנד סניק 2010 (מנוע 2000) 

 

לאחרונה מתקשה מאוד מאוד להתניע בבקרים יש סטרטר אבל לא מניע רק לאחר ניסיונות רבים (אפילו צריך לפעמים ללכת לחצי שעה ולחזור ורק אז מניע)

מופיע תקלה של "ארור באיינג'קשין סיסטם"

הייתי במוסך לאחר בדיקת מחשב התגלה תקלה בטיימינג 

המוסך טען שהוא לא בטוח אם זה מה שגורם לתקלה ולא בטוח אם כדאי להיכנס להחלפה של טיימינג שתעלה הרבה ביחס לשווי הרכב (ברכב זה שרשרת ולא רצועה)

 

יש לציין שהרכב עשה טיפול של פלאגים לפני כשנה כך שזה כנראה לא הבעיה 

חוץ מזה הרכב נוסע דיי טוב 

 

יש למישהו רעיון מה יכול להיות הבעייה ולאיזה מוסך באזור המרכז כדאי לגשת 

והאם צריך להתייחס לתקלה על הטיימינג שמופיע במחשב 

 

תודה רבה לכולם 

 

פורסם (נערך)

לך למוסך מתמחה שמכיר את הרכב. ספק אם יש קשר ישיר לטיימינג.

 

לפני הכל, וודא שהמצבר תקין, אם יש קודנית רצוי להעיף אותה.

 

לפי התיאור שלך זה יכול להיות חיישן גל ארכובה. אבל כמובן זה ניחוש, קודם כל צריך אבחון מסודר במוסך מתמחה.  

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר
  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

פורסם

היו לא מעט שרשורים בנושא לאורך השנים. הנה אחד יחסית מקיף לדוגמא:

המסקנה: כנראה שאתה צריך ללמוד לחיות עם זה

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

בצרפתייה אחרת בעבר התברר שהיה חסר דלק, שפכתי ג'ריקן ולחצתי ממושכות על הדוושה עד שהניע.

אם המיכל מלא - אז לא רלוונטי.

משתדל לעזור

פורסם

תודה רבה לכולם

 

המצבר מצויין אין בעיה בקודנית (אם לא הרכב לא היה מזהה את המפתח) 

וגם יש מלא דלק ברכב

 

הבעיה שמשום מה מאוד קשה למצוא מוסך טוב שמבין ברכב הזה 

למוסך שהלכתי היום(מוסך גבע דרך אגב באמת נתן שרות נהדר) הלכתי בעקבות המלצות רבות בפורום זה אבל עדיין היה נשמע שהוא לא מספיק מכיר את הרכב

 

אם יש למישהו התנסאות עם מוסך שפתר בעיה כזאת אשמח להמלצה

 

[עוד דבר קטן ראיתי בשרשורים שנשלחו כאן שעוזר לנסות להתניע על P ועל N בסרוגין מה שמוזר שאצלי ברכב שאני מנסה להתניע על N אין תגובה כלל אני חושב שאפילו מופיע על הצג להעביר לP]

 

שוב תודה לכולם  

פורסם

היה לי גם רכב כזה עם בעייה דומה, שהסתבר שנפתרה  בניקוי המצערת, מי שניקה לי אותה כמו שצריך וגם די מכיר את הרכב זה מוסך קטן בחדרה שנקראים א.א דיאגנוסטיקה.

פורסם (נערך)
לפני 19 שעות, פוזי כתב:

מה שמוזר שאצלי ברכב שאני מנסה להתניע על N אין תגובה כלל אני חושב שאפילו מופיע על הצג להעביר לP]

מקריאה של ההודעה הזו שלך והשרשור השני, אני מתחיל לחשוד שחיישן ידית ההילוכים "מגמגם" ולא מדווח כראוי על מצב הידית. לדעתי, כדאי אולי לבדוק חשמלית שהחיישן מדווח כראוי על ההילוך.

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
פורסם

בהחלט יתכן שהמוסך צודק. 

התארכות שרשרת הטיימינג היא בעייה די נפוצה במספר רכבים, וגורמת למנוע לא לעבוד בסנכרון מלא או כפי שאתה מתאר אף לא להניע. 

הודעת השגיאה מחזקת את ההערכה הזאת. 

שווה להכנס למוסך נוסף כפי שהציעו למעלה לצורך חוות דעת שניה לפחות.... 

פורסם (נערך)

בעיה דומה שהיתה לי בפלואנס מנוע 2000 שנה 2011, נפתרה ע"י ניקוי מצערת.

ד"א הרכב עדיין אצלנו (בדיוק חגג 10 שנים) והבעיה לא חזרה

 

 

עריכה אחרונה על ידי windsurfer

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם
לפני 5 שעות, tamir3000 כתב:

בהחלט יתכן שהמוסך צודק. 

התארכות שרשרת הטיימינג היא בעייה די נפוצה במספר רכבים, וגורמת למנוע לא לעבוד בסנכרון מלא או כפי שאתה מתאר אף לא להניע. 

הודעת השגיאה מחזקת את ההערכה הזאת. 

שווה להכנס למוסך נוסף כפי שהציעו למעלה לצורך חוות דעת שניה לפחות.... 

בגבע לא בטוחים ולא ממהרים: "המוסך טען שהוא לא בטוח אם זה מה שגורם לתקלה ולא בטוח אם כדאי להיכנס להחלפה של טיימינג שתעלה הרבה ביחס לשווי הרכב".

פורסם
בתאריך 21.10.2021 בשעה 14:57, PASHUT כתב:

בצרפתייה אחרת בעבר התברר שהיה חסר דלק, שפכתי ג'ריקן ולחצתי ממושכות על הדוושה עד שהניע.

אם המיכל מלא - אז לא רלוונטי.

לא יאמן החוסר אמינות של הצרפתיות. בשביל להתניע המפונקות צריכות דלק!!🤣

 

לעצם העניין לחבר יש את מרכבת האלים קורולה רובוטית והוא למד על בשרו שהרכב מפסיק להתניע קצת אחרי שנורת הדלק נדלקת גם אם במילוי מתברר שנשארו עוד כמה ליטרים נכבדים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שבוע שעבר הייתי אצל אורן הוא החליף לי חיישן כל שהוא והרכב מתיע מצויין (קצת יותר ארוך מלפני אבל עדיין בסדר גמור)

תודה לכל העוזרים והממליצים 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...