Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי קרוסאובר היברידית חדשה


איילצבי
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אם אתה נוסע הרבה ואתה קונה את הרכב בכדי "לחסוך בדלק" אז תדע שהוא לא ממש "היברידי",

דגמי סוזוקי הם לא היברידים, אלא mild hybrid, תקרא על זה.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש נגדם היבואן תביעה ייצוגית על זה שהם קוראים לזה היברידי.

בחו"ל הדגם לא משווק "כהיברידי".

זה בסוף סטרטר-גנרטור בהספק של 3 כ"ס עם בטריה משלו, שמאפשר כיבוי מנוע בגלישה ונותן "תמיכה" כדי להפחית את ערך המזהמים כדי לעמוד בתקן אירו 6. (דרוש על מנת לשווק באירופה)

לא יודע אם הגיר שלהם זה הגיר שהיו בו בעיות לאורך השנים, או שזה דגם חדש.

 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההיברידי בסוזוקי זה לא ההיברידי של טויוטה,ההברידי של סוזוקי עוזר לרכב בתחילת נסיעה ובכך משפר קצת את צריכת הדלק,מדובר בחיסכון של בערך קילומטר אחד לליטר,כלומר אם קרוסאובר ללא היברידי היה עושה 1:15 אז עם היברידי יעשה בערך 1:16.

מדובר במערכת פשוטה מאוד והרבה פחות מורכבת מהמערכת בטויוטה.

הגיר הוא של טויוטה,מדובר בגיר אמין מאוד.

לדעתי להרבה אנשים יש ציפיות מההיברידי של סוזוקי ומתאכזבים לאחר קניה.

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב גם לשים לב שבמנוע 1.4 לפחות, ההספק ירד במעבר להיברידי לכאורה (ב-11 כ"ס למיטב זכרוני).

לכן לא ניתן לדעת האם השיפור הקליל בצריכת הדלק נובע רובו או כולו מהפחתת ההספק. 

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Kooper כתב:

יש נגדם היבואן תביעה ייצוגית על זה שהם קוראים לזה היברידי.

בחו"ל הדגם לא משווק "כהיברידי".

זה בסוף סטרטר-גנרטור בהספק של 3 כ"ס עם בטריה משלו, שמאפשר כיבוי מנוע בגלישה ונותן "תמיכה" כדי להפחית את ערך המזהמים כדי לעמוד בתקן אירו 6. (דרוש על מנת לשווק באירופה)

לא יודע אם הגיר שלהם זה הגיר שהיו בו בעיות לאורך השנים, או שזה דגם חדש.

 

 

הוא לא מכבה מנוע בגלישה וגם לא לקראת עצירה. רק בעצירה מלאה כמו מערכת Start&Stop רגילה.

הסיוע הקל מורגש בתאוצות אבל האנרגיה בסוללה נגמרת מהר ואיתה גם הסיוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...