Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עבודה כנהג משאית באנגליה


ariel000
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום,

 

כיום יש מחסור חמור באנגליה בכל הקשור, לנהגי משאיות, בכל התחומים.

אני כל הזמן חולם על האפשרות, לעבור לאירופה וחשבתי אולי לנצל את הברזל החם הזה.

 

אני יודע שדרכון אירופאי כבר לא מרשים, כי היה את הברקזיט ולכן גם נובע מחסור בנהגים.

אני יודע שרשיון C1 נחשב אבל צריך רשיון HGV באנגליה, הובלת מזון.

אני הבנתי שרצים לחלק 5K ויזות, בשביל נהגים.

 

רציתי לשאול אם יש פה מישהו משם, שיוכל לייעץ לי מה צריך לעשות, על מנת לבצע את הצעד הזה?.

יש משהו שאפשר לעשות מפה?.

 

שלחתי מייל לאתר ממשלתי אנגלי, נראה מי יענו לי.

 

 

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאל את עצמך למי יש כרגע הכי הרבה מוטיבציה להביא את הנהגים האלה... ואז בצע חיפוש בגוגל על lorry driver job in the uk ותתחיל לשלוח מיילים לחברות ההובלה. 

 

ציין שכל חייך חלמת לגור באנגליה (לא אירופה), שאתה יוצא צבא עם משמעת ברזל, ושנפשת פעמים רבות בקפריסין - כך שנהיגה בצד הנכון של הכביש אינה בעיה בשבילך. ואז תשאל אם יש להם עצות כיצד לזרז את הגעתך ואת הכשרתך כדי שתוכל להתחיל לעבוד אצלם. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, Derish כתב:

שאל את עצמך למי יש כרגע הכי הרבה מוטיבציה להביא את הנהגים האלה... ואז בצע חיפוש בגוגל על lorry driver job in the uk ותתחיל לשלוח מיילים לחברות ההובלה. 

 

ציין שכל חייך חלמת לגור באנגליה (לא אירופה), שאתה יוצא צבא עם משמעת ברזל, ושנפשת פעמים רבות בקפריסין - כך שנהיגה בצד הנכון של הכביש אינה בעיה בשבילך. ואז תשאל אם יש להם עצות כיצד לזרז את הגעתך ואת הכשרתך כדי שתוכל להתחיל לעבוד אצלם. 

 

חשבתי שקפריסין זה בשביל הידע איך להתמודד עם פריחות בריטיות. 

#סליחה 

  • רעיון גרוע 1
  • מצחיק 11

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שקראתי הויזות שהקצו בחירום הן זמניות והן ממש מועטות. 5000 זה כלום.

 

הייתי מוודא שמעבר הוא לא לתקופה קצרה ויש דרך להפוך את זה לקבוע קודם.

כמו כן - לא הייתי פונה לחברות רנדומליות עם סיפור אישי - אלא לחברות גדולות שיכולות להשלים כראוי והתעסקות עם יבוא עובדים היא רגילה אצלם.

 

דבר אחרון שאתה רוצה זה תהליך הגירה ארוך אחרי שהעברת את עצמך למדינה חדשה.

 

ברוב המדינות שנתקלתי - ויזות כאלו מוגשות על ידי המעסיקים ולכן לפנות למדינה לא ממש יעזור.

חפש מעסיקים וחפש משרות שמציינות בפירוש שהם דואגים לאישורי עבודה.

 

קח בחשבון ששנים ראשונות למעבר עד שמתאקלמים - במיוחד אם זה לא רילוקיישן ״מפנק״ - יהיו קשות כלכלית.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא הייטק ולא ארה"ב, ליביו. גם חברות קטנות ופרטיות שם (לא כולן) עשויות להכיר את פרוצדורות ההגירה, והשכר המוצע כיום לנהגי משאיות גורם למהנדסים לחשוב על הסבת מקצוע. כך שלא הייתי מפלה - אפשר לפנות לכולם ואז כבר להחליט מי רציני יותר או פחות בהתאם לתשובות שתתקבלנה. מה שכן חשוב לשים לב אליו זה שפונים ישירות לחברת ההובלה ולא לחברת השמה שמגייסת לתפקיד, כי מאלו לא תבוא הרבה תועלת.

 

לגבי הוויזות - ממה שאני קורא הבוקר, סביר להניח שה-5k הראשונות האלה תלכנה לנהגי מיכליות, שזה כרגע התחום בו המשבר הכי חריף (ברמה שהצבא נקרא לנהוג - יש מספיק דלק אבל אין מי שיפיץ אותו לתחנות). כך שלא הייתי בונה על הגל הזה, אבל כן שווה להתחיל את התהליך ולראות מה יביא העתיד. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברות קטנות בד"כ יעשו אאוטסורסינג לחברה שמתמחה בזה. לחברות גדולות בד"כ תהיה מחלקה שתטפל בזה.

מניסיוני (הלא רב) חברה מתמחה עדיפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Derish כתב:

זה לא הייטק ולא ארה"ב, ליביו

לא שמתח לב … 😱

 

ובנימה רצינית - מה שכתבתי לא קשור להייטק בכלל אלא להגירה. ואתה משאר (לא נכון) שאין לי חברים שעברו לאנגליה או שהיגרו ללא קשר להייטק

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להערכתי תהיה אולי בעיה עם הרשיון

מהגר לאנגליה יכול לנהוג על רשיון ישראלי עד שנה בלבד ואז צריך להוציא רשיון בריטי מ 0 (תיאוריה וטסט)

נהגים מהאיחוד לדעתי יכולים להמיר רשיון לאנגלי (לפחות עד הברקזיט, לא יודע אם זה נשאר) ולכן להם יהיה יותר קל

אבל אולי זה מספיק כדי להתחיל שם ולהוציא את הרשיון בזמן העבודה, מצד שני המחסור הגדול הוא על משאיות C אני חושב (אולי אני טועה) וזה כבר אי אפשר להוציא תוך שנה אחת (וגם לא הרשיון שיש לך) ולכן אולי מעסיקים יוותרו.

בכל מקרה אם תצליח זה מעולה, אנגליה זה להיט גדול לטעמי.

 

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Liviur כתב:

מה שכתבתי לא קשור להייטק בכלל אלא להגירה. ואתה משאר (לא נכון) שאין לי חברים שעברו לאנגליה או שהיגרו ללא קשר להייטק

 

הדבר היחידי שאני משער הוא שאין לך הרבה חברים נהגי משאיות, טכנאי מיכון תעשייתי, ושאר לואו-טק. אני מדבר מנסיון אישי של הגירה לאנגליה, ומהיכרות עם התחום אצל כמה מהקבלנים שלנו - חברות עם עשרים עובדים שיושבים בגלריה של סדנה ביורקשייר, ועדיין מייבאות מדי שנתיים 3-4 טכנאים טריים ממזרח אירופה (כולל מחוץ לאיחוד). כפי שנכתב לעיל, יש חברות צד ג' שמספקות את שירותי האדמין לנושא הנ"ל ולא צריך להיות תאגיד כדי להיעזר בהן.

 

תהליך ההגירה מישראל לאנגליה פשוט יותר מזה של רוב מדינות אירופה, ועם הרבה פחות מקום לפספוסים. לכן אם יש פול מכיוון המעסיק אז אפשר להיות אופטימי, ולחכות שהם יכתבו שהם פתוחים למועמדים מחו"ל זה מתכון בטוח לפספס את הרכבת, כי בשלב הזה כבר יהיו מלא מועמדים אחרים ו'קלים' יותר שיפנו אליהם. החוכמה היא לבוא לשם לפני שהם מגבשים החלטה ותהליך, להראות יוזמה ומוטיבציה, ולעבוד ביחד איתם על הביצוע ברגע שיש נכונות משני הצדדים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Derish כתב:

הדבר היחידי שאני משער הוא שאין לך הרבה חברים נהגי משאיות, טכנאי מיכון תעשייתי, ושאר לואו-טק.

אתה משאר ואתה טועה.

יש לי שני חברים קרובים (יש גם רחוקים , אבל אלו ספציפית חברה שאני מדבר איתם על הכל - בערך כל כמה ימים) שהם נהגי משאיות קטנות עד בינוניות (תחשוב DHL וUPS - משאיות חלוקה - גם יומיות וגם בין מרכזים לוגיסטים) ויש לי עוד חבר שהיה במשך כמה שנים טובות נהג משאיות כבדות (שבועות בדרכים).

מה שכן - בשני המקרים מדובר בארה״ב ולא באנגליה. רוב החברים שלי באנגליה הגיעו עם אזרחות אירופאית (לפני הברקסיט) או דרך עבודה (ובמקרה הזה אכן לרוב הייטק) - ושם לגמרי מקבל את מה שאתה כותב.

יחד עם זאת לגבי רילוקיישן ותקיעה בתהליך - I've seen it happen too many times - גם באנגליה ובאירופה.

 

לגבי החברים - כנ״ל לגבי טכנאים ומכונאים.

בניגוד לאולי מה שמשתמע מהפורום - רוב החברים שלי בחיים האמיתיים הם דרך תחביבים משותפים (רכב הוא אחד העיקריים) ולא ממש קשורים להייטק.

עריכה אחרונה על ידי Liviur

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.9.2021 בשעה 09:47, Derish כתב:

השכר המוצע כיום לנהגי משאיות גורם למהנדסים לחשוב על הסבת מקצוע.

אולי אם זה מהנדס ריצוי הורים ממכללת תחת.

 

אחרת למה לרצות לעבוד בעבודה קשה ושוחקת במקצוע שרואים את הסוף שלו, ועם שכר שאולי משתווה לקצה התחתון של מה שבוגר מכללה ללא ניסיון יכול להרוויח?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאור ההיכרות העמוקה שלך עם דרגות השכר והניואנסים היומיומיים בשני מקצועות שלא עבדת בהם ובמדינה שלא גרת בה, קטונתי מלהסביר כיצד אתה טועה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@ariel000כמה שאלות לי אליך:

 

1. האם אתה רואה את עצמך עובד כנהג משאית שנים רבות?

 

2. האם בדקת מה ההכנסות הצפויות לך כנהג משאית באנגליה, מול עלויות המחיה שם (אתה לא יכול להשוות לישראל כי מבנה ההוצאות למשק בית שונה). מה תנאי העבודה והאם מה שאתה קורא על אורח החיים של נהגי משאיות בבריטניה, או בעלי הכנסות דומות שם, מתאים לך?

 

3. האם המעבר מתאים למשפחה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. לצערי הרב אין לי תואר ראשון במשהו נחשק, אין לי מקצוע הייטק ואין לי מקצוע רפואי, כך שאין לי שום יתרון על אחר אלא חיסרון.

 

2. אני טכנאי מחשבים כבר 20 שנה, זה לא מקצוע מבוקש.

 

3. אני מרגיש, כבר כמה שנים, שאין לי עתיד בישראל.

הייתי שמח לעבור לאירופה, אנגליה, דנמרק, פינלנד, כל הסקנדיביות, גרמניה  אוסטריה, ספרד.

 

4. יש לי אזרחות אירופאית, החיסרון זה האומץ לעשות דברים מ-0, להתחיל הכל מהתחלה, כנראה שיש בי משהו דפוק.

 

5. האנשים שאני מכיר, ביצעו רילוקיישן דרך מקום העבודה שלהם, לכן הם הגיעו שהקרקע והבטחת הכנסה כבר מוכנים להם

 

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקן את סעיף 4. הגירה היא תמיד צעד לא פשוט, בודאי כאשר אתה עושה אותו עצמאית וללא גיבוי.

 

לפי הנתון שהבאת אתה כבר בן 40 ויותר - האם אין משפחה שצריך לפרנס, מה שמכביד על המהלך?

 

ועניין אחרון - האח יש לך רשיון נהיגה למשאית?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...