Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת קירור - סוזוקי סוויפט 08


matanamos
שימו לב! השרשור הזה בן 919 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים , 

 

ברשותי סוזוקי סוויפט 1.5 2008 , לפני כ3 חודשים התחילה בעיית התחממות שניפתרה בהחלפת רדיאטור, תרמוסטט ופלאנג' מים ובעיית ההתחממות נפתרה.

 

לפני יומיים גיליתי נזילה קטנטנה מצינור מים (צורת ר' ) אז נסעתי וקניתי צינור מים באותם קטרים וחתכתי לפני האורך , החלפתי ונפתרה הנזילה אממה , שוב יש התחממות ולהלן הסיפטומים :

 

* צינור עליון חם ותחתון קר גם בהגעה לטמפ' עבודה. 

 

* 2 הצינורות שמתחברים לגוף חימום , קרים. 

 

* כשהוונטה נכנסת לעבודה , האוויר שהיא מוציאה קר ולא חם (אין תהליך פינוי חום) ולאחר כמה דק' מגיעה אף למהירות חירום כך שברור שיש בעיה. 

 

 

עכשיו לשאלתי, הרי כמעט כל המערכת קירור חדשה ואין שום סיבה בעולם שיתקלקל שוב התרמוסטט בכמה חודשים , האם יש דרך לנקז אוויר ברכב הזה ? כי הצינורות לא מתחממים שווה לאורך זמן. 

 

הרי לאחר החלפת הצינור הנוזל , מלאתי מים דרך הפפק רדיאטור,  השארתי פתוח והנעתי ת'רכב במקביל לחצתי על הצינורות הרדיאטור לשיחרור בועות אוויר ולאחר מכן סגרתי את הפקק ומלאתי חוסרים במיכל עיבוי. 

 

מה עושים חברים ? ממש אובד עצות בעיניין הזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתה לא עושה ניקוז נכון.

אני באיגניס דור ראשון. ניקזתי בתהליך דומה הסביר.

פותחים מחסה רדיאטור שהרכב קר. ממלאים מים. מניעים ומחכים שהרכב יתחמם.

בזמן הזה יכול לרדת מפלס המים. מוסיפים. עד ששתי הצינורות. חמים. ( תחתון+עליון)

ששני הצינורות חמים. סוגרים את מכסה הרדיאטור. המאוורר צריך לעבוד.  ולהרגיש שהוא מושך אוויר חם.

לבדוק את חום המנוע. אם תקין. לנסוע. מוסיפים מים למיכל העיבוי מים לפי הצורך.

יכול להיות שאחרי התקררות. יחסרו מים במיכל עיבוי. להוסיף ולעקוב.

 

בגלל שאנחנו בעונת מעבר. יכול להיות שתתצרך להוסיף .גם כמה ימים אחרי הניקוז.

להוסיף רק במיכל עיבוי. מקווה שזה יעזור.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, matanamos כתב:

אהלן חברים , 

 

 

 

שוב יש התחממות ולהלן הסיפטומים :

* צינור עליון חם ותחתון קר גם בהגעה לטמפ' עבודה. 

* 2 הצינורות שמתחברים לגוף חימום , קרים. 

יש אוויר במערכת קירור.

לפעמים פשוט צריך ללחוץ על הצינורות כשהרדיאטור נשאר פתוח.

תבדוק איך צריך להוציא את האוויר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 919 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...