Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות גרוע של שגריר - נציג שמחליף אותך ומחכה במקומך לגרר


איתי בי
שימו לב! השרשור הזה בן 976 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני מספר ימים אמא שלי עשתה תאונת דרכים. היא נסעה ברכב שלה, איבדה שליטה ופגעה ברכב חונה. הגעתי במהירות למקום התאונה. אמבולנס כבר טיפל בה והמשטרה בדיוק הגיעה. לאחר שווידאתי שהפגיעה באמא שלי לא חמורה מאד החלטנו שהאמבולנס ייקח אותה לבדיקות במיון ואני אשאר עם המשטרה והרכב כדי לטפל בגרירה של האוטו. האוטו נתקע בחלקו על המדרכה וחלקו על הכביש בצורה כזו שלא ניתן היה להזיז אותו והייתי חייב לחכות לגרר. בגלל שחלק מהרכב היה על הכביש ועלול היה לסכן רכבים שנוסעים בכביש השוטרת אמרה לי שאסור לה לקחת אחריות על הרכב ושאני צריך לחכות לגרר ולוודא שהרכב לא מסכן רכבים נוסעים.

לאמא שלי היה ביטוח מקיף כולל גרירה מביטוח ישיר ולכן התקשרתי אליהם כדי להזמין גרר. ביטוח ישיר העבירו אותי לשגריר חברת הגרירה שמצוינת בפוליסה. לאחר המתנה על הקו של כ 10 דקות ענה לי נציג החברה ואמר לי שעקב עומס ייקח הרבה זמן – עד 5 שעות עד שהגרר יגיע, זאת למרות שציינתי בפניו שהאוטו מפריע לתנועה ושמשטרה דורשת לפנות את הרכב במהירות. בנוסף הוא אמר שאני חייב למסור את המפתחות של הרכב לגרר ושבלי מפתחות הגרר לא יגרור את הרכב.

לאחר המתנה של כשעתיים התקשרתי שוב לביטוח ישיר כדי לזרז את הגעת הגרר, הנציגה של ביטוח ישיר אמרה לי שזה לא תלוי בה והעבירה אותי לנציג שגריר. שוב המתנתי כ 10 דקות עד שהנציג ענה לי ואמר שיש להם עומס ושאני צריך לחכות.

אחרי עוד כשעה של המתנה, פניתי לשגריר דרך האפליקציה שלהם (סוג של וואטאפ עם נציג שגריר) וגם בה נאמר לי שיש עומס ושאני צריך לחכות.

אחרי עוד כשעה, התקשרתי שוב לשגריר הפעם המתנתי כ 25 דקות עד שהנציגה ענתה לי, ואמרה לי להמתין, תוך כדי השיחה התקשר אלי הגרר ואמר שהוא בדרך. אחרי סה"כ 5 שעות ו 5 דקות מרגע שפתחתי את הקריאה לשגריר הגיע הגרר, וגרר את הרכב.

לאחר מכן, התברר לי שיש לשגריר שירות של שליחת נציג מטעמם תוך שעה שאמור להחליף אותי בשמירה על הרכב ולחכות במקומי לגרר. משום מה נציג שגריר לא הציע לי את השירות הזה. מעניין אותי לדעת האם מישהו זכה לקבל את השירות הזה של החלפה תוך שעה? כמו כן האם זה השירות הרגיל של שגריר (יותר מחמש שעות המתנה) או שסתם היה לי מזל רע?

עריכה אחרונה על ידי איתי בי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי, נאלצתי לגרור שני רכבים (שונים) שהיו בבעלותי בעבר. בשני המקרים חברת שגריר הייתה על הפרק, בשני המקרים נאמר לי שזמן ההגעה הוא עד חמש שעות ובשני המקרים חיכיתי קרוב לחמש שעות (אולי טיפה פחות או טיפה יותר). כמוך, לא ידעתי על השירות שציינת או שבזמנו הוא לא היה קיים (גרירה אחרונה לפני כ-5 שנים).

 

בשורות טובות.

8) ידני זה הכי אחי 8)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד תודה שזה 5 שעות...

הזמנו גרר ב 4 והוא הגיע ב4 לפנות בוקר.

למזלי הרכב לא היה שווה גרוש והשארנו את המפתח בסביבת מקום.

ככה שלא סבלנו 12 שעות, 

רק אחרי שעתיים עלה במוחי הרעיון להשאיר את הרכב.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטעות הראשונה שלך לפי דעתי היה להקשיב לשוטרת.
קח מהאוטו מה שחשוב ותשאיר אותו שם, מה, לאנשים בלי קרובי משפחה שיבואו להשגיח על האוטו אסור לעשות תאונה? יש אנשי מקצוע שזו העבודה שלהם, תשאיר שם ולך לאמא. 
רק דעתי

  • רעיון טוב! 2

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.8.2021 בשעה 18:45, חולגי כתב:

בררת (אמנם אחרי מעשה) אם הביטוח אכן כלל את השרות הזה?

( או שזה אקסטרה כסף וזה לא הוצע לכם עוד בהכנת הפוליסה)

בדקתי בפוליסה, היה לאמא שלי את השרות הנ"ל - יש לציין שיש לו כל מיני הגבלות כגון שחייב להיות תאונה, לא אחרי שבת או חג, לא בתנאי מזג אוויר קיצוני, חייב אישור משטרה ותלוי מקום (לא בשטחים או באזורים מרוחקים). התאונה קרתה בתל אביב, ביום חמישי רגיל, לא היה תנאי מזג אוויר קיצוני והמשטרה אישרה. כך שהיו אמורים להציע לי את השירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר, כשנתקעתי לפני כמה חודשים, הם התחייבו להגיע תוך שלוש שעות, ובאו אחרי שעה וחצי.

 

זה היה ביום של הבחירות האחרון, אז אולי זה קשור ליום ושעה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנת 2016 כשהלך לי הגיר בגולף, הגיע גרר שגריר תוך זמן קצר מאוד

עם הנהג האדיב ביותר שפגשתי (אני אפילו זוכר את שמו, בן ציון) שגם דאג לי לטרמפ הביתה,

זה היה ביום שישי בשעה 00:00 בצומת שפיה בצפון, שאין בה תנועה (מונית לא הסכימה להגיע בכלל).

מאז,

אני דואג שספק שירותי הדרך בפוליסת ביטוח שלי יהיה רק שגריר.

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, אם הייתי בעלים של חברה כמו שגריר גם אני לא הייתי מציע את השירות ללקוח אלה אם הוא לא דורש אותו ממני.

למה שאני עכשיו אעדכן את הלקוח שמגיע לו נציג שיגיע לאזור תוך שעה, אשלח כוח אדם למקום (בנוסף לגרר) ולפתוח עוד אופציה ללקוח לתלונות (כמה זמן וכאלה).

הייתי מסכים איתך שהכל עניין של שירות ללקוח (אם זה חלק ממה שהתחייבתם למרות שאני לא דרשתי מבחינתי הנציגה מחוייבת לעדכן אותי כי זו נקראת תודעת שירות וחווית לקוח) אבל ברגע שחברה כמו שגריר מתנהגת כמו מונופול ("כמו" כי שאני עושה ביטוח שואלים מה אני מעדיף שגריר או חברה שלא זוכר את שמה) אז אותה חברה תרצה לתת לך מינימום שירות שעולה לה כספית כי בסופו של דבר אתה "כבול" אליה.

 

אך שוב לדעתי התלונה שלך מול החברה נכונה ומוצדקת, אך יכל להבין את אותו נציגה שהקטינה ראש/נהלים שירדו לנציגים כמו לא ביקש? לא יקבל כי גם אם קיבלת את השירות הכי גרוע שקיים בסופו של דבר יש סיכוי בעתיד שתתקשר שוב לאותה חברה שיגררו לך את האוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עוד שאלה מעניינת והיא כמה כסף שווה הזמן שלך, בהניתן שהכתב שירות שלהם אומר שזה 5 שעות המתנה, וכנראה שהם מעסיקים מספר גוררים כדי שזה אכן יהיה כך, אז כמה עולה להזמין גרר שיגיע תוך שעה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, carbugger כתב:

יש עוד שאלה מעניינת והיא כמה כסף שווה הזמן שלך, בהניתן שהכתב שירות שלהם אומר שזה 5 שעות המתנה, וכנראה שהם מעסיקים מספר גוררים כדי שזה אכן יהיה כך, אז כמה עולה להזמין גרר שיגיע תוך שעה ?

הכל תלוי מה המרחק ומה העלות, וכמובן עושה חושבים אם משתלם לי או לא.

אבל ההחלטה להזמין גרר פרטי היא החלטה של הלקוח עצמו, מבחינת שגריר תזמין גרר פרטי, הם לא ישלחו גרר מטעמם, חיסכון שלהם ואת הכסף ששילמת עבור השירות הם קיבלו ויקבלו ממך גם בעתיד.

או שתחליט להוריד את הכיסוי של הגרר (לא יודע אם אפשרי ומה ההבדל בעלויות) ותחליט שתזמין רק גרר פרטי.

בסופו של דבר נותן לך נקודת מבט מצד החברה שמבחינתם הם סוג של מונופול וכסף הם יקבלו גם אם השירות גרוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 976 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...