Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השמן הזה טוב ? (MOTUL)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי 

היום עשיתי טיפול לרכב (קיה פורטה 2011)

בד"כ אני  קונה תמיד את השמן של קסטרול

זה:

https://www.autostore.co.il/product/שמן-castrol-magnatec-stop-start-5w30-a5-4l/

 

לא היה במלאי

 

אז הציעו לי שמן מוטול אמרו לי הוא גם טוב

האמת הוא עלה לי ממש זול

זה השמן

https://www.pacifiko.com/compras-en-linea/lubricante-sae-5w-30-de-mezcla-sintetica-para-vehiculos-japoneses-y-coreanos-bidon-de-4-litros-motul-2100-protect-eco-5w30&pid=M2FjZmMzNW

 

לא מצאתי שום מידע וביקורות לגבי טיב איכותו.

רוב הביקורות והמידע הם על סדרת 8100eco שאומרים שהשמן מצויין.

האמת אחרי הטיפול בנסיעה הבייתה הרכב הרגיש מצויין ושקט ביחס לקסטרול.

מישהו מכיר אולי את הסדרה 2100 ? 

לפי התקנים שרשומים הוא כן עומד בתקנים שהרכב מבקש API SN A5

בתודה מראש.

 

 

 

 

פורסם

מדובר בשמן חצי סינטטי. לכן הוא גם זול.

להבא אם רוכשים מוטול אז עדיף לרכוש מסדרת 8100 שזו סידרת השמנים הסינטטיים.

אבל אין מה להתרגש כרגע, כבר שמת את השמן, אין בו שום דבר פסול, אז סע ובהחלפה הבאה שים משהו יותר טוב.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 9 דקות, Igalz כתב:

מדובר בשמן חצי סינטטי. לכן הוא גם זול.

להבא אם רוכשים מוטול אז עדיף לרכוש מסדרת 8100 שזו סידרת השמנים הסינטטיים.

אבל אין מה להתרגש כרגע, כבר שמת את השמן, אין בו שום דבר פסול, אז סע ובהחלפה הבאה שים משהו יותר טוב.

הבנתי.תודה רבה על התשובה המהירה

אני בהחלט פעם הבאה אקנה את הסדרה 8100 הרגשתי שהנסיעה באמת שקטה

×
×
  • תוכן חדש...