Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נסגר עם מחירי סיאט איביזה בארץ?


davemustaine87
 שיתוף

פוסטים מומלצים

כבר חודש מחפש סיאט איביזה ה בת 2-3 ביד 2. 

 

להתפעתי רוב מוחלט של הרכבים נמכרים מעל המחירון, כאשר חלקם גם מגיע ל-7-8 אלף מעל המחירון. בהתחלה חשבתי זה סתם אנשים שחיים בסרט, אבל משיחות עם אותם אנשים הבנתי שהם כן מצליחים למכור את הרכבים פלוס מינוס בסכומים הללו. 

 

רק לסבר את האוזן בשקלים, המחירון של איביזה 2019 הוא 70-72 אלף כאשר חדשה מהיבואן עולה סביב ה-100(אחרי מיקוח מינמלי). במבצעי מכירות הסכום יכול להגיע גם ל-95 אלף. אין בעיית מלאי לדגם. 

 

אז אני לא מבין, באיזה סיטואציה מישהו יעדיף לשלם 80 אלף על רכב בן שנתיים כאשר ב-100 אלף אתה קונה חדש עם ניילונים, אחריות, ומימון. 

 

אנשים עד כדי כך לא יודעים לחשוב מעבר ל-"20 אלף שקל הפרש"?  או שאולי יש משהו שאני מפספס? 

 

 

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך כניראה שיש דרישה, לגבי תוספת 20-25 אלף, בכול זאת מדובר על סכום לא נמוך.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיקול היחיד היה פעם שמי שקונה מכונית בכסף "שחור" חושש לקנות ישירות מהיבואן. ולמה פעם, כי כשהחלו הסדרי המימון הנוחים לרכישת רכב השיקול הזה הפך ללא רלבנטי. אז מה נשאר, או שאין מלאי ולמכונית חדשה צריך להמתין חודשים, לא מעריך שכך זה בסיאט, או שמספרים לך סיפורים. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

20-25 אלף הפרש זה רק לאנשים שלא מבינים מה זה ירידת ערך. 

 

כשאתה בוחר לשלם 10 אלף מעל המחירון בטווח המחירים הזה,  אתה בעצם "שרפת" את כול ההפרש בירידת ערך עתידית שיהיה לך לעומת רכב חדש. ואם איך לך איך לגייס 20 אלף שקל לטובת רכב חדש, בדיוק בשביל זה יש הלוואת בלון. 

 

זה לא באמת חישוב מסובך או הקרבה גדולה. לכן לא מבין את זה. 

לפני 3 דקות, רועי5 כתב:

או שמספרים לך סיפורים. 

 

יכול להיות, אבל המודעות נעלמות, לכן לא מסתדר לי. 

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים, אני מוכן לשלם בערך 2-3 אלף מעל, וזה אם הרכב עם הנתונים מעולים.

 

 

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה  גרסה מדובר. שלחת אותי לאפליקציה של לוי יצחק, וטווח המחירים בין הגרסאות עצום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרסת סטייל, DSG, מנוע 1.0 

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בדיוק הסיבה למה ויתרתי על גולף,

מבקשים סביב ה5 ויותר מעל המחירון, לא יודע אם מוצדק או לא,

פשוט לא רואה את עצמי משלם סכום כזה מעל המחירון, אולי אני טועה, אך אני יודע שרכב משומש לא משתבח עם הזמן ולזה יש מחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם "הרכב לא משתבח עם השנים"
אבל אם מדובר ברכב בן שלוש שנים עם 20-30K ק"מ שמור ומטופל במוסך היבואן עם צבע מושלם וציפוי נאנו,
קרוב לוודאי שהוא במצב קרוב למצב חדש לחלוטין וירידת הערך פה משרתת בעיקר את הקונה,

אז המוכר ינסה לצמצם את זה עם בקשה של 4-5 מעל למחירון,

זו עדיין הנחה יפה מאוד מחדש לרכב שבמצב חדש ולכן זה קורה בשוק המכירה ביד שניה ואנשים משלמים,

בסופו של יום, 

אם אתה משקיע ברכב ושומר עליו, זה יחזיר חלק בחזרה.

לא סתם תוספת ציפוי נאנו וקילומטראז' נמוך שווים כסף במחירון.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מדבר על רכב יד ראשונה עם כלום קילומטרים ולא עם ציפוי נאנו,

 

אני מדבר על גולף יד שניה ואולי אפילו שלישית עם 80-100 אלף ק"מ משומש לכל דבר ועניין ומבקשים הרבה מעל המחירון,

אתה מדבר על אקזמפלר שיש הצדקה לבקש עליו מעל המחירון, אך רוב הגולף פשוט לא.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע, כל שוק המשומשות משובש, בעקבות הקורונה.

זה משפיע לכל רוחב השוק.

גם על האיביזה שנהנית מביקוש טוב עוד טרום הקורונה.

בפועל, אף אחד לא מכריח איש לרכוש רכב כזה או אחר. המחיר מתאים - משלמים, המחיר לא מתאים - לא משלמים.  

 

 

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק היום קראתי במוסף סוף השבוע של העיתון שהביאו איביזה עם מנוע 1.5 ליטר למכירה בארץ,

אז כנראה שיש מלאים ויש ביקוש.

ככלל, אני מסכים עם @discoTD5 - אם הרכב טוב ושווה תוספת, מתמקחים ומוסיפים טיפה,
אם לא - ממשיכים הלאה. יש המון רכבים בשוק.

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש רכב בסביב ה 65-70 אלף עם בקרת שיוט אדפטיבית, אס אין הרבה רכבים בשוק. יש איביזה,וזהו בערך.

 

עכשיו אפילו יש ביד 2 מישהו שמפרסם איביסה אקסלנס בת שנתיים עם 50 אלף קילומטר ב 75 אלף כאשר חדשה מהיבואן עלתה 90. וואלה, אם הוא יצליח שיחק אותה. אבל אני עדיף אחכה למבצעי מכירות. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בטח כל הצעירים שרכשו בהלוואת בלון ועכשיו צריכים למכור כי אין להם באמת כסף לשלם את היתרה. זו תופעה בלא מעט מדגמי VAG בישראל. מצד שני, אלו גם דגמים עם ביקוש לא רע לאלו שלא מחפשים רק את האמין היפני או קוריאני המסורתי אלו גם לא דגמים נפוצים בליסינג. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השוק רותח, עובדתית.

ובמידה ומוכר דורש מעל ומקבל אין סיבה שלא ידרוש.

הראפיד של אשתי בת 5 יד 1, עם 90k

נמכרה 6,000 שח מעל מחירון בפחוץ משבועיים.

 

האיביזה של אחיה, נמכרה מעל המחירון ואפילו מהר יותר.

 

ושלא תחשוב שמצאנו פרייארים, חיפשתי לה אוקטביה בת שנתיים שלוש, כולם רוצים מעל.

 

אצלי אישית המחירון הוא רק כדי לקבל אינדיקציה, אם תחפש איפה לא לצאת פרייאר תפספס מכוניות טובות.

 

אספר לך סיפור מעניין, שהייתי צעיר יותר החזקתי ספיריט שנת 2008, שמורה ברמת הבורג, צבע אדום כל הטיפולים בספר, כנף שלה לא עברה צבע חדשה לחלוטין עברה 120 אלף ק"מ אצל מישהי מבוגרת.

חבר טוב שלי חיפש אחת, ואני הייתי צריך כסף לרכישת דירה.

הצעתי לו לקנות אותה שרציתי הרבה מעל המחירון (גם קניתי אותה הרבה מעל) אמר שאני לא חבר התרגז ולא קנה, הרכב נמכר תוך פחות מ48 שעות פה בפורום. אפילו לא הגיע ליד 2.

 

אותו בחור קנה ספיריט 2007, עם 70 אלף קמ יותר ב6000 שח פחות.

אבל

השקיע בה טסט, צמיגים משולשים תושבות מנוע וטיפול גדול.

 

בשןרה התחתונה

שילם את אותו מחיר וקיבל רכב ישן יותר ושבור יותר.

 

העיקר שהוא הצליח לקנות ספיריט במחיר מחירון.

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...