Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.. אשמח לעזרת המבינים בעניין.. 

 

אני מעוניין  ברכב 7 מקומות מאחת מחברות הליסינג. תקציב, עד 60000.

הוצע לי: 

טויוטה ורסו, קטנה מאוד מאחןר וצפופה לטעמי 

 

מזדה 5 2015

 

סיטרואן פיקאסו 2017

 

הכי משתלם  מבחינת מחיר שהוצע, אופל זאפירה 2017 ב55. 

 

אשמח לדעתכם בנושא.. האם כדאי, האם אמינה, מה לגבי הטורבו במכונית? 

 

רוב תודות למסייעים

 

פורסם

כמה אנשים צריכים לנסוע ברכב ומה הגילאים שלהם?
טויוטה ורסו ל 6 נוסעים עם ילדים קטנים יותר פרקטית מאשר מאזדה 5, בזכות 3 מושבים מלאים ונפרדים בשורה השניה. אמינות גבוהה בשני הרכבים האלה.
פיקאסו לא רעה בכלל, מרווחת ונוחה. אמינות אולי פחות טובה משל יפניות, אבל לא משהו חריג.
זאפירה משמעותית פחות אמינה מכל היתר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מדובר  על שני מבוגרים, שני ילדים בסביבות גיל 10 ושני תינוקות עד גיל 3.... 

האם על פיקסאו אפשר לסמוך מבחינת גיר רובוטי? המוניטין שלו לפי מה שנאמר לי, לא גבוה..... 

 

והאם האופל לחלוטין לא כדאית? נותנים עליה אחריות שנה.... 

פורסם

הפיקסו 2017 היא עם גיר שאינו רובוטי, ויחידת הכח שלה נהנית מאמינות טובה בהחלט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מהאופל תרד מנוע בעייתי ותחזוקה יקרה,
מאזדה 5 לא נראה לי שיש עוד הרבה במגרשי הליסינג היא ישנה מידי וכנראה מה שהוצע זה הנבלות האחרונות שנשארו (או הושאר בטרייד).

לפחות בפיקאסו יש מבחר לא רע,

לדעתי תוכל למצוא גם גרנד סניק שהם גם רכבים סה"כ לא רעים בכלל.

פורסם

ראשית, תודה מקרב לב לכל המשיבים....

ביחס לכל מה שנכתב בתגובות...ההתלבטות כעת היא בין הרנו גרנד סניק 2016, טורבו דיזל לבין הסיטרואן פיקאסו 2017.   

מה יותר ממולץ לדעתכם? שתיהן לא הכי בקיאות באמינות שלהן אך זה מה שניתן מבחינת התקציב שלי לקבל כעת.   

 

מה המלצתכם?

פורסם

נוסעים הרבה ולרוב מחוץ לעיר + מצאתם גרנד סניק דיזל עם נתונים טובים ובמצב שמור - תלכו על רנו
נוסעים מעט והרבה בפקקים / בעיר - תחפשו סיטרואן פיקאסו בנזין.
ואל תפסלו טויוטה ורסו , אתם יכולים להסתדר בה לא רע בהרכב המשפחה שלכם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תתאמץ עוד קצת תקנה מיצובישי אאוטלאנדר יהיה לך ראש שקט.

מאזדה 5 אמינה אבל יהיה לך קשה למצוא משהו טוב כמו שכתבו. יש לי חבר שהייתה לו מאזדה 5 גפ"מ עשה איתה 250K בכייף בלי תקלות.

פורסם

בתקציב הזה הוא לא ימצא אוטלנדר נורמאלית,
כמו שנכתב כאן שוב הרנו חסכונית להפליא ומנוע מצויין אבל הגיר פחות אוהב תנועה עירונית צפופה (למרות שהוא ממש "סבבה").

×
×
  • תוכן חדש...