Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: פאביה דור רביעי - מקדימה עם כולן.


yoav911gt2
 שיתוף
עוקבים 19

פוסטים מומלצים

לדעתי עיצוב מעולה.

נראה 'סקודאי' לחלוטין.

לא כולם אוהבים כמובן, אך אין עיצוב שפונה לכולם.

לחובבי הז'אנר - תוצאה מעולה.

Today is a great day!

Just like every day...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

כמה מטריות צריך בפאביה אחת?

לאחר שנותרה מאחור בעדכונים הקודמים לסופרמיני של הקונצרן, הפאביה קופצת קדימה לפני כולן עם דור חדש לגמרי. הפאביה נוטשת את הפלטפורמה הותיקה לטובת ה-MQB-A0 שעליה מבוססות האיביזה הפולו וה-A1 ומאפשרת ל

דווקא לגמרי סבבה, גם הגדולה, יסלח לי השם. מי שמחפש עיצוב סולידי עם נגיעה טרנדית, ימצא במותג הזה את מבוקשו. מי שרוצה רובוטריקים יצטרך ללכת מזרחה.

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 5 שעות, Buki כתב:

 

 

מה לדעתך הסיכוי שדגם עם גג פנורמי יגיע לארץ? 

סיכוי לא רע.

אפילו עם מנוע 1.5 ומחיר של 125 אלף שקל לדגם "פרמיום סופר מגה אקסקיוטיב ספיישל אדישן"

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, SlowRide כתב:

קצת סטיה מהנושא של הפאביה אבל עדיין קשור למכוניות וחורף, למה לא מספקים יותר רכבים עם שטיחי פלסטיק קשיחים עם שוליים מוגבהים? זה הכי נח בעולם בחורף, אתה נכנס לאוטו עם בוץ וגי'פה בלי לדאוג לכלום. 

 

בשביל זה קיימות חברות כמו WEATHER-TECH :-)

https://www.weathertech.com/products/interior-protection/

 

חבר קנה ללקסוס שלו שטיחי ALL WEATHER מקוריים של לקסוס, שהם ממש העתק של WEATHER TECH, אז כנראה שיש גם בחלק מהחברות.. פשוט לא בארץ (השטיחים נקנו בארה"ב ונשלחו לארץ)

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, Buki כתב:

השאלה רק מה קורה כשאתה חוזר לאוטו, מקפל את המטריה ומניח אותה רטובה מתחת למושב...

 

מהתא שבדלת הרבה יותר קל לארגן ניקוז מים. 

התחיל אגב אצל רולס רויס הסיפור הזה של המטריה והדלת, אבל שם המטריה וגם הדלת עולם אחר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, Buki כתב:

בעצם אני יודע מדוע צריך, בשביל ליצור עוד מדרגה במבחר הגרסאות ולמכור את גרסת ה 80 כ"ס ביותר יקר, כי על הנייר 80 נראה הרבה יותר טוב מ 65. 

כי הכל יחסי בחיים.

כאשר אין לך נקודת ייחוס,יותר קשה לעשות UP-SALE.
תרגיל השיווק הזה עובד נהדר ברכבי VAG המון שנים.

המתוחכמים יקנו את הגרסה ה"מסורסת" מהמפעל,ויעשו STAGE1 בסיסי,שזה ORI של הגרסה הבאה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ב

לפני 4 דקות, ocsi4u כתב:

המתוחכמים יקנו את הגרסה ה"מסורסת" מהמפעל,ויעשו STAGE1 בסיסי

במנוע אטמוספרי אני לא חושב שההבדל הוא רק בתוכנה, יכול להיות גם הבדל בחומרה כמו למשל תזמון שסתומים משתמה שקיים בגרסה החזקה יותר אבל לא בחלשה. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, Buki כתב:

ב

במנוע אטמוספרי אני לא חושב שההבדל הוא רק בתוכנה, יכול להיות גם הבדל בחומרה כמו למשל תזמון שסתומים משתמה שקיים בגרסה החזקה יותר אבל לא בחלשה. 

לפי דעתי בין גרסה 65 ל-80 כ"ס,זה סירוס תוכנתי בלבד !!

יש ים בדוגמאות ברכבי VAG,שהחומרה זהה לחלוטין,לכן כל כך אהובים בעולם של סטייגים.

לכל מנוע יש מערכת הפעלה ידוע עם גבולות,ומשם הכל מתמטיקה,הרבה ידע וניסיון של אנשים מוכשרים !

הנה מדגים לך לפי הדור הקודם של פאביה:

FAB4.thumb.png.4b32c6541afc0406b2dfbb15ab1605c0.png

FAB3.thumb.png.b9dec7e174ebf6e1ecbf23c3b49fae9d.png

fab1.thumb.png.af70088d323ccbe787df5a74e5b44ee9.pngfab2.thumb.png.e38177269cf292a80da19621f6fd6ceb.png

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ייתכן שאין הבדל... אבל לך תדע. 

 

אגב התמונה הזאת קצת "הורידה" לי מהרכב. 

 

וכן בהחלט זה לא רק בפאביה ככה, אבל זה שהמושב האחורי לא מתקפל לרצפה שטוחה פוגע בשימושיות מאוד וזה לא צריך להיות ככה ברכב מודרני של יצרן ששם דגש על שימושיות ופרקטיות.

 

skoda_fabia.thumb.jpg.43309052f43754312160f44976f1dbd7.jpg

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

אם היו עושים את הרצפה באותו גובה זה היה מפחית מהנפח של תא המטען והנתון היה נראה פחות טוב בפרוספקט.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, מיץ פטל כתב:

פתחי המיזוג - פאול רציני!

לא שמתי לב לזה עד ההודעה שלך, אבל בדיעבד - כן, העיגולים האלה זה אחד המכוערים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 40 דקות, Buki כתב:

ייתכן שאין הבדל... אבל לך תדע. 

בארץ לא נדע,כי לפי דעתי בכלל לא יביאו מנוע אטמוספרי,צ'מפיון לא מעוניינת בשוק הסופר זול,לפי דעתי.

ימשיכו את המסורת,יביאו 1.0L TSI אחד ידני MG5 (אם בכלל,או את הדגם החזק יותר עם MG6) ואחד עם DSG7.

בתחום הזה אין ניחושים,יש נתונים טכניים ידועים,וכמו שכתבתי כבר,ברכבי VAG יש הרבה תרגילי שיווק !

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי 99.9% שלא יביאו את האטמוספריים וגם (אבל פה אני פחות נחרץ) לא יביאו את ה 1.0TSI החלש עם 5 הילוכים ידניים ולא את ה 1.0TSI החזק עם 6 הילוכים ידניים.

וגם לא את ה 1.5TSI.

 

יבוא רק את ה 1.0TSI עם 110 כ"ס ו DSG. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Buki כתב:

ייתכן שאין הבדל... אבל לך תדע. 

 

אגב התמונה הזאת קצת "הורידה" לי מהרכב. 

 

וכן בהחלט זה לא רק בפאביה ככה, אבל זה שהמושב האחורי לא מתקפל לרצפה שטוחה פוגע בשימושיות מאוד וזה לא צריך להיות ככה ברכב מודרני של יצרן ששם דגש על שימושיות ופרקטיות.

 

skoda_fabia.thumb.jpg.43309052f43754312160f44976f1dbd7.jpg

שים לב שבצדדים מאחורי הכיסאות יש שני מדפים קטנים שכנראה מיועדים להחזיק את הכיסוי "רצפה" במקום עליון, אם צריכים משטח שטוח מאשר עומק. אני מאוד אופתע אם זה לא יהיה המקרה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
  • תכנים דומים

    • מאת גלהינע
      היי,
      אנסה לפרט כמה שיותר,
      אני רווק , בן 22. 
      בשבוע האחרון החלטתי למכור את הרכב הראשון שלי,  מאזדה 3 1.6 שנת 2005 ששירת אותי נאמנה וכבר נהיה זקן,
      אני מחפש רכב סופרמיני (לא קטן מידי כמו I10 , אבל לא משפחתי וארוך כמו המאזדה 3) 
      הרכב הולך לשמש אותי לנסיעות בינעירניות - סביב 60 ק"מ ביום - 3 פעמים בשבוע - מקסימום שבועי 400 ק"מ. הוא ישמש גם לנסיעות עירוניות וסידורים רגילים כמו שיש לכולם.
       
      חשוב לי ברכב שיהיה קודם כל (על פי סדר חשיבות):
      1.אמין 
      2.בטיחותי (כולל את המערכות בטיחות החדשות יחסית)
      3.ביצועי - רוצה להרגיש שאני נותן גז והאוטו זורם איתי ולא נשאר מאחור
      4. מאובזר
      5. חסכוני בדלק
       
       
      סך הכל מחפש רכב מיד ראשונה בתקציב של עד 60,000 שקלים עם קילומטרז' נמוך עד 50,000 ק"מ ושנתון החל מ2018 מוכן לזלוג גם ל2017.
       
      חשבתי אולי על המיצובישי ספייס סטאר דגם 2020 , אבל הוא קצת חורג מהתקציב והבנתי שהוא גם מאוד רועש בנסיעות בינעריוניות,
      המליצו לי גם על קיה ריו האצבק  1.0 טורבו שזאת הגירסה המומלצת , אבל הבנתי שעם טורבו האמינות פוחתת והסיכוי לכניסה למוסך גבוה יותר.
       
      אני מאוד מבולבל ורוצה לקבל החלטה....
      אשמח לעזרתכם,
       
       
       
    • מאת yoav911gt2
      לאחר שנותרה מאחור בעדכונים הקודמים לסופרמיני של הקונצרן, הפאביה קופצת קדימה לפני כולן עם דור חדש לגמרי.
      הפאביה נוטשת את הפלטפורמה הותיקה לטובת ה-MQB-A0 שעליה מבוססות האיביזה הפולו וה-A1 ומאפשרת לה להנות ממרווח פנים גדול יותר,
      מגוון מנועים רחב יותר והטכנולוגיות העדכניות ביותר של היצרן.
       

       
      המעבר לפלטפורמה אפשר לפאביה לצמוח הרבה. בסיס הגלגלים התארך ב-9.4 ס"מ ל-256.4 ס"מ בסך הכל והאורך הכללי גדל ל-410.8 ס"מ
      (11.1 ס"מ יותר ביחס לעבר). הרוחב גדל ל-178 ס"מ ותא המטען צמח גם הוא ל-380 ליטר. סקודה טוענת שמקדם הגרר של הפאביה החדשה
      עומד על 0.28 והוא הטוב בקטגוריה. הפאביה מתחדשת גם היא בפנסי לד עם אופציה ללד מלא, הגריל העדכני של המותג וגם
      פתחי אוורור אקטיבים בפגוש התחתון על מנת לשפר את האווירודינמיות בשיוט.
       

       
      הפנים של הפאביה מיישר קו עם שאר דגמי המותג העדכניים, היא מקבלת, בדומה לאוקטביה, את הסידור של מסך המולטימדיה
      מעל פתחי האוורור המרכזיים וכן את ההגה החדש בעל שני החישורים. בדומה לאיביזה, גם הפאביה מקבלת ברמות הגימור הגבוהות
      לוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ' ומולטימדיה בעלת תצוגה בגודל 9.2 אינץ'. גרסאות הביניים יצטרכו להסתפק במערכת בולרו 8 אינץ' והנמוכות
      במערכת בסיסית עם מסך של 6.5 אינץ' בלבד. תוספות אבזור נוספות הן בקרת אקלים דו-אזורית, שמשה קדמית מחוממת, תאורת אווירה,
      פתחי מיזוג למושב האחורי ועוד.
       

       
      היצע המנועים שגרתי למדיי כאשר הפאביה מוסיפה להיצע שלה את ה-1.5 טורבו 150 כ"ס בתור הגרסה הבכירה.
      זו מגיעה עם גיר אוטומטי בלבד (DSG7) . מנועי הליטר מוצעים גם הן עם אותה תיבה אוטומטית או תיבה ידנית והביצועים לא רעים,
      9.5 שניות למאה בגרסת ה-110 כ"ס ו-7.9 שניות בגרסת ה-150 כ"ס ועם מהירות מירבית של 205 קמ"ש ו-225 קמ"ש בהתאמה.
      גרסאות הדיזל של הפאביה ירדו מההיצע, וכן לא צפויות להגיע בזמן הקרוב גרסאות היברידיות או גרסת ביצועים. 
       

       
      הפאביה החדשה צפויה להגיע לשווקים בתחילת 2022, כאשר גרסת סטיישן צפויה להצטרף אליה שנה מאוחר יותר.
       

       







    • מאת yoav911gt2
      מתיחת הפנים ל-SUV הגדול ביותר של סקודה נחשפה היום, ארבע שנים לאחר הצגתו לשוק.
       
      הפרונט הורם מעט, כך שמכסה המנוע שטוח יותר והגריל אנכי יותר ביחס לדגם היוצא. האורות צרים יותר, הם מבוססים תאורת לד כסטנדרט במקום הלוגן וברמות הגימור הגבוהות קיימת גם אופציה לתאורת לד.
      גם מאחור הקודיאק זוכה לפנסי לד בעיצוב משונן ואופציה לאיתות דינאמי ברמת הגימור הבינונית ומעלה.

       
      הקודיאק מקבל את ההגה החדש של סקודה, בדומה לזה שנמצא באוקטביה, תאורת אווירה משופרת ושינויים בחומרי הפנים.
      הדגם הבסיסי מקבל ריפוד בד חדש ואם בוחרים בחבילת ה-M האופציונלית ומקבלים שילוב של בד ועור ברחבי תא הנוסעים.
      רמת הגימור הגבוהה, L&K זוכה לקבל מושבים מפנקים הכוללים אפשרויות חימום, קירור ועיסויי. מערכת הסאונד האופציונלית מבית canton
      מקבלת עוד שני רמקולים ביחס לעבר וכעת מציעה עשרה כאלו בתא הנוסעים.
       

       
      במערכת המולטימדיה אין שינוי מהותי, המסכים נותרים כפי שהיו, 9.2 אינץ' במסך הראשי ביחד עם לוח מחוונים דיגיטלי (אופציונלי) בגודל 10.25 אינץ'.
      אליהם התווספה כעת העוזרת הקולית החדשה של סקודה, 'לאורה' לצורך תפעול קולי של מערכות שונות ברכב. 
       

       
      להיצע מערכות הבטיחות הקיים של הקודיאק מתווספת תכונה חדשה שנקראת crew protect assist. התכונה הזו כוללת ראדרים נוספים באחורי הרכב
      ויכולה לקרוא ולהגיב מצבים של תאונה או כמעט תאונה שמגיעה מאחור, על ידי הידוק חגורות וסגירת חלונות על מנת לצמצם את הפציעות.
       

       
      מבחינת מנועים אין שינויים דרמטיים, בנוסף לכך שפולקסווגן - בעלת הבית - כבר הצהירה קודם שאיננה הולכת לפתח מנועי בערה פנימיים חדשים, אלא רק לפתח את הקיימים.
      המנוע הבסיסי הוא ה-1.5 TSI עם 150 כ"ס משודך לתיבה ידנית (לא אצלנו) או אוטומטית שבעה הילוכים. מעליו יושב מנוע 2.0 עם 190 כ"ס.
      מהצד של הדיזל קיים מנוע 2.0 בהספקים של 150 או 200 כ"ס עם תיבה אוטומטית בלבד. הגרסה החזקה של הדיזל והבנזין הגדול מגיעות בלעדית עם הנעה כפולה,
      לעומת כאופציה באחרות. גרסת הקצה של הקודיאק, ה-RS, מאבדת את מנוע הדיזל שלה לטובת המנוע של האוקטביה RS, שני ליטר טורבו עם 245 כ"ס.
       
      הקודיאק המחודש צפוי להגיע לשוק האירופאי ביולי הקרוב ואלינו כנראה לא הרבה לאחר מכן.
       


       

       

       

       

       


      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      מתיחת הפנים ל-SUV הגדול ביותר של סקודה נחשפה היום, ארבע שנים לאחר הצגתו לשוק.
       
      הפרונט הורם מעט, כך שמכסה המנוע שטוח יותר והגריל אנכי יותר ביחס לדגם היוצא. האורות צרים יותר, הם מבוססים תאורת לד כסטנדרט במקום הלוגן וברמות הגימור הגבוהות קיימת גם אופציה לתאורת לד.
      גם מאחור הקודיאק זוכה לפנסי לד בעיצוב משונן ואופציה לאיתות דינאמי ברמת הגימור הבינונית ומעלה.

       
      הקודיאק מקבל את ההגה החדש של סקודה, בדומה לזה שנמצא באוקטביה, תאורת אווירה משופרת ושינויים בחומרי הפנים.
      הדגם הבסיסי מקבל ריפוד בד חדש ואם בוחרים בחבילת ה-M האופציונלית ומקבלים שילוב של בד ועור ברחבי תא הנוסעים.
      רמת הגימור הגבוהה, L&K זוכה לקבל מושבים מפנקים הכוללים אפשרויות חימום, קירור ועיסויי. מערכת הסאונד האופציונלית מבית canton
      מקבלת עוד שני רמקולים ביחס לעבר וכעת מציעה עשרה כאלו בתא הנוסעים.
       

       
      במערכת המולטימדיה אין שינוי מהותי, המסכים נותרים כפי שהיו, 9.2 אינץ' במסך הראשי ביחד עם לוח מחוונים דיגיטלי (אופציונלי) בגודל 10.25 אינץ'.
      אליהם התווספה כעת העוזרת הקולית החדשה של סקודה, 'לאורה' לצורך תפעול קולי של מערכות שונות ברכב. 
       

       
      להיצע מערכות הבטיחות הקיים של הקודיאק מתווספת תכונה חדשה שנקראת crew protect assist. התכונה הזו כוללת ראדרים נוספים באחורי הרכב
      ויכולה לקרוא ולהגיב מצבים של תאונה או כמעט תאונה שמגיעה מאחור, על ידי הידוק חגורות וסגירת חלונות על מנת לצמצם את הפציעות.
       

       
      מבחינת מנועים אין שינויים דרמטיים, בנוסף לכך שפולקסווגן - בעלת הבית - כבר הצהירה קודם שאיננה הולכת לפתח מנועי בערה פנימיים חדשים, אלא רק לפתח את הקיימים.
      המנוע הבסיסי הוא ה-1.5 TSI עם 150 כ"ס משודך לתיבה ידנית (לא אצלנו) או אוטומטית שבעה הילוכים. מעליו יושב מנוע 2.0 עם 190 כ"ס.
      מהצד של הדיזל קיים מנוע 2.0 בהספקים של 150 או 200 כ"ס עם תיבה אוטומטית בלבד. הגרסה החזקה של הדיזל והבנזין הגדול מגיעות בלעדית עם הנעה כפולה,
      לעומת כאופציה באחרות. גרסת הקצה של הקודיאק, ה-RS, מאבדת את מנוע הדיזל שלה לטובת המנוע של האוקטביה RS, שני ליטר טורבו עם 245 כ"ס.
       
      הקודיאק המחודש צפוי להגיע לשוק האירופאי ביולי הקרוב ואלינו כנראה לא הרבה לאחר מכן.
       


       

       

       

       

       

    • מאת שאלה לי אליכם
      איך הפולקסווגן אפ, סקודה סיטיגו וסיאט מי? בגירסה הרובוטית, כדאי? הגיר מתפקד בסדר? והבנתי שאין להן שוק, האם זה מעיד על משהו?
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

  • Members


×
×
  • תוכן חדש...