Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפעם תורה של טלקאר - סרס 3 EV בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם טלקאר, יבואנית קיה, רוצה נתח מעוגת הרכבים הסיניים החשמליים שנוחתים כאן בקצב הולך וגובר בחודשים האחרונים. 

אז קבלו את השחקן החדש בשוק הישראל - סרס 3, אליו כנראה יצטרפו דגמים נוספים בקרוב. לאחד מהם, כך עפ"י טלקאר, יש כמעט 700 כ"ס. עוד פרטים כאן: https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3597/חדשות/כרמלה-סינים-נוספים-הגיעו.-סרס-3-בישראל

 

סרס-3-1.jpg

סרס-3-2.jpgסרס-3-3.jpg

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)

כנראה שבטלקאר סומכים על זה שרובם הגדול של הישראלים שכח/ אף פעם לא ידע מה הייתה קיה סרס בתחילת שנות ה90... 😳😋

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לטלקאר יש בייצת זהב ושמה קיה , אז את הרכב המעליב הזה הם מרשים לעצמם לתמחר במחיר הזוי לחלוטין כי כנראה לא מזיז להם לא למכור .

:fadein:
פורסם
לפני 2 דקות, Daniel.K כתב:

כנראה לא מזיז להם לא למכור .

אז למה להביא? זה הרי לא איזה דגם איזוטרי של יצרן שהם כבר עובדים איתו עשרות שנים והם מחויבים בחוזה או אני לא יודע מה. 

זה מותג חדש, שכנראה השקיעו הרבה מאוד כסף בהתנעת תהליך הייבוא - תקינה, חלפים, הדרכות לסוכנים ולמכונאים, מלאי רכבים, רכבי הדגמה. זה מיליוני שקלים. 

אם לא מתכננים למכור בערימות או לפחות בכמות סבירה, למה בכלל לטרוח?

 

*אני באמת שואל ברצינות לדעתך (או לדעתו של כל אחד אחר שירצה לחלוק), לא כותב בציניות.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

פבל אני יכול רק לשער שבתמחור הזה הם מביאים את הרכב רק בשביל לגשש לקראת דגמים אחרים/מתקדמים יותר , הרי זה עכשיו צו האופנה של כל יבואן רכב ישראלי שיהיה לו גם את האופציה הסינית ובכל מחיר וכן גם כמו שהבחור החביב מעליי רשם כמו שהם עושים עם סאנגיונג הם מביאים בשביל להביא לא בשביל באמת למכור !!

ואני מניח שלך יש את האופציה לשאול את היבואן שאלות לגבי התמחור ההזוי של  הסרס והסאנגיונג .

  • אהבתי 1
:fadein:
פורסם

דניאל אתה ממש בכיוון.

זה קשור לאיך שמתנהלים יצרנים סיניים. 

עקרונית, היום המרדף אחרי זיכיון יבוא ליצרן סיני הוא מה שהייה המרדף לזיכיון קוריאני בתחילת שנות ה-90' ומה שהיה המרדף לזיכיון יפני בסוף שנות ה-80' אף אחד לא רוצה להיות מחוץ למסיבה. זה הצד הישראלי

מהצד הסיני, היצרנים שם, או ליתר דיוק אלו שהממשלה הסינית החליטה שהם חוד החנית של היציאה לאירופה מסתכלים על השוק הישראלי כהזדמנות להשתפשף על התקינה האירופית בשוק קטן יחסית. 

עכשיו יש את השילוב הזה, ויש את העניין שעם הסינים - ברגע שאומרים לך כן, אתה לא יודע מתי זה יתהפך, למה, מתי תהייה עוד הזדמנות והאם היא תינתן לך - אז ברגע שיש מוצר שהוא בכיוון, גם אם הוא לא אפוי 100 אחוז - הולכים על זה כי אחרת הם יחליטו שאתה לא רציני, ימצאו איזה סעיף בחוזה ויעבירו את זיכיון היבוא למישהו אחר. 

גם יוניון מוטורס עשתה את זה עם GAC, היא ידעה שהוא לא תחרותי, שיש לו פער אבזור, שאינו תומך בטעינה מהירה ושהוא לא הצ'ופסטיק הכי חד במסעדה - אבל הייתה להם הזדמנות ואם הם היו מפספסים אותה אז כאשר יבואו הדגמים הטובים באמת של היצרנית הזו (ויש לה, נהגתי בהם) הם כבר לא יהיו אצלם. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
לפני כשעה, שביט כתב:

כנראה שבטלקאר סומכים על זה שרובם הגדול של הישראלים שכח/ אף פעם לא ידע מה הייתה קיה סרס בתחילת שנות ה90... 😳😋

אנחנו כאן כדי להזכיר להם:

1083833881_.jpg.75429f6a3188b32b3f8700421bf33cce.jpg

 

אגב הסרס יובא (בהצלחה מוגבלת מאד) על ידי עופר אבניר,  זוכר אותו חונה באולם תצוגה ומסביבו שלל אופנועים וקטנועים.

  • אהבתי 2

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
לפני 22 דקות, קרמבו כתב:

דניאל אתה ממש בכיוון.

זה קשור לאיך שמתנהלים יצרנים סיניים. 

עקרונית, היום המרדף אחרי זיכיון יבוא ליצרן סיני הוא מה שהייה המרדף לזיכיון קוריאני בתחילת שנות ה-90' ומה שהיה המרדף לזיכיון יפני בסוף שנות ה-80' אף אחד לא רוצה להיות מחוץ למסיבה. זה הצד הישראלי

מהצד הסיני, היצרנים שם, או ליתר דיוק אלו שהממשלה הסינית החליטה שהם חוד החנית של היציאה לאירופה מסתכלים על השוק הישראלי כהזדמנות להשתפשף על התקינה האירופית בשוק קטן יחסית. 

עכשיו יש את השילוב הזה, ויש את העניין שעם הסינים - ברגע שאומרים לך כן, אתה לא יודע מתי זה יתהפך, למה, מתי תהייה עוד הזדמנות והאם היא תינתן לך - אז ברגע שיש מוצר שהוא בכיוון, גם אם הוא לא אפוי 100 אחוז - הולכים על זה כי אחרת הם יחליטו שאתה לא רציני, ימצאו איזה סעיף בחוזה ויעבירו את זיכיון היבוא למישהו אחר. 

גם יוניון מוטורס עשתה את זה עם GAC, היא ידעה שהוא לא תחרותי, שיש לו פער אבזור, שאינו תומך בטעינה מהירה ושהוא לא הצ'ופסטיק הכי חד במסעדה - אבל הייתה להם הזדמנות ואם הם היו מפספסים אותה אז כאשר יבואו הדגמים הטובים באמת של היצרנית הזו (ויש לה, נהגתי בהם) הם כבר לא יהיו אצלם. 

בנוסף הייתי מוסיף,טלקאר הלכו בשיטה של GAC,תקינה חלקית ("תקינה לסדרות קטנות"),עד 400 יחידות,אז לא היה דגש על אבזור,אלה מהירות,אחרי שהבינו ש-NIRO EV בתמחור שרצו מעל  200K לא יהיה רלוונטי לשוק הישראלי,בדיעבד יותר מצדקו אחרי שנחשף תמחור של טסלה 3 SR !!
ולא יכלו להישאר בלי EV,לכן היה להם חשוב לסגור עם יצרן סיני (כמו שעשו רוב היבואנים,והשוואה מעולה מול העבר בקשר יפני/וקוריאני ),ואז בהמשך השנה יהיה להם EV מבוססת פלטפורמה החדשה (E-GMP),אבל גם הדגם הכי זול  לא יהיה פחות מ-200K

2021-04-27_22-05-56.thumb.png.f3c7cb2071826fe73ce0e7982e23cde9.png

 

אז בתמהיל שלהם יהיה מוצר פרימיום קיה,ומוצר זול סיני לאנשים שרגישים למחיר פחות לאבזור,ויחפשו זול (עוד לא מזמן חשבתי שמהר מאוד,נגיע לכיוון 100K,היום אני סקפטי,אפילו אחרי שיגיע דאצ'יה ספרינג)

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

מדויק, זו גם זווית של הסיפור הזה.

אגב, אשמח להפנייה למקור ממנו לקוח צילום המסך של השוואת המחירים

 

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
לפני 3 דקות, קרמבו כתב:

מדויק, זו גם זווית של הסיפור הזה.

אגב, אשמח להפנייה למקור ממנו לקוח צילום המסך של השוואת המחירים

 

באתר הזה מרוכז רוב המידע על רכבי EV

 

https://ev-database.org/#sort:path~type~order=.rank~number~desc|make-checkbox-dropdown:pathGroup=.kia|availability-checkbox-dropdown:pathGroup=.not-current|range-slider-range:prev~next=0~1200|range-slider-acceleration:prev~next=2~23|range-slider-topspeed:prev~next=110~450|range-slider-battery:prev~next=10~200|range-slider-eff:prev~next=100~300|range-slider-fastcharge:prev~next=0~1500|paging:currentPage=0|paging:number=9

 

 

פורסם (נערך)

קצין הרכב בחברה בה אני עובד, קיבל את הסרס למבחן לפני זמן קצר.

אני מאמין שטלקאר מכוונים כרגע לציי הרכב.

כרכב תפעולי המיועד להסתובב למשל בגוש דן ואפילו גיחה לכיוון ירושלים או חיפה מדי פעם, הסרס יכול למלא ביעילות.

 

עריכה אחרונה על ידי mottis
תיקון
×
×
  • תוכן חדש...