Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מה דעתכם על הג'יפון ניסאן קשקאי בגרסת הדיזל?

1.6 ליטר,130 כס,דיזל,visia,2015.

מחפש בעיקר כרכב עבודה לשימוש יומיומי. 

והאם רכב דיזל שונה משמעותית מרכב בנזין?

 

תודה רבה.

 

 

פורסם

אופי הנסיעות ? קמ שנתי ?
הרוב בכביש מהיר ? כמות נוסעים ?
בגדול בנזין ודיזל דומים: מנוע בעירה ישן.
יש הבדלים כאשר יורדים לפרטים.

פורסם
לפני כשעה, save כתב:

אופי הנסיעות ? קמ שנתי ?
הרוב בכביש מהיר ? כמות נוסעים ?
בגדול בנזין ודיזל דומים: מנוע בעירה ישן.
יש הבדלים כאשר יורדים לפרטים.

 

אופי נסיעות - בעיקר מהעבודה לבית - בכבישים בין עירוניים

קמ שנתי - איזור ה15א שנתי.

כמות נוסעים - לרוב 1/2.

 

מה דעתך?אגב,הדיזל מרעיש?

 

 

פורסם

מנוע הדיזל של הקשקאי נהנה מזמינות כח טובה יחסית למנוע הבנזין, אם כי איננו חסכוני כפי שמצופה ממנוע דיזל בקטגוריה הזאת.

 

המנוע רועש בהאצה, וסביר בשיוט. הטורבו במנוע הנ"ל בעל אמינות מפוקפקת ולא זול לתיקון.

 

מנוע הבנזין בעייתי גם הוא.

 

אישית הייתי מוותר, בשל פוטנציאל לא מבוטל לתקלות יקרות לתיקון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 5 שעות, zvit כתב:

מנוע הדיזל של הקשקאי נהנה מזמינות כח טובה יחסית למנוע הבנזין, אם כי איננו חסכוני כפי שמצופה ממנוע דיזל בקטגוריה הזאת.

 

המנוע רועש בהאצה, וסביר בשיוט. הטורבו במנוע הנ"ל בעל אמינות מפוקפקת ולא זול לתיקון.

 

מנוע הבנזין בעייתי גם הוא.

 

אישית הייתי מוותר, בשל פוטנציאל לא מבוטל לתקלות יקרות לתיקון.

תודה רבה.

האם יש לך המלצה לג'יפון חלופי?

סדר גודל של 50-60אשח

פורסם

סוזוקי קרוסאובר.

 

סובארו XV

 

 

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קשקאי בנזין משנתון 2015, מנוע לא מוצלח וחלש,זה מנוע שפותח ע'י מרצדס.

קשקאי דיזל 1600 מנוע של רנו,מנוע מאוד אמין .חסכוני ומוצלח מאוד הרבה יותר חסכוני מ xv וקרוסאובר.

צריך לשים לב למצב המזרקים שהחלפה שלהם זה כמה אלפים ומסנן חלקיקים.

×
×
  • תוכן חדש...