Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז פעם ראשונה קניתי רכב חדש מהחברה ועד היום שטפתי את הרכבים הקודמים שלי רק במכונות שטיפה.

 

זה נכון שהמכונות משאירות שריטות קטנות בצבע ועדיף להמנע?

 

מה הציוד המינימלי שאני צריך לטובת שטיפה ידנית?  (אני לא רוצה "להשתגע" יותר מדי)

 

מה הדרך הנכונה והכי פשוטה לשטוף ידנית?

 

תודה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין לזה סוף, אבל הבסיס פשוט מאד.

לניקיון חיצוני אתה צריך:

2 דליים.

גישה למים זורמים כמו צינור גינה או גרניק (אפשר גם בלי אבל זה פחות נח)

ספוג מיוחד לרכב שלא שורט/כפפה לסיבון.

"שמפו" לרכב - שזה בעצם סבון שעושה הרבה קצף.

מגבות מיקרופיבר ליבוש.

חומר מסיר פיח לניקוי הג'אנטים - יש של הרבה חברות, יש על זה המון חומר באינטרנט ובפורום בפרט.

מברשת לג'אנטים.

חומר להגנה על פלסטיקה חיצונית.

 

אתה ממלא דלי אחד במים.

בדלי השני שופך קצת שמפו ואז ממלא במים כדי ליצור קצף יפה.

לפני שמתחילים לעבוד על הרכב כדאי להוריד את כל הגורמטים, טבעות, שרשראות, צמידים, שעונים וכאלה כדי לא לשרוט איתם את הצבע.

שם את הספוג בתוך הדלי עם הקצף.

מתיז מים על הרכב כדי להוריד גושי לכלוך גדולים. אחרי זה לוקח את הספוג עם הקצף ועובר בקווים ישרים על הפח. מתחילים מהגג יורדים למטה. בכל פעם שאתה מעביר את הספוג על האוטו, אתה סוחט אותו בדלי השני שאין בו סבון כדי להוציא ממנו את כל הלכלוך, ואחרי טובל אותו בדלי של הסבון וממשיך. צריך להקפיד לא להחזיר את הספוג לדלי של הסבון לפני שטיפה בדלי השני כי אתה ממלא את הסבון בלכלוך שירד מהרכב. הקצף של הסבון אמור לעזור ללכלוך שדבוק לרכב להתנתק ממנו.

אחרי שסיבנת את כל הרכב, אתה שוטף את הסבון בצינור. 

אם נשאר לכלוך חוזרים על התהליך נקודתית.

אחר כך מנגבים את כל המים עם מגבות מיקרופיבר כדי שלא ישארו על הרכב סימני מים.

בגדול זה הסיפור. אחרי זה אתה מנקה את הג'אנטים עם חומר ומברשת ועובר על הפלסטיקה כמו גרילים , מראות צד, פסי קישוט בחומר לפלסטיק עם מטלית מיקרופיבר.

יש המון מדריכים בפורום וביוטיוב.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 3

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תודה רבה על התשובה!

 

אם אין לי צינור/גרניק - אז זה יכול לעבוד אם פשוט אשפוך את המים (לפני ואחרי הסבון) באמצעות דלי?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כן, אבל תצטרך למלא ולסחוב כמה דליים.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...