Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שבוע טוב חברים , 

בחודש הקרוב אני מעוניין להתחדש , ולאחר בדיקה מקיפה נשארתי עם כמה רכבים מתאימים כמו

סיוויק / מאזדה 3 / לנסר ספורטבק ( 13-14 ) ... 

לצערי קשה למצוא בגלל המבחר המצומצם ולכן חשבתי על האוקטביה והג׳טה ... 

האם כל כך קריטי לקנות אוקטביה או ג׳יטה בשנתונים 14-15 עקב בעיות גיר ה dsg7 ? 

אם כן , מה העלויות של החלפת קלאצ׳ים ומכטרונקס ? 

מה שמסקרן אותי זה השוק החזק של האוקטביה למרות כל נאמר על הבעיות בגיר ... 

עריכה אחרונה על ידי AHZ91
פורסם

הייתה לי גטה מודל 2016, 1.2 ליטר טורבו.

רכב לא פחות מטוב מאוד , נוח, מרווח , חזק וב90K שעברתי איתו ב3 שנים לא התקלקל.

נדרש עדכון תוכנה לגיר ותו לא.

הרכב לא ננהג במתינות וגילה עמידות טובה מאוד.

היתרון של האוקטביה הוא דלת תא מטען חמישית , לטעמי בכל השאר ובמיוחד נוחות ומרווח במושב האחורי עקב מתלה אחורי מודרני ועדיף הגטה קניה עדיפה .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תודה על התגובה , כלומר אתה במהלך 3 שנים לא נתקלת בבעיות גיר וכדומה . האם זה אומר שנפתרו כל הבעיות של ה dsg7 ? או לפחות השתפר המצב בהרבה מאז השקת הדגם ? 

פורסם

מדגם של מכונית אחת לא מייצג , יכול להגיד שהיו לנו בסיבוב הקודם 6 רכבים מודל 2016 עם הגיר הנ"ל ללא בעיות בגיר.

נדרש עידכון תוכנה לכל הרכבים אבל לא הרבה מעבר לזה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...