Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת אזהרה נדלקה, קיה פיקנטו


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיה פיקנטו. סימן קריאה בתוך משולש, בצבע צהוב. למישהו יש מושג מה זה אומר?

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

לגבי קיה אני לא בטוח, אבל בוולוו, משולש צהוב זאת אזהרה, אך לא קריטית לעצירה מיידית ואילו משולש אדום לרוב מחייב עצירה וכיבוי.

דוגמאות למשולש צהוב אצלי:

חסר קצת שמן מנועחסר נוזל לווישרים.

בוולוו יש טריק לקבל את קוד האזהרה על מסך האוטו, ייתכן וקיים דבר דומה בקיה

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

כבר חתמתי...

פורסם

תודה על המענה

במקביל הנורה של הצמיגים דולקת, ייתכן וזה קשור אחד לשני?

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

בדוק לחץ אוויר , מלא את החסר בכל הצמיגים כולל ספייר.

חזור לעדכן לאחר נסיעה של 10-20 קמ מה קורה.

  • רעיון טוב! 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

שיש נורה כלשהי דולקת בלוח השעונים, הכי נכון זה קודם כל לבדוק ספר נהג, מה אומרת הנורה ומה ההמלצה בנדון. 

לגבי נורת חוסר לחץ אויר/תקר, לעיתים נדרש לבצע איפוס על ידי כפתור או בתפריט של לוח שעונים, לעיתים מתאפס רק אחרי נסיעה במהירות מסויימת למשך זמן מסויים ולעיתים רק עם סורק תקלות. גם זה יהיה רשום בספר הנהג של הרכב. 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

טוב, נסעתי יותר מ50 קילומטר היום וזה לא נכבה, חרף העובדה שמילאתי אויר ל29 בכל הגלגלים.

 

IMG_1716.jpg

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם
לפני כשעה, TsachiE כתב:

טוב, נסעתי יותר מ50 קילומטר היום וזה לא נכבה, חרף העובדה שמילאתי אויר ל29 בכל הגלגלים.

 

IMG_1716.jpg

 

 

אני רק רוצה לוודא משהו. 

 

כתוב לך שם Low tire, verify pressures then hold SET button. 

 

ב hold הכוונה לחיצה ארוכה של כמה שניות עד שהוא כותב Tire pressure stored. 

זה בוצע? 

 

 

פורסם (נערך)

כן, הבנת נכון תודה רבה.

לא בוצע, כי לא הבנתי על איזה כפתור ללחוץ.. ניסיתי כמה כפתורים..

עריכה אחרונה על ידי TsachiE

What worries you, masters you. - John Locke

  • פיתרון
פורסם

אחרי שניפחת את כל הצמיגים ללחץ הנכון. 

 

מנוע מונע. האוטו במצב עמידה. תלחץ על הכפתור הזה ותחזיק לחוץ כמה שניות עד שמופיעה הודעה Tire pressure stored. 

 

Screenshot_20210318-192446_(1).thumb.png.1ca0728b8327046bdd7230551bdd3bcd.png

  • אהבתי 2

 

 

פורסם (נערך)

אלוף! עשיתי בדיוק מה שכתבת וזה נפתר תוך מס שניות.

חסכת לי ביקור במוסך לפני הלחץ של החג.

תודה רבה 💪💯

עריכה אחרונה על ידי TsachiE

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

תקרא את ספר הרכב וכך תוכל לחסוך הרבה ביקורים פוטנציאליים במוסך. 

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...