Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

https://news.walla.co.il/item/3422609

 

חדש מהיום, חלם זה כאן. עוד "חורים" בתהליך יישום מצלמות מהירות. 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

אם זה היה קורה בחברה פרטית, ראשים היו עפים והמערכת כולה הייתה מושלכת אחר כבוד לפח האשפה הקרוב.

 

בתור מי שמדריך את המדריכים בקורסי הסמכה למערכות אכיפה אחרת (לא תנועה בכלל, אלא פלילי בלבד) אני לא מאמין שנפלו במשהו בסיסי כמו שאין בחינה בסוף ההסמכה. זה הבייסיק של הבייסיק.

 

זה רק אומר שהעוסקים במלאכת ניהול הפרוייקט הזה מלכתחילה היו רחוקים מלהיות סמכות מקצועית כלשהי, צריך לזרוק את כל המעורבים הללו החוצה ביחד עם המערכת הזו.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כבר שנים אני טוען שמשטרת ישראל היא הגוף האחראי על כל מה שחרא פה, הנה עוד דוגמא.
אם הם היו יודעים לעבוד הפרקליטות לא הייתה משחררת את כל הגנבים והרוצחים.
אבל זה גוף עם תרבות ארגונית שלידו גבעת חלפון נראית כמו משרד עורכי דין בגרמניה.
כל הפרשה הזאת מסריחה כמו פינת השתנה בסמטה מאחורי איזה פאב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

הפרקליטות רחוקה (מאוד!) מלהיות "לא הבעיה" - הם חלק גדול ומובנה בבעיה. הם ומתודולוגיית הגישורים והסכמי הפשרות שלהם.

 

לא שהמשטרה בסדר, אבל בלא מעט מקרים שאני מכיר (שהם פליליים חמורים גרידא) המשטרה דווקא עשתה את עבודתה נאמנה והביאה ראיות באיכות ובכמות מספקות לרמה הפלילית.

ובכל זאת איכשהו ראיות נעלמו, נמחקו, בוערו או שסתם עשו איזה הסכם טיעון למרות הר ראיות.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יתכן, אך לדעתי זה חלק מהבלאגן שהולך בין המשטרה לפרקליטות.
הם לא בוטחים אחד בשני ולכן הפרקליטות ממהרת לסגור עסקאות טיעון כי הם חוששים שהראיות לא מספיק טובות, ואז המשטרה מתעצלת להביא ראיות כי הם בטוחים שהפרקליטות גם ככה תשתין על הכל.
 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

המשטרה מן הסתם היא עוד גוף עם נהלי עבודה שיטחיים, לא מעמיקים מספיק ומונחי הגדרות כוללניות. כמעט כמו בכל גוף ציבורי כאן. נהלי העבודה משאירים הרבה מאד "חופש חשיבה" באשר ליישום תהליכים.

המצלמות זה עוד אחד מהם.

 

לפני 2 דקות, shellcase כתב:

יתכן, אך לדעתי זה חלק מהבלאגן שהולך בין המשטרה לפרקליטות.
הם לא בוטחים אחד בשני ולכן הפרקליטות ממהרת לסגור עסקאות טיעון כי הם חוששים שהראיות לא מספיק טובות, ואז המשטרה מתעצלת להביא ראיות כי הם בטוחים שהפרקליטות גם ככה תשתין על הכל.
 

המשטרה לא מתעצלת, אבל כשהיא לא נדרשת להשלמת חקירה, יש עניין של תיעדוף משימות. וזה שורש הבעיה. במיוחד אם הערכת החוקרים היא שהפרקליטת ממילא לא תשקיע מאמץ לחקר האמת אלא רק להשיג הרשאה.

חקר האמת נותר בידי עורכי הדין של הנאשמים.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 3 דקות, shellcase כתב:

יתכן, אך לדעתי זה חלק מהבלאגן שהולך בין המשטרה לפרקליטות.
הם לא בוטחים אחד בשני ולכן הפרקליטות ממהרת לסגור עסקאות טיעון כי הם חוששים שהראיות לא מספיק טובות, ואז המשטרה מתעצלת להביא ראיות כי הם בטוחים שהפרקליטות גם ככה תשתין על הכל.

 

הם שני גופים הרבה הרבה יותר קרובים אחד לשני ממה שאתה חושב (או ממה שמפרסמים, כי זה יוצר ניגוד אינטרסים במשפטים).

 

לפני 1 דקה, zaf כתב:

המשטרה מן הסתם היא עוד גוף עם נהלי עבודה שיטחיים, לא מעמיקים מספיק ומונחי הגדרות כוללניות. כמעט כמו בכל גוף ציבורי כאן. נהלי העבודה משאירים הרבה מאד "חופש חשיבה" באשר ליישום תהליכים.

המצלמות זה עוד אחד מהם.

 

דווקא במקומות שאני מכיר אין נהלי עבודה שטחיים בכלל, אלא עמוקים, ברורים ומוגדרים היטב, אולי בגלל שהם משתמשים בכלים מסחריים (כולל אלה שאני שותף לפיתוחם), והכלים הללו מכתיבים נהלים מסודרים שלנו. ביחד עם ההכשרה, הבחינות וכו' אין הרבה מקום לסטות ימינה ושמאלה מהנהלים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

בנושאי סייבר, דווקא בגלל העבודה הקרובה עם גופים מסחריים, ובעיקר כי מדובר בגורם מיצועי ולא שיטור כללי הנהלים יותר מוסדרים.

אבל בנושאי רכש למשל מעורבים גורמים מינהלתיים עם "חופש פעולה" גדול יותר ויכולים לקבל החלטות על בסיס תקציבים ולוחות זמנים ופחות לרדת לפרטים בהנחה שיש מי שעשה עבודה.

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

בגלל שאנחנו לא חברת פרוייקטים, והמוצרים שלנו נמכרים בכל רחבי העולם המערבי, ולכן חייבים לעמוד בסטנדרטים המחמירים ביותר, אז על הדרך גם משטרת ישראל רוכשת את אותם מוצרים, והמפעילים עוברים את אותן הדרכות ואותם מבחנים, וזה, ורק זה, מכריח את המשטרה והמפעילים לרמה גבוהה יותר.

 

אחרת אין לי ספק שלא היו מגיעים לרמה כזו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...